Quines sèries esteu mirant?

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Hachi » 30 maig 2008 18:10

jo ara estic mirant Sukisyo mola molt no se si la coneixeu,

i despres nodame cantabile que em va recomenar la taki i q per cert m agrada molt :)
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: MiraiMaki » 01 juny 2008 21:49

Sí, jo he vist el primer capítul...el que pasa es que el Yaoi no m'acava de...arrivar XD
La vaig borrar del disc dur perquè no tinc espai XD però si a algú li interessa, guardo el torrent de la sèrie complerta.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: koroki » 02 juny 2008 09:13

MiraiMaki ha escrit:Sí, jo he vist el primer capítul...el que pasa es que el Yaoi no m'acava de...arrivar XD
La vaig borrar del disc dur perquè no tinc espai XD però si a algú li interessa, guardo el torrent de la sèrie complerta.
No saps el que te perds

El yaoi es Lo millor del mon, juntament amb el yuri.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 02 juny 2008 10:47

Estic d'acord,

aquestes últimes setmanes he estat mirant series yaoi i són lu millor, a part que no pares de riure, pq moltes tenen una part còmica, també tenen la seva part romantica ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Taki » 02 juny 2008 13:26

Wah, el problema és que no hi ha massa anime yaoi... I hi ha molts bons mangues que no tenen adaptació, i tampoc estan publicats a Espanya, i per això molta gent no els coneix...

Potser d'anime yaoi el que més m'ha agradat ha estat Loveless, encara que no és yaoi yaoi, però ja se m'entén, no? Em refereixo a animes amb relacions homosexuals amb una certa importància en la trama. Clar que potser em va agradar perquè no he llegit el manga, l'única versió que vaig trobar estava en massa sudamericà i tenia força faltes d'ortografia... No vaig passar del primer tomo.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: MiraiMaki » 02 juny 2008 15:01

koroki ha escrit:
MiraiMaki ha escrit:Sí, jo he vist el primer capítul...el que pasa es que el Yaoi no m'acava de...arrivar XD
La vaig borrar del disc dur perquè no tinc espai XD però si a algú li interessa, guardo el torrent de la sèrie complerta.
No saps el que te perds

El yaoi es Lo millor del mon, juntament amb el yuri.


Per a gustos colors, mira XD
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: MiraiMaki » 02 juny 2008 21:35

Ja he vist Tengen Toppa - Gurren Lagenn, i simplement diré que m'ha semblat brutal; feia temps que no m'emocionava així amb una sèrie...em falta l'OVA i ara habiam què tal estarà la peli...que per cert, suposo que serà d'anime, oi?
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 02 juny 2008 22:12

MiraiMaki ha escrit:Ja he vist Tengen Toppa - Gurren Lagenn, i simplement diré que m'ha semblat brutal;


+1000...ja t'ho deiem...XDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 02 juny 2008 22:27

MiraiMaki ha escrit:Ja he vist Tengen Toppa - Gurren Lagenn, i simplement diré que m'ha semblat brutal; feia temps que no m'emocionava així amb una sèrie...em falta l'OVA i ara habiam què tal estarà la peli...que per cert, suposo que serà d'anime, oi?


Sehhhh! Uno más!!

Si és que Tengen Toppa és de lo millor dels últims anys, pel meu gust, i no entraré en disputes estúpides, no senyor...

Però per mi és el millor que ha fet Gainax.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Taki » 09 juny 2008 17:08

Double posting... Perquè va, aviam si us rieu de mi una estona XD

M'he enganxat a Princess Tutu. Podríem resumir-ho com a un anime on la protagonista és una magical girl ballarina, però us asseguro que amb això no us podeu fer una idea del que és en realitat. No esperaré que segons quin tipus de gent la vegi, però de debò que m'està agradant molt... Al cap i a la fi, ho creieu o no, és una recomanació de 4chan XD

Au, tireu-me pedres XDDDD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 09 juny 2008 17:14

jaja que monaaa, poss jo potse la setmana que be la miru ale^^, a mi tmb m agraden series d aket tipus xo, hi son xq les gen les miri

a x certt ja he acabat de veureee lovelesss, m encantaaa ^^, tot i q hi ha algunes escenes molt cruelsssU.u, la recomanu!!
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Taki » 09 juny 2008 17:33

hachi_90 ha escrit:jaja que monaaa, poss jo potse la setmana que be la miru ale^^, a mi tmb m agraden series d aket tipus xo, hi son xq les gen les miri

a x certt ja he acabat de veureee lovelesss, m encantaaa ^^, tot i q hi ha algunes escenes molt cruelsssU.u, la recomanu!!


Mmm, jo crec que a tu et pot agradar ^^ Ja em diràs què tal.

El pitjor de Loveless es el final... Després de deixar-te així: O_O van i tallen...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 09 juny 2008 18:01

ei tampoc ni ha per tant com per tirar-te pedres per Princess Tutú....vaig trobar un AMV molt bo d'aquesta serie......i no se li vaig agafar com carinyu es podria dir i vaig mirar un capitol....algun dia l'haig de continuar veient....no se de kin fansub mels vaig baixar ni a kina carpeta els tink ara....xo wenu...ù.u

PD: et mereixeries pedres si t'agradés en Rossiu...justament perk és un personatge que li té molta simpatía a les pedres.....muajajajajajajajaja 8)
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 09 juny 2008 18:12

Jako-kun ha escrit:ei tampoc ni ha per tant com per tirar-te pedres per Princess Tutú....vaig trobar un AMV molt bo d'aquesta serie......i no se li vaig agafar com carinyu es podria dir i vaig mirar un capitol....algun dia l'haig de continuar veient....no se de kin fansub mels vaig baixar ni a kina carpeta els tink ara....xo wenu...ù.u

PD: et mereixeries pedres si t'agradés en Rossiu...justament perk és un personatge que li té molta simpatía a les pedres.....muajajajajajajajaja 8)


No ets el tipus de persona que et vagi això d'agafar-li carinyo a un anime de ballet o.O Però bé, bé. Quan avança més es posa més interessant, si algun dia t'aborreixes segueix-la... XD Hi ha coses lol... Diria que l'univers té una certa semblança amb certa película japonesa que vam veure a casa teva... Si has vist el primer capítol ja saps perquè.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 09 juny 2008 18:27

O.o dons sembla interessant princess tutu, quan la miri ja et dire algu

a mi tmp no m agrada com acaba lovelesss, tanta tensio per.... ja m entens

ultimament els animes que estic mirant no acaben gaire be U.u


i nodame cantabile, encara no lhe acabat d mirar vai per el cap 12, xo m agrada molt xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

cron