Quines sèries esteu mirant?

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Midgar Wolf » 14 maig 2013 17:48

koroki ha escrit:Vaig començar Hataraku Maou-sama! i m'ha encantat, literalment. Es una mica tonta, peor m'ha fet molta gracia.


M'han parlat força bé d'aquesta, quan acabi la penso veure.


Jo recentment he acabat Bakuman 3, no m'ha agradat tant com podría esperar, la veritat es que la primera temporada em va semblar la millor. Pensava que el final m'emocionaria més.

Ara mateix a part d'acabar Beelzebub em posaré a veure Sakurasou no Pet na Kanojo
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 14 maig 2013 21:48

Sakurasou no Pet na Kanojo me le començat a baixar, he llegit bona critica.

Migdar, Hataraku Maou-sama per mi al menys es força divertida, animació força correcte. No es la marabella de la animació, pero pases una bona estona.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Hachi » 22 maig 2013 14:24

Just he acabat de veure Cross Game, m'ha encantat, sobretot el final. La recomano pels qui no l'hagin vist.

Abans de veure Cross Game, vaig acabar Mai-HIME està bastant bé també ^^.

Ara em tocarà acabar amb Tamako Market, que la vaig abandonar :/
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Yui-chan » 22 maig 2013 20:36

Me posat a veure Kakumeki Valvreve (Valvreve The Liberator), Suisei no Gargantia, Hentai Ouji to Warawanai Neko i Devil Survivor 2 The Animation... A més segueixo Shingeki no Kyojin tant manga com anime...
Les dos primeres són mecha però estan bé, haig de reconeixer que m'han enganxat moltissim xD
La de Hentai Ouji pels que la veieu ja sabreu que mola perquè té moments molt divertits xDD
Devil Survivor és estil Persona suposu que per això m'agrada tant XDD

En quan a resum de la temporada pel que jo estic veien... a totes les series es carreguen la Terra o m'ho sembla a mi? :nifunifa:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Hachi » 27 maig 2013 12:17

Jo aquests dies he acabat Mai-HIME, Tamako Market, Usagi Drop i Kokoro Connect per aquest ordre. Mai-HIME està bé, potser el final és una mica fluix, no obstant, a mi m'agrada bastant, més endavant miraré les altres temporades.
Tamako Market m'ha agradat, cada dia que la mirava m'entraven ganes de menjar mochis XD.
Usagi Drop és genial, llàstima que no acabi la història, a veure quan puc llegir el manga.

Suposo que aquests dies acabaré altres sèries que fa temps que he començat i mai he acabat com Hyouka, School Rumble, Kiss x Sis.

Per cert, Shingeki no Kyojin s'està posant molt interessant, igual que Oreimo :kawai_oi:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Midgar Wolf » 15 juny 2013 08:24

Les últimes coses que he vist:

He acabat la segona temporada de Suzumiya Haruhi + la película, que la tenía pendent.

He vist un parell d'ovas de l'Anime Mirai 2013, concretament la de Death Billiards i la de Arve Rezzle.

He vist també, l'últim treball de Makoto Shinkai, Kotonoha no Niwa. Tot i durar 40 minuts tan sols, m'ha agradat, això si, he trobat a faltar a Tenmon, que aquesta vegada no era el compositor.


Link
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 15 juny 2013 09:06

Midgar Wolf ha escrit:Les últimes coses que he vist:

He acabat la segona temporada de Suzumiya Haruhi + la película, que la tenía pendent.

He vist un parell d'ovas de l'Anime Mirai 2013, concretament la de Death Billiards i la de Arve Rezzle.

He vist també, l'últim treball de Makoto Shinkai, Kotonoha no Niwa. Tot i durar 40 minuts tan sols, m'ha agradat, això si, he trobat a faltar a Tenmon, que aquesta vegada no era el compositor.


Link

La peli de haruhi es molt bona realment.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Taishi » 12 des. 2013 03:32

Bé, acabada la serie de Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Love Comedy wo Zenryoku de Jama Shiteiru també coneguda com Noukome o Noucome. Significa "Les meves opcions mentals interfereixen amb la meva comèdia romàntica al institut" i es precisament això, una comèdia romàntica plena de xists dolents i situacions absurdes. Ha estat la serie que m'ha fet riure i agradat més de la tardor, més i tot que Infinite Stratos 2.

Son només 10 episodis i una OVA que encara no ha sortit. Al protagonista en ocasions se li apareixen opcions aleatòries al cervell que ha d'escollir, i el que triï passarà. Si no tria res li agafa un mal de cap terrible que li obliga a triar. Per alliberar-se de la maledicció haurà de fer un seguit de missions que encara li complicaran més les coses.

Opening: (atenció a la imatge que apareix a la pantalla del mòbil)

Link
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 12 des. 2013 14:44

La tinc tota baixada a esperares de començar-la, perque molta gent m'ha parlat bé. Però el primer moment, començar series sempre em costa.

Jo actualment estic veient Monogatari Series, que per mi esta molt i molt bé, Kyokai no Kanata, que te un punt moe de ulleres que m'encanta i la historia m'agrada molt, Pedal, que tot i que no es la millor serie del món, entrete i sempre em fa gracia veure series de esports, i machine Doll i Kill la Kill que les tinc a mitges.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Taishi » 12 des. 2013 17:20

Monogatari Series es molt bona, si no l'he mencionat al post anterior es perquè tècnicament es del estiu+tardor però en realitat es molt divertida també. Aquests últims episodis prometen bastant.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: u-03! » 13 des. 2013 00:40

Paprika algú? Me l'han passat que diuen q és tan bona.. xo no lhe començat encara..

(també Darker thn black) :perverface:
Avatar de l’usuari
u-03!
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 210
Membre des de: 21 oct. 2013 11:25

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 13 des. 2013 13:24

Paprika és una peliculaza.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: u-03! » 14 des. 2013 02:34

dons aviat aviat hi poso play
Avatar de l’usuari
u-03!
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 210
Membre des de: 21 oct. 2013 11:25

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Sanse » 16 des. 2013 13:27

Paprika la vam passar en una projecció d'AMU temps ha. A mi em va agradar molt, tot i que és bastant anada d'olla xD
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: u-03! » 16 des. 2013 14:14

si deu nidoo xd
Avatar de l’usuari
u-03!
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 210
Membre des de: 21 oct. 2013 11:25

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

cron