Jojo's Bizarre Adventure

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Hachi » 18 gen. 2009 22:27

ja se que no volies fer pena, però es igual... en fi...

nose si aixo quan acabin els examens, m'ho mirare^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 18 gen. 2009 23:20

nya nya.......merci Iria , xo no cal k la llegiexis pas si veus k no li trobes alicient.....a més la temàtica potser no acaba de matar per a algú....tothom té el seu estil de manga que prefereix.....
......potser a mi m'ha agradat perk la temàtica era de les meves........a més perk es un manga del que en un principi no m'esparava gaire i m'ha donat molt......i més considerant k té els mateixos anys k jo.......

......a partir d'ara deixaré d'insistir en que la llegiu, no us ho prengeu com una espècie de psicologia inversa.....per k no ho és....XD......ni tampoc k m'hagi enfadat per res.....son coses meves.....aixxxx aquest post sembla com la meva teràpia personal de Jojo.....ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 18 gen. 2009 23:26

nose... m'agrada llegir els manges dels meus amics, a més tampoc se si m'agrada, per aixo si aquella part esta en castella podria al menys llegir algun tros, potser m'agrada nose...

Hi han manges/animes que no els hi faria cas, pero la gent em diu que els hi dongui una oportunitat, i molts cops em solen agradar, no dic pas que em llegeixi el manga, pero llegir algo per saber de que va si que ho faria, i potser no esta tan malament com sembla
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jain » 19 gen. 2009 14:35

Yo yevo un buen cacho leido y me está pareciendo una buena serie, especialmente si te gustan las matanzas sin motivo y las maneras horribles de morir. Se podría poner en la linea de la estrella del puño del norte, en lo que a estilo y violencia, aunque el argumento, en muchas ocasiones flaquee un poco. Aún con todo me está gustando y segiré leyéndola un buen tiempo.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Jako-kun » 19 gen. 2009 16:32

oh! si en Jaime ha aparegut!!!.....merxiiiiii *o*

Jain ha escrit:la estrella del puño del norte


LOL es.....el puño de la estrella del norte....xo te la deixo passar...xDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Elfangor » 19 gen. 2009 17:20

jo vaig intentar llegir el manga l'altre dia... no em va agradar gens el dibuix, i l'argument no em convencía massa. Clar que no vaig avançar gaire en la historia. Ja ho tornaré a intentar algún altre dia.
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Jako-kun » 19 gen. 2009 17:34

Elfangor ha escrit:jo vaig intentar llegir el manga l'altre dia... no em va agradar gens el dibuix, i l'argument no em convencía massa. Clar que no vaig avançar gaire en la historia. Ja ho tornaré a intentar algún altre dia.

wow....merxi Elfangor^^......wenu l'argument no avança del tot fins la meitat dle rpiemr arc argumental......el principi es molt nyonyo tot i en Jonathan, el prota, perk no dir-ho....es un tita-fluixa!!!...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jain » 20 gen. 2009 00:41

si, pero luego, por la cara empieza a haber violencia y muertes indiscriminadas. Respecto al dibujo, pese a que en ocasiones no me convence, en otras se puede apreciar un dibujo muy trabajado, pese as que en ocasiones este muy sobrecargado.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: koroki » 20 gen. 2009 00:48

Es que el dibuix es molt gay, en totes les epoques.

I al principi la historia, es nota que es ultra vell.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 20 gen. 2009 15:59

les poses gays....son recurrents en tota la serie.....xo t'hi acabes acostumant.....xo com gay-gay....tan sols hi ha una o dos escenes que toquen el tema, xo més en forma graciosa que res més.....

Aqui teniu una imatge que representa els 7 protagonistes dels 7 arcs argumentals i com comença i acaba el dibuix en cada un dels arcs:

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jako-kun » 03 feb. 2009 15:31

Una notícia que ja fa temps k corre....però sempre es bo posar-ho....per actualitzar una mica le tema, ja que la notícia es que Hirohiko Araki, és un dels autors de manga que participa en una exposició que fa el Louvre, sobre el manga. Per ilustrar la seva obra ha triat a "Rohan Kishibe", un perosnatge que apareix en el 4art arc argumental de Jojo's Bizarre Adventure i que seria com una auto-representació de l'autor en el seu propi manga.

Imatge

La notícia de MisionTokyo:
Hirohiko Araki participa en una exposición del museo Louvre de París que acoge obras del mundo del cómic. Para la ocasión, Araki presentó una pieza basada en el personaje Rohan Kishibe, aparecido en su obra magna Jojo's Bizarre Adventure (Jojo no Kimyona Bôken), al cual el autor tiene especial aprecio. No obstante, se rumorea que es un personaje que encarna al propio creador. Rohan au Louvre, título de la pieza, se exhibe junto a muestras del manga original hasta el 13 de abril.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Araki il·lustrará el nou single de Base Ball Bear

EntradaAutor: Jako-kun » 11 maig 2009 21:53

MisionTokyo ha escrit:Hirohiko Araki, autor conocido por sus mangas Jojo's Bizarre Adventure o Steel Ball Run, ilustrará el nuevo single del grupo japonés Base Ball Bear, llamado "BREEEEZE GIRL" que saldrá al mercado el proximo 24 de junio.

La portada mostrará a Yukako Yamagishi, un personaje de Jojo's Bizarre Adventure que aparece en el capítulo "Diamond wa Kudakenai" (Los diamantes no se rompen).

Imatge

El director del videoclip le mostró parte del manga a la vocalista del grupo porque tanto el personaje como su historia le recordaron a la letra de la nueva canción. A consecuencia de ello, los componentes de Base Ball Bear le pidireron a Araki que ilustrara el single.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jain » 18 maig 2009 16:58

bueno, ya estoy actualizado en el manga, la el 7mo arco no me gusta tanto, pero habrá que ver. Entre uñas rotatorias y el espray de carne, no deja de ser todo de lo más extraño, pero les coges cariño. También es interesante comentar que el dibujo sigue evolucionando, volviendose más pulcro y trabajado. El final del 6to arco fue muy bueno a mi parecer. Ánimo jako, no estás solo!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Jako-kun » 18 maig 2009 17:44

Jain ha escrit:bueno, ya estoy actualizado en el manga, la el 7mo arco no me gusta tanto, pero habrá que ver. Entre uñas rotatorias y el espray de carne, no deja de ser todo de lo más extraño, pero les coges cariño. También es interesante comentar que el dibujo sigue evolucionando, volviendose más pulcro y trabajado. El final del 6to arco fue muy bueno a mi parecer. Ánimo jako, no estás solo!


pues ahora estamos en el mismo mundo de esperar nuevos capis con lapsus de meses.....XD

a mi tampoco me convençe mucho....basciamente por que ha hecho cosas raras con los stands.....a ver si el canvio i aparaición de stands se estaviliza o lo mejora, aunk eso seria dificil XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jain » 18 maig 2009 22:26

no se, que el bueno sea un lisiado y otro flipado... Además, el oeste nunca me ha acabado de convencer. En referente a los stand de este arco son más bien tristes. Son como mini-poderes en plan: mis uñas giran y cortan, pues yo lanzo bolas metalicas, yo tengo una potra del copón... No es como los stands de los otros arcos, que eran flipadisimos (THE WORlD!!!), o casi todos ellos. Además, estos no se han acabado de manifestar, no?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

cron