Quines sèries esteu mirant?

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Hachi » 05 maig 2009 11:11

jajaj neo neoo... xDDD

Onee pieceee... Potser algun dia miraré més capítulss, perè és que són tants....
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 06 maig 2009 13:40

hachi_90 ha escrit:jajaj neo neoo... xDDD

Onee pieceee... Potser algun dia miraré més capítulss, perè és que són tants....
I tant bons !
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 06 maig 2009 14:47

Si em digeu això... A l'estiu fare intensiu de one piece xDDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jain » 19 maig 2009 20:33

one piece me da bastante palo -_- y no pude ver mas de 25 capítulos del anime. Actualmente estoy al día ( de lo que sale en japón, aqui llevamos un retraso considerable) de JoJo bizarre adventures, bleach (me parece que ha decaido mucho) y Naruto (serie cullo curso actual no gusta a todo el mundo). Por otra parte, estoy leyendo Dragon quest (Fly), que siempre me quedé con la espinilla de querer saber que pasó luego, vosotros no?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Ark » 20 maig 2009 13:49

Jo m'he posat recentment amb One Piece... Porto 27 tomos (saga del cel) i pujant, pero m'ho prenc amb calma, com tot el que miro XD

Ara mateix d'anime estic mirant la nova Fullmetal Alchemist (tot i que fa cert pal pel tema "aixo ja ho he vist i llegit" XD), Valkyria Chronicles (Que comparada amb el joc tampoc m'està agradant massa), Casshern Sins (M'agrada força tot i que la veig de PerrySubs, que son mooolt perrys) i estic a puunt d'acabar Legend of the Galactic Heroes (Ginga eien densetsu... 110 capítols, i no m'arrepenteixo de ni un).

En quant a manga... Sorprenentment estic seguint força coses.
Jojo's Bizarre Adventure, Eyeshield 21 (Sí Taki, ja la he començat XD), Vagabond, Fullmetal Alchemist, Vinland Saga (De vikings, enormement recomanable) i... Kami no Shizuku, un manga de vins i sommeliers flipats que segueixo for teh LULz XD
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: Taki » 20 maig 2009 19:46

Ark ha escrit: Eyeshield 21 (Sí Taki, ja la he començat XD)


OOoooooOOOhhh

T'adoro XD

Però que no senti precedent això que acabo de dir. De fet, ho oblidaràs en 3, 2, 1...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jain » 15 jul. 2009 22:03

Hola, ¿alguien me puede recomendar algun manga? preferiblemente alguno que esté acabado (no me gusta andar esperando a que saquen capítulos) y si puede ser largo, mejor.

Es que ya me he acabado eyeshield 21 y no se que leer (por cierto, como se ponen las cosas negras de Spoiler, para comentar en el apartado)?

Ya me leido otros mangas como bleach, naruto, vagabond (al día en todos ellos), la espada del inmortal, berserk, fly, jojo's bizarre adventure y alguno más, por no hablar de animes, pero últimamente me apetece leer...

Pues eso, se buscan recomendaciones ^^!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: koroki » 16 jul. 2009 00:03

Yo leo mahou sensei negima, pero no se si te gustaria (el principio es flojo).
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jain » 16 jul. 2009 01:59

le hecharé un ojo a ver que tal está y ya diré
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: MiraiMaki » 16 jul. 2009 06:11

koroki ha escrit:Yo leo mahou sensei negima, pero no se si te gustaria (el principio es flojo).


Jo l'acabo de començar. M'he acabat el tomo 3 i no m'està agradant gens, estic fent un esforç considerable per seguir-la XDDD Espero que s'animi.

Jain, jo et recomano Katekyo Hitman Reborn, és simplement genial. No està acabada, però porta 31 tomos a Japó (que jo sapiga, potser han avançat més), i 17 editats a Espanya. A mi m'encanta, és genial.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jain » 16 jul. 2009 15:24

da que pensar, también le hecharé un ojo.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: koroki » 16 jul. 2009 18:00

MiraiMaki ha escrit:
koroki ha escrit:Yo leo mahou sensei negima, pero no se si te gustaria (el principio es flojo).


Jo l'acabo de començar. M'he acabat el tomo 3 i no m'està agradant gens, estic fent un esforç considerable per seguir-la XDDD Espero que s'animi.

Jain, jo et recomano Katekyo Hitman Reborn, és simplement genial. No està acabada, però porta 31 tomos a Japó (que jo sapiga, potser han avançat més), i 17 editats a Espanya. A mi m'encanta, és genial.
S'anima, pero vaja. A mi el principi no em va desagradar tant, s'asemblava a Love Hina. Pero vaja, a partir del tomo 5 em va agradar molt més, segur.

Personalment a mi Reborn me va cansar MOLT més el principi. Ara estic pel 15 o aixi i si esta millor, pero fins el tomo 9 no millora gens.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jain » 16 jul. 2009 21:06

XD Aqui tenemos dos series que dan lugar a opiniones enfrentadas! Bueno al menos, estoy avisado, no las juzgare hasta despues de leer esos tomos...
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: MiraiMaki » 17 jul. 2009 22:26

koroki ha escrit:
MiraiMaki ha escrit:
koroki ha escrit:Yo leo mahou sensei negima, pero no se si te gustaria (el principio es flojo).


Jo l'acabo de començar. M'he acabat el tomo 3 i no m'està agradant gens, estic fent un esforç considerable per seguir-la XDDD Espero que s'animi.

Jain, jo et recomano Katekyo Hitman Reborn, és simplement genial. No està acabada, però porta 31 tomos a Japó (que jo sapiga, potser han avançat més), i 17 editats a Espanya. A mi m'encanta, és genial.
S'anima, pero vaja. A mi el principi no em va desagradar tant, s'asemblava a Love Hina. Pero vaja, a partir del tomo 5 em va agradar molt més, segur.

Personalment a mi Reborn me va cansar MOLT més el principi. Ara estic pel 15 o aixi i si esta millor, pero fins el tomo 9 no millora gens.


Reborn és un manga d'humor en episodis auto-conclusius fins al tomo 7, al començar el tomo 8 s'anima estrepitosament al convertir-se en un Shonen de lluites a l'estil One Piece, Dragonball o a qualsevol altre del genere. Potser és que a mi tant Ecchi i Fan Service em cansa de sobre manera i per això no m'està agradant Negima, habiam què tal el tomo 5.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 18 jul. 2009 20:37

Jain ha escrit:Es que ya me he acabado eyeshield 21 y no se que leer (por cierto, como se ponen las cosas negras de Spoiler, para comentar en el apartado)?

Bueno, como no hay tag de spoiler, lo que hacemos es ponerlo en un quote y con letra negra, así no se lee. Es así de simple XD

Yo mangas de este estilo y terminados ahora no sabría qué recomendarte, la verdad. Pero aunque no tenga nada que ver, pues para ir a lo clásico te recomendaría que leyeras algo de Urasawa (si no lo has hecho ya, pero como no lo mencionas), que no tiene nada que ver con los títulos que has dado pero bueno XD Es que ahora estoy leyendo Pluto y redisfrutando Monster y claro, es lo que me viene a la cabeza. Tanto Monster como 20th Century Boys son lecturas obligatorias (a mí personalmente me gustó un poquito más Monster).
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants

cron