Quines sèries esteu mirant?

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Taki » 09 juny 2008 18:42

Ai, a mi em va emocionar el final de Nodame Cantabile XD A veure si trenca amb la teva ratxa...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Elfangor » 10 juny 2008 01:28

bueno, acabo de veure l'anime de Claymore...

aparte del detall que els últims capítols son inventats(el manga encara tira), es una bona adaptació, m'ha agradat força.

sobre la historia en si, no se si ja se n'ha parlat per aquí, a pesar de que comença de la forma més típica que et puguis tirar a la cara. Jo em vaig llegir el primer tomo i ja no vaig voler seguir, al principi. Era tot tan... berserk. Que m'encanta Berserk, pero per llegir una serie que es idéntica a Berserk, em llegeixo Berserk. Pero segons va avançant, la trama es va possant molt més interessant. Els dos últims capítols que han sortit del manga han fotut un gir argumental per flipar.
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Dj_Aleix » 10 juny 2008 11:39

- Soul Eater. No està gens malament, els personatges són collonuts tots ells. Recomenable
- Code Geass R2: Segona temporada de Code Geas que hem va encantar.
- Nabari No Ou: Sèrie de Ninjes que marxa del habitual per mostrar ninjes a l'actualitat. Molt Recomenable.
- Ookiku Furikabutte: Una sèrie d'esports, concretament tracta de beisbol. Molt Recomenable, però molt. Espero que surti una segona temporada, i això que encara no l'han acabat de subtitular tota.
- Itazura Na Kiss: Divertida i entretinguda, sempre cauen sèries d'aquest estil en les meves sèries actuals. També la recomano.
- Kaiji: Desde que va sortir que la farien la segueixo, i d'això fa des de l'Octubre. Un cop més el cas d'una sèrie que casi ningú la subtitula (només un) i està molt bé, quan tenim sèreis que la fa tot déu.
- Zoku Sayonara Zetsubou Sensei: Sèrie absurda, surrealista i crítica de la societat moderna

No estic amb una temporda que miro molt Anime però bueno, espero que aquest estiu sorgeixin més sorpreses (segona temporada de Nodame Cantabile, tercera de Zero No Tsukaima...)
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: MiraiMaki » 10 juny 2008 12:00

Elfangor ha escrit:bueno, acabo de veure l'anime de Claymore...

aparte del detall que els últims capítols son inventats(el manga encara tira), es una bona adaptació, m'ha agradat força.

sobre la historia en si, no se si ja se n'ha parlat per aquí, a pesar de que comença de la forma més típica que et puguis tirar a la cara. Jo em vaig llegir el primer tomo i ja no vaig voler seguir, al principi. Era tot tan... berserk. Que m'encanta Berserk, pero per llegir una serie que es idéntica a Berserk, em llegeixo Berserk. Pero segons va avançant, la trama es va possant molt més interessant. Els dos últims capítols que han sortit del manga han fotut un gir argumental per flipar.


+3kkkkk

A mi Claymore m'encanta, tant el manga com l'anime, el trobo genial.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 12 juny 2008 13:58

Dj_Aleix ha escrit:- Soul Eater. No està gens malament, els personatges són collonuts tots ells. Recomenable
- Code Geass R2: Segona temporada de Code Geas que hem va encantar.
- Nabari No Ou: Sèrie de Ninjes que marxa del habitual per mostrar ninjes a l'actualitat. Molt Recomenable.
- Ookiku Furikabutte: Una sèrie d'esports, concretament tracta de beisbol. Molt Recomenable, però molt. Espero que surti una segona temporada, i això que encara no l'han acabat de subtitular tota.
- Itazura Na Kiss: Divertida i entretinguda, sempre cauen sèries d'aquest estil en les meves sèries actuals. També la recomano.
- Kaiji: Desde que va sortir que la farien la segueixo, i d'això fa des de l'Octubre. Un cop més el cas d'una sèrie que casi ningú la subtitula (només un) i està molt bé, quan tenim sèreis que la fa tot déu.
- Zoku Sayonara Zetsubou Sensei: Sèrie absurda, surrealista i crítica de la societat moderna

No estic amb una temporda que miro molt Anime però bueno, espero que aquest estiu sorgeixin més sorpreses (segona temporada de Nodame Cantabile, tercera de Zero No Tsukaima...)


Uau, creia que era la única a qui li agradava Nabari no Ou, em començava a sentir rara. Soul Eater i Ookiku Furikabutte estan per allà al meu disc dur esperant ser vistes, i suposo que quan acabi exàmens ho faré. Code Geass per desgràcia me l'han fet aborrir... Entre amics i 4chan, el meu cos no tolera ni una sola dosis més de Code Geass, me l'han "hypejat". No vaig acabar la primera temporada, i això que m'agradava.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Dj_Aleix » 13 juny 2008 11:27

Taki ha escrit:
Dj_Aleix ha escrit:- Soul Eater. No està gens malament, els personatges són collonuts tots ells. Recomenable
- Code Geass R2: Segona temporada de Code Geas que hem va encantar.
- Nabari No Ou: Sèrie de Ninjes que marxa del habitual per mostrar ninjes a l'actualitat. Molt Recomenable.
- Ookiku Furikabutte: Una sèrie d'esports, concretament tracta de beisbol. Molt Recomenable, però molt. Espero que surti una segona temporada, i això que encara no l'han acabat de subtitular tota.
- Itazura Na Kiss: Divertida i entretinguda, sempre cauen sèries d'aquest estil en les meves sèries actuals. També la recomano.
- Kaiji: Desde que va sortir que la farien la segueixo, i d'això fa des de l'Octubre. Un cop més el cas d'una sèrie que casi ningú la subtitula (només un) i està molt bé, quan tenim sèreis que la fa tot déu.
- Zoku Sayonara Zetsubou Sensei: Sèrie absurda, surrealista i crítica de la societat moderna

No estic amb una temporda que miro molt Anime però bueno, espero que aquest estiu sorgeixin més sorpreses (segona temporada de Nodame Cantabile, tercera de Zero No Tsukaima...)


Uau, creia que era la única a qui li agradava Nabari no Ou, em començava a sentir rara. Soul Eater i Ookiku Furikabutte estan per allà al meu disc dur esperant ser vistes, i suposo que quan acabi exàmens ho faré. Code Geass per desgràcia me l'han fet aborrir... Entre amics i 4chan, el meu cos no tolera ni una sola dosis més de Code Geass, me l'han "hypejat". No vaig acabar la primera temporada, i això que m'agradava.



Doncs no ets la única xDDD A mi m'agrada bastant aquesta sèrie, crec que és de les millors que es poden seguir avui en dia. Soul Eater està bé, és una altre història de Shinigamis, però els seus personatges són genials (Black Star 4 President!!!)
I Ookiku Furikabutte és molt gran, de les millors sèries que he vist sobre esports. A mi almenys m'agrada molt, havera si AU treu ja nous episodis :D
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Taki » 14 des. 2008 19:41

No recordava ja aquest tema... Refloto, bàsicament, perquè no tot el que miro és una recomanació o no recomanació... XD

D'anime, últimament he començat:

-Darker than Black: no sé perquè, em va donar por ahí, i suposo que ja era hora que m'hi posés, i com que a més no n'espero gran cosa, em va perfecte.

-Ef - a tale of memories: una recomanació indirecta d'un desconegut m'ha recordat que a tot arreu en parlaven meravelles, i que estava en la meva llista. A més m'he adonat que Tanoshii l'havia fet. I necessitava un descans de tants treballs. De moment m'està semblant... Bé, pronostico que ploraré amb aquesta serie, no dic més.

-Mononoke: Crec que ja ho vaig posar en un altre tema, però allà va. M'està agradant tot i el dibuix i l'animació rares que té. A més, la versió de Nanikano ve amb uns pdf explicant què són els esperits, tradicions, etc. que van sortint, i resulta molt útil. Tot i ser un spin-off no m'està semblant que calgui haver vist la original (Ayakashi) per entendre-la.

-I òbviament les que segueixo d'aquesta temporada: One Outs, Nodame Cantabile Paris-hen, Michiko to Hatchin, Bounen no Xamdou, Kannagi, Casshern Sins... Crec que no me'n deixo cap. Sort que AU fa tres de les que he dit amb calma, perquè sino acabaria amb una sobrecàrrega. I PerrySubs dues més. Amb la mateixa calma.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Onibaku » 16 des. 2008 01:06

En manga segueixo:

Shounan Jun'Ai Gumi
Bakuman
Naruto
Fairy Tail
Hellsing
Claymore
Air Gear
Vagabond

Claymore poder em miro l'anime, ja que el recomaneu bastant be... es que em feia por que fos una de les tipiques adaptacions cutres tretes de la maniga x3

Y d'anime ara mateix:

Bounen no Xamdou
Aru Majutsu No Index


Y no fa gaire em vaig acabar Code Geass, les dos temporades, que em van enganxar un pilo i Spice&Wolf :3
Imatge
Onibaku
Friki
 
Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: Taki » 16 des. 2008 10:17

Onibaku ha escrit:Y no fa gaire em vaig acabar Code Geass, les dos temporades, que em van enganxar un pilo i Spice&Wolf :3


Wohoooo visca la Horo! >.<

A veure que tal estara la segona temporada...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Onibaku » 16 des. 2008 12:52

Se sap quan sortira o esta la cosa encara bastant pejnada? D:
Imatge
Onibaku
Friki
 
Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: Taki » 16 des. 2008 17:32

Diria que no se sap, pero dubto que passi com amb la segona temporada de Haruhi, que acabare pensant que es una llegenda urbana.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 16 des. 2008 21:25

Taki ha escrit:Diria que no se sap, pero dubto que passi com amb la segona temporada de Haruhi, que acabare pensant que es una llegenda urbana.
La segon a de haruhi fins despres de primavera es veu que re -.-U i fa un any que estan diguent que la faran xD.

Sort que encara no me llegit les noveles.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Van Yagami » 16 des. 2008 23:03

(Ultimament segeixo poc manga) Manga:
-Naruto (per Online)
- El plan de entrenamiento de shinji Ikari
- Bronze

Anime(segeixo mols mes pro aquets amb els que segeixo amb mes força):

-To Aru Majutsu no Index
-Kurozuka
-Ga Rei Zero (el primer capi em va deixar impresionat, els altres son fluxets..
-Kuro Shitsuji
Imatge
Avatar de l’usuari
Van Yagami
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 37
Membre des de: 04 oct. 2008 21:01
Ubicació: Girona/Llagostera

EntradaAutor: koroki » 16 des. 2008 23:26

Van Yagami ha escrit:(Ultimament segeixo poc manga) Manga:
-Naruto (per Online)
- El plan de entrenamiento de shinji Ikari
- Bronze

Anime(segeixo mols mes pro aquets amb els que segeixo amb mes força):

-To Aru Majutsu no Index
-Kurozuka
-Ga Rei Zero (el primer capi em va deixar impresionat, els altres son fluxets..
-Kuro Shitsuji
Bronzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee xD

ha surtit algo més del tomo 14?, crec que es l'ultim que me vaig llegir.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 16 des. 2008 23:34

Van Yagami ha escrit:-Kuro Shitsuji


Vale, me l'havia deixat XD Sera perque fa unes quantes setmanes que no miro cap capitol... Em vaig quedar al 5, crec.

I si em dius aixo de Ga Rei Zero passare de veure-la, perque el primer ja em va semblar bastant avorrit, i el gir del final estava be pero no em va cridar massa l'atencio... No se.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron