Quines sèries esteu mirant?

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 02 maig 2013 21:22

Acabada Tamako Market. Per mi val la pena, es maca. Tranquileta sense massa coses emocionants, clar. Pero maca.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Rina_Zarmalansk » 04 maig 2013 13:02

Ara mateix m'estic veient Hajime no Ippo. M'encanta, és bonissima i
val molt la pena. Estic recordant els vells temps de quan veia Slam Dunk en emoció i motivació. És de l'estil, mola molt

També m'estic seguint Shingeki no Kyojin (ataque de titanes), l'anime. No està gens malament i com ho ha plantejat tot és interessant, té pinta de que anirà a millor, a veure què
Imatge
Avatar de l’usuari
Rina_Zarmalansk
Japan Fan
 
Entrades: 131
Membre des de: 04 març 2012 15:31

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 04 maig 2013 21:06

Rina_Zarmalansk ha escrit:Ara mateix m'estic veient Hajime no Ippo. M'encanta, és bonissima i
val molt la pena. Estic recordant els vells temps de quan veia Slam Dunk en emoció i motivació. És de l'estil, mola molt

També m'estic seguint Shingeki no Kyojin (ataque de titanes), l'anime. No està gens malament i com ho ha plantejat tot és interessant, té pinta de que anirà a millor, a veure què

Un dia vaig dir que algun dia futur llegiria Hajime, pero es que 1000 capitols...
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Hachi » 08 maig 2013 11:32

Jo m'estic plantejant de veure l'anime, és quan he vist un munt de vídeos de l'opening xDD. Llegiria el manga que diuen que està millor, però prefereixo veure anime xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 08 maig 2013 16:22

Hachi ha escrit:Jo m'estic plantejant de veure l'anime, és quan he vist un munt de vídeos de l'opening xDD. Llegiria el manga que diuen que està millor, però prefereixo veure anime xD

de Hashime O.o?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Hachi » 08 maig 2013 16:37

koroki ha escrit:
Hachi ha escrit:Jo m'estic plantejant de veure l'anime, és quan he vist un munt de vídeos de l'opening xDD. Llegiria el manga que diuen que està millor, però prefereixo veure anime xD

de Hashime O.o?

Nu, Shingeki.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 08 maig 2013 16:46

A vale. Esta força bé realment, pero certament pot fer por la llargada de la serie.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Yui-chan » 08 maig 2013 21:45

Hachi el manga només té 50 i pico capis penjats i son rapids de llegir ^^ llegeixte el manga es millor que l'anime >.< (tot i que l'accio de l'anime no hi es al manga..)
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Vlaid » 08 maig 2013 22:09

jo ara estic mirant shingeki no kyojin, dansai bunri no crime edge, hataraku maou-sama, hentai ouji warawanai neko i zettai bouei leviathan xD
Imatge

"Mira siempre 30 segundos hacia el futuro"
Avatar de l’usuari
Vlaid
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 481
Membre des de: 21 des. 2011 00:42
Ubicació: ...

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Hachi » 08 maig 2013 22:55

Jo ara estic mirant Hentai ouji warawanai neko, Ore no imouto 2, Uta no prince sama maji love 2000%, Mai-HIME i Cross Game.

Fa res he acabat Fate Stay Night i Fate/Zero. Aquesta última m'ha encantat :3, i la ost de Zero és una passada :o
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Midgar Wolf » 09 maig 2013 15:15

Hachi ha escrit:Jo ara estic mirant Hentai ouji warawanai neko, Ore no imouto 2, Uta no prince sama maji love 2000%, Mai-HIME i Cross Game.

Fa res he acabat Fate Stay Night i Fate/Zero. Aquesta última m'ha encantat :3, i la ost de Zero és una passada :o



Cross game és preciosa.

Jo ara estic acabant Beelzebub i Ore no Kanojo to Osananajimi ga Shuraba Sugiru. Proximament tocarà Bakuman 3.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Hachi » 09 maig 2013 17:35

Midgar Wolf ha escrit:
Hachi ha escrit:Jo ara estic mirant Hentai ouji warawanai neko, Ore no imouto 2, Uta no prince sama maji love 2000%, Mai-HIME i Cross Game.

Fa res he acabat Fate Stay Night i Fate/Zero. Aquesta última m'ha encantat :3, i la ost de Zero és una passada :o



Cross game és preciosa.

Jo ara estic acabant Beelzebub i Ore no Kanojo to Osananajimi ga Shuraba Sugiru. Proximament tocarà Bakuman 3.

Cross Game la vaig veure per un pacte, un havia de veure Steins;gate i jo Cross Game. Essent de bèisbol la vaig començar molt a desgana, però realment m'està agradant molt.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Midgar Wolf » 10 maig 2013 01:34

Hachi ha escrit:
Midgar Wolf ha escrit:
Hachi ha escrit:Jo ara estic mirant Hentai ouji warawanai neko, Ore no imouto 2, Uta no prince sama maji love 2000%, Mai-HIME i Cross Game.

Fa res he acabat Fate Stay Night i Fate/Zero. Aquesta última m'ha encantat :3, i la ost de Zero és una passada :o



Cross game és preciosa.

Jo ara estic acabant Beelzebub i Ore no Kanojo to Osananajimi ga Shuraba Sugiru. Proximament tocarà Bakuman 3.

Cross Game la vaig veure per un pacte, un havia de veure Steins;gate i jo Cross Game. Essent de bèisbol la vaig començar molt a desgana, però realment m'està agradant molt.


Es que en el fons es un shojo, el béisbol es tan sols el context. Us vau fer un gran favor mutuament amb el pacte.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Hachi » 14 maig 2013 16:41

Midgar Wolf ha escrit:
Hachi ha escrit:
Midgar Wolf ha escrit:
Hachi ha escrit:Jo ara estic mirant Hentai ouji warawanai neko, Ore no imouto 2, Uta no prince sama maji love 2000%, Mai-HIME i Cross Game.

Fa res he acabat Fate Stay Night i Fate/Zero. Aquesta última m'ha encantat :3, i la ost de Zero és una passada :o



Cross game és preciosa.

Jo ara estic acabant Beelzebub i Ore no Kanojo to Osananajimi ga Shuraba Sugiru. Proximament tocarà Bakuman 3.

Cross Game la vaig veure per un pacte, un havia de veure Steins;gate i jo Cross Game. Essent de bèisbol la vaig començar molt a desgana, però realment m'està agradant molt.


Es que en el fons es un shojo, el béisbol es tan sols el context. Us vau fer un gran favor mutuament amb el pacte.

A mi m'està agradant i l'estic mirant, però ell no passa del 12è capítol i no la vol continuar de veure perquè diu que és molt previsible, i el que passa no té cap sentit en la ciència .___.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 14 maig 2013 16:45

Vaig començar Hataraku Maou-sama! i m'ha encantat, literalment. Es una mica tonta, peor m'ha fet molta gracia.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

cron