També m'han agradat bastant Medaka Box Abnormal, Ebiten, Seitokai no Ichizon 2, Nisemonogatari, Binbougami-ga!, Milky Holmes 2, Kill me Baby, Saki Achiga-hen Episode of side-A, Sengoku Collection, Kore wa Zombie desu ka Of the dead, Hyouka, AKB0048, Chuunibyou demo Koi ga Shitai, Tasogare Otome x Amnesia, Another, Onii-chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo ne!, Little Busters, Sakurasou no Pet na Kanojo, Dog Days', Hagure Yuusha no Estetica, Koi to Senkyo to Chocolate, Jojo's Bizarre Adventure, To love-ru Darkness, Busou Shinki, Kono naka hitori Imouto ga iru, Oda Nobuna no Yabou, Highschool DxD, Symphogear, Queen's Blade Rebellion, Zero no Tsukaima F, Fate/Zero 2 i Shining Hearts -shiawase no pan-.