Quines sèries esteu mirant?

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: MiraiMaki » 09 ago. 2009 12:54

Bon analisis Ed, aquesta és una serie que tinc ganes de veure, però espero a que estigui complerta, perquè després em quedo amb les ganes, com em va pasar amb Higashi no Eden, per exemple.

Veig que força gent llegeix Reborn, així m'agrada :D
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Hachi » 29 març 2010 20:11

Alee aniré a reviure el tema xDD
Ahir m'avorria a casa d'en sergi i l'anna em va deixar els primers tomos d'alice escuela de magia i he de dir que mola molt *o* (és dels tipus de sèrie que em vicien molt fàcilment xD)

I fa temps que estic intentant de llegir negima pero com que ho he de llegir pel pc vaig super lenta (odio llegir pel pc). Puc dir que els primers tomos eren una mica corrents i avorrits però per ara, m'està agradant força, i hi ha personatges que molen molt.

I per ara res més, no vull enganxar-me a res, i més ara que venen els exàmens (perque si m'enganxo a alice ja em morire xD)
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: agito » 30 març 2010 00:20

actualment segueisho one piece, katekyo hitman reborn, seikon no kwaser,gantz, mestic mirant code gears, kochicame, gundam 00, saint seiya the lost canvas,MÄR,the flame og reca llegintme el manga de air gear,kekashi, llegintme 20th century boys per 3 begada, batle royale per 6,ikigami, needles, magical shoujo nanoha y per acabar Full Metal Alchemist shuinsetsu.
Avatar de l’usuari
agito
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 92
Membre des de: 07 març 2010 21:40

EntradaAutor: Alice » 29 maig 2010 14:21

Uooo fa molt que no deia res! Doncs ara m'ha donat per veure Macross Frontier! De moment m'esta agradan força, la fusio de Mechas amb Idols es genial xDDD I les cançons precioses, llastima que hi hagi un triangle amoros com la copa d'un pi, i m'estigui morint de rabia cada cop que veig que el prota es tonto. XDDD Ais aixo no sona gaire bé XDD Tambe estic mirant la segona temporada de K-on, Kaichou wa maid-sama i es tot, encara que Kaichou wa no m'esta agradant tant com el comic ù.ú. I aqui deixo el meu super parragraf xD
Avatar de l’usuari
Alice
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 244
Membre des de: 23 maig 2009 22:34

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Taishi » 23 nov. 2010 02:38

Desde fa uns mesos estic mirant la meva primera serie de anime que em va agradar i la que em va obrir les portes a la resta: Pokémon. De alguna forma vaig deixar de mirarla fa uns 10 anys per algún episodi de la Liga Naranja, i ara continuo. Es dificil trobar els episodis però fa uns dies per fi vaig acabar de veure la serie original (5 temporades) i ara ja estic mirant els episodis de Pokémon Advanced.

Sí. Segurament sigui una serie infantil amb un munt de episodis repetitius que només afegeixen un 1 a la llista de tots els animes que he vist i que veuré. Però després de tot, m'ha agradat molt veure i completar la serie original i penso seguir mirant les seguents fins que ho hagi vist tot.


Link
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Darko » 23 nov. 2010 10:08

Oh! jo fa relativament poc vaig pretendre fer el mateix, però no vaig passar del capitul 40... -.-u
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 23 nov. 2010 10:24

Gran elecció !

Jo estic intentant passar-me el pokemon Blau de nou !
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Sanse » 23 nov. 2010 10:34

Consell que et doncs: deixa de mirar la serie i posat a llegir Pokemon adventures. És com 300 vegades millor. O més.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Hachi » 23 nov. 2010 14:59

A mi Pokémon em va agradar, quan era petita sempre ho mirava, molts em mataran però prefereixo Pokémon a Digimon xDDD


Jo ara estic mirant One Piece des d'on em vaig quedar, viam si no em canso abans d'acabar-la perquè hi ha masses capítols T___T
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: R » 07 des. 2010 23:39

Hola! Voy a aprovechar este hilo para escoger serie nueva para ver. Acabo de terminar de ver Tactics, que tenía pendiente desde hace tiempo. Tengo medio paradas también Gintama, Bleach y Hetalia.
Un saludo
R
Friki
 
Entrades: 64
Membre des de: 05 maig 2010 20:26

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Hachi » 08 des. 2010 00:38

Pues yo te recomiendo Shiki, una serie de vampiros de esta temporada ^^
En este link hay un poco más de información viewtopic.php?f=4&t=1259
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 08 des. 2010 13:51

Jo he abandonar ika musume i he començat a enganxar-me a Kuragehime i MM!

Aixi que ara d'animes segueixo : Shiki, Ore no imouto, MM! i Kuragehime.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: R » 08 des. 2010 20:09

hachi_90 ha escrit:Pues yo te recomiendo Shiki, una serie de vampiros de esta temporada ^^
En este link hay un poco más de información viewtopic.php?f=4&t=1259


Al principio me he confundido y creía que te referías a Shikabane Hime Aka (http://en.wikipedia.org/wiki/Shikabane_Hime_Aka), que ya he visto.
Al final he mirado lo que tenía antiguo y voy a ver Speed Grapher por el momento. ¡Gracias por las respuestas!
R
Friki
 
Entrades: 64
Membre des de: 05 maig 2010 20:26

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: R » 08 des. 2010 20:13

koroki ha escrit:Jo he abandonar ika musume i he començat a enganxar-me a Kuragehime i MM!

Aixi que ara d'animes segueixo : Shiki, Ore no imouto, MM! i Kuragehime.


Ah, 俺の妹がこんなに可愛いわけがない también la sigo, me había olvidado.
R
Friki
 
Entrades: 64
Membre des de: 05 maig 2010 20:26

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Hachi » 09 des. 2010 18:20

¿Cuál de las que puso Koroki sigues? ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron