Quines sèries esteu mirant?

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 31 jul. 2012 03:29

Steins;Gate per mi es de les millors series que he vist. De fet la he tornat a veure sencera fa poc. Simplement m'encanta.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Midgar Wolf » 17 ago. 2012 20:31

He vist Darker than black, la primera temporada i no m'ha agradat gaire, no sé si veure la segona temporada de 12 episodis.

Ara em toca veure Chrome Shelled Regios.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Midgar Wolf » 04 oct. 2012 14:40

Les últimes coses que he vist:

Jigoku Shoujo, la primera temporada. M'ha agradat en certs moments pero es fa una mica massa repetitiva i el final tampoc es gran cosa, no tinc gaires ganes de veure les temporades següents.


Link

Capeta. Típica serie d'esports pero centrada en el món dels karts i posteriorment cotxes estil formula 1. De tots els shonens d'esports que he vist es dels que més m'ha agradat. Llàstima que tingui tan sols 52 episodis amb lo bona que era la serie. La seva OST és genial. Per cert, l'he hagut de veure amb subtituls en anglés, suposo que per casualitat algú no la tindrà subtitulada en espanyol, no? Tot el que vaig trobar son links caiguts, la serie es del 2005.


Link


Sket Dance. Ja l'he acabat, son 77 episodis. La serie va clarament de menys a més a mesura que entra en el terreny del shoujo i les relacions o postures entre els diferents personatges es posicionen. A partir d'aquí tot va a millor. La trobaré a faltar, no sé si tornarà algún día perque tampoc sé el motiu de que deixi d'estar en antena, males audiencies? proximitat amb el manga? No sé, pero la veritat es que ha acabat de forma molt sobtada.


Link
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Hachi » 04 oct. 2012 17:50

Midgar Wolf ha escrit:Les últimes coses que he vist:

Jigoku Shoujo, la primera temporada. M'ha agradat en certs moments pero es fa una mica massa repetitiva i el final tampoc es gran cosa, no tinc gaires ganes de veure les temporades següents.


Link

Jo he vist totes les temporades, i les altres estan millor ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 04 oct. 2012 18:14

Has vist Eyeshield 21? per mi es de les millors series d'sports que he vist mai.

Poter li donu un cop d'ull que ara m'agrada la formula 1 xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Midgar Wolf » 04 oct. 2012 22:30

koroki ha escrit:Has vist Eyeshield 21? per mi es de les millors series d'sports que he vist mai.

Poter li donu un cop d'ull que ara m'agrada la formula 1 xD


Si, d'esports n'he vist un piló, casi podría dir que és dels meus géneres preferits. Eyeshield21 en el seu moment em va agradar, especialment l'episodi del retorn d'en Musashi. Capeta però s'asembla més a Over Drive i a Major, pero més épica.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: trust17 » 24 oct. 2012 22:49

Ara mateix Bakuman :vicios: , després em toca Toradora, i 30 més que tinc al disc dur... :perverface:
Imatge
Avatar de l’usuari
trust17
Japan Fan
 
Entrades: 113
Membre des de: 07 nov. 2007 16:30
Ubicació: Girona

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Hachi » 24 oct. 2012 23:07

trust17 ha escrit:Ara mateix Bakuman :vicios: , després em toca Toradora, i 30 més que tinc al disc dur... :perverface:

A veure quan miro Bakuman, :facepalm:
Toradora està molt bé, tot i que no l'he acabada per vaga ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Darko » 24 oct. 2012 23:11

Midgar Wolf ha escrit:Eyeshield21 en el seu moment em va agradar, especialment l'episodi del retorn d'en Musashi.

N'has vist l'anime i no el manga? ._________.
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 24 oct. 2012 23:15

Darko ha escrit:
Midgar Wolf ha escrit:Eyeshield21 en el seu moment em va agradar, especialment l'episodi del retorn d'en Musashi.

N'has vist l'anime i no el manga? ._________.

Jo vaig veure més de 80 capitols del anime. Es bastant cancer sobretot pel 60 XD PEro la veu d'en hiruma dona molts punts.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Hachi » 24 oct. 2012 23:16

Darko ha escrit:
Midgar Wolf ha escrit:Eyeshield21 en el seu moment em va agradar, especialment l'episodi del retorn d'en Musashi.

N'has vist l'anime i no el manga? ._________.

Woo, anime, està acabat? Poster miro l'anime xD (tots sabeu que em fa pal llegir manga)
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Midgar Wolf » 24 oct. 2012 23:35

Jo he vist Hyouka. La veritat es que no m'ha agradat gaire perque la serie no et porta a cap lloc. Hi ha una lleugera evolució en el personatge principal, pero res més.


També he vist Area no kishi, que son 37 episodis. La veritat es que no és dels millors animes que he vist d'esports, per exemple Giant Killing que també es de futbol, m'agrada molt més.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: trust17 » 24 oct. 2012 23:35

Hachi ha escrit:
trust17 ha escrit:Ara mateix Bakuman :vicios: , després em toca Toradora, i 30 més que tinc al disc dur... :perverface:

A veure quan miro Bakuman, :facepalm:
Toradora està molt bé, tot i que no l'he acabada per vaga ><

T'agrada bakuman, primer fa pal mirar-la i després no et desenganxes :facepalm:
:kawai_oi:
Imatge
Avatar de l’usuari
trust17
Japan Fan
 
Entrades: 113
Membre des de: 07 nov. 2007 16:30
Ubicació: Girona

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: trust17 » 24 oct. 2012 23:43

Hachi ha escrit:
Darko ha escrit:
Midgar Wolf ha escrit:Eyeshield21 en el seu moment em va agradar, especialment l'episodi del retorn d'en Musashi.

N'has vist l'anime i no el manga? ._________.

Woo, anime, està acabat? Poster miro l'anime xD (tots sabeu que em fa pal llegir manga)

Espera que jo també ho posaré però m'expresare amb "més discreció"...
(tots sabeu que em fa pal llegir manga a no ser que sigui escencialment escencial :iquemes: menys 4 o 5 que estic esperant a que acabin per fer zasca, i així no tinc que esperar així d'impacient: :va: :trist: :nocrec: :vicios: :mhocrec: :noemfotis: (més o menys el que faria al llegir-mel i esperant al següent xD)
Imatge
Avatar de l’usuari
trust17
Japan Fan
 
Entrades: 113
Membre des de: 07 nov. 2007 16:30
Ubicació: Girona

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Hachi » 25 oct. 2012 00:25

trust17 ha escrit:
Hachi ha escrit:
Darko ha escrit:
Midgar Wolf ha escrit:Eyeshield21 en el seu moment em va agradar, especialment l'episodi del retorn d'en Musashi.

N'has vist l'anime i no el manga? ._________.

Woo, anime, està acabat? Poster miro l'anime xD (tots sabeu que em fa pal llegir manga)

Espera que jo també ho posaré però m'expresare amb "més discreció"...
(tots sabeu que em fa pal llegir manga a no ser que sigui escencialment escencial :iquemes: menys 4 o 5 que estic esperant a que acabin per fer zasca, i així no tinc que esperar així d'impacient: :va: :trist: :nocrec: :vicios: :mhocrec: :noemfotis: (més o menys el que faria al llegir-mel i esperant al següent xD)

+100

Només llegeixo manga, si veig un anime que m'agrada molt, i necessito saber com segueix, perquè llegir per internet o m'agrada >< (després acabo amb els ulls vermells ;_;
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants

cron