Jojo's Bizarre Adventure

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Jojo's Bizarre Adventure

EntradaAutor: Darko » 27 ago. 2011 13:08

live-action.... si és cert això potser sí que ho miro xDD
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Jojo's Bizarre Adventure

EntradaAutor: koroki » 27 ago. 2011 20:08

Peli ja veurem, peli el live accion es casi obligat de veure. Pero obligadissim, pot ser especialment MOLT LOL.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Jojo's Bizarre Adventure

EntradaAutor: koroki » 06 jul. 2012 08:14

Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Jojo's Bizarre Adventure

EntradaAutor: Rina_Zarmalansk » 28 jul. 2012 18:42

Jo he començat a llegir aquest manga i he de dir que realment té molt bona pinta. Molt diferent a temàtiques que he anat veient, trencador en la seva època, també va marcar el destí de molts mangues que el van precedir i ara, a sobre, en faran una versió anime nova i en treurán un videojoc per la PS3 :vicios: ... Encara em falta molt per llegir, però m'he spoilejat d'alguns personatges i els meus preferits són sens dubte la Jolyne Kujo i l'Iggy pel moment xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Rina_Zarmalansk
Japan Fan
 
Entrades: 131
Membre des de: 04 març 2012 15:31

Re: Jojo's Bizarre Adventure

EntradaAutor: koroki » 29 jul. 2012 08:06

Jo el segueixo a submanga i estic llegint al ritme que marquen els traductors.

El manga es molt bo, té una manera de fer molt especial, una mica marcat per la epoca. A mi m'agrada molt, però em fa molt de pla lelgir-lo en angles. Jo estic per la 3º temporada. Per mi, per ara, la segona temporada es la que m'ha agradat més.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Jojo's Bizarre Adventure

EntradaAutor: koroki » 02 ago. 2012 06:25

Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Jojo's Bizarre Adventure

EntradaAutor: Rina_Zarmalansk » 13 set. 2012 23:24

koroki ha escrit:El manga es molt bo, té una manera de fer molt especial, una mica marcat per la epoca. A mi m'agrada molt, però em fa molt de pla lelgir-lo en angles. Jo estic per la 3º temporada. Per mi, per ara, la segona temporada es la que m'ha agradat més.


Doncs diuen que la tercera temporada és la millor. Jo tot just vaig per la primera :vicios: haig de seguir llegint que m'he quedat al capitol 32 (no pot ser e__e). He començat Berserk ara merda :nocrec: seguiré les dos com pugui e__e... Perquè sí, jojo's també és molt bona i només de llegir aquests 32 em va agradar.

Per cert... Ja ha sortit la data d'estrena del anime, l'hora que s'emitirà i demés. Us deixo el link^^

http://www.deculture.es/2012/09/12/jojo ... e-estreno/
Imatge
Avatar de l’usuari
Rina_Zarmalansk
Japan Fan
 
Entrades: 131
Membre des de: 04 març 2012 15:31

Re: Jojo's Bizarre Adventure

EntradaAutor: Jako-kun » 14 set. 2012 00:25

Es nota que el 2012 és l'any de Jojo's Bizarre Adventure, a part de celebrar els 20 anys té de vida la serie, també es conmemora els 30 anys de l'autor com a mangaka, sense oblidar el significat que té l'any 2012 a la 6ª temporada XD

Com molt bé veig, s'ha anat posant varies de les notícies que han sortit durant aquest any tan prolífer XD Tan sols falta posar la darrera i que a més ens afecta de manera mé spróxima, i és la publicació a España de una obra spin-off de la serie sobre un personatge que apareix a la 4ª temporada -> http://www.deculture.es/2012/09/11/rohan-en-el-louvre/

Respecte Berserk Rina, ja veuràs com tampoc et defraudarà. I la Jolyne, encara que no n'hagis llegit la seva part, és un personatge que encisa només de conèixer una mica com pensa XD Per tant, "Ganbatte!!" fins que hi arribis, que seràn molts capitols però valdrà la pena XD

En la meva opinió, que he llegit totes les parts, puc dir que la millor és la 5ª. La 2ª té moments que fan molt de riure i en Joseph és espectacular, la 3ª marca el ritme de com anirà la serie respecte als stands, i de la 4ª cap edevant, els stands entren en una nova dimensió de combats purament estratègics i enrevesats que al final et quedes sorprès de com han pogut guanyar a l'adversari.

Per cert, la 5ª part està traduida per un fansub espanyol pero de fa moooolts anys. Per tant Koroki, ja fas ven fet a seguir el ritme del fansub que l'esta traduint, que he vist que ho fan de conya, tot i que una mica lents XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Re: Jojo's Bizarre Adventure

EntradaAutor: koroki » 14 set. 2012 10:13

Jako-kun ha escrit:Per cert, la 5ª part està traduida per un fansub espanyol pero de fa moooolts anys. Per tant Koroki, ja fas ven fet a seguir el ritme del fansub que l'esta traduint, que he vist que ho fan de conya, tot i que una mica lents XD

El fansub que ho fan en castella ara esta molt bé excepte pels noms... perque deixen el text en japones dels noms i a vegades es fa dificil de llegir xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Jojo's Bizarre Adventure

EntradaAutor: koroki » 04 nov. 2012 11:23

El capitol 4 ha estat bastant decepcionant, segons el meu parer, massa rapid.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Jojo's Bizarre Adventure

EntradaAutor: Rina_Zarmalansk » 04 nov. 2012 12:46

Jako-kun ha escrit:Com molt bé veig, s'ha anat posant varies de les notícies que han sortit durant aquest any tan prolífer XD Tan sols falta posar la darrera i que a més ens afecta de manera mé spróxima, i és la publicació a España de una obra spin-off de la serie sobre un personatge que apareix a la 4ª temporada -> http://www.deculture.es/2012/09/11/rohan-en-el-louvre/

Respecte Berserk Rina, ja veuràs com tampoc et defraudarà. I la Jolyne, encara que no n'hagis llegit la seva part, és un personatge que encisa només de conèixer una mica com pensa XD Per tant, "Ganbatte!!" fins que hi arribis, que seràn molts capitols però valdrà la pena XD


L'obra aquesta crec que era un manga conjunt que feia amb el Louvre ja que exposaven les seves obres.

Jaja, doncs aviat veure en Rohan perquè estic per la cuarta ja (yeah, per fi!! xD). Puc dir que de moment aquest manga m'està agradant molt, té un estil molt propi no sols en dibuix (sobretot més tard que fa un canvi d'estil) sino en la manera de narrar la historia i totes les referències i aspectes d'altres cultures que posa, a mi m'encanten les mescles de cultures i aquest manga en té un munt :perverface: ... De la cuarta saga només puc dir que molt possiblement serà una de les meves preferides; m'encanten en Josuke i l'Okayasu xD... Que no sé volsaltres però em recorden moltíssim a en Yusuke i en Kuwabara de Yu Yu Hakusho xD jaja!!

Sobre la Jolyne xD... Em vaig llegir el principi de la sisena saga només començar Jojo's casi xD (em vaig spoilejar una mica xD) però després ho vaig deixar pensant que millor esperar-me xD, i si, ja em va agradar el personatge xD

És una pena, però, que no portin el manga de Jojo's aquí a Espanya ja que és molt llarg i és molt improbable :trist: però bé... És el que hi ha

koroki ha escrit:El capitol 4 ha estat bastant decepcionant, segons el meu parer, massa rapid.


Oma, a mi no m'ho ha semblat tant. M'agrada que no hi posin massa "relleno" i vagin per feina (a més que com té ja tants tomos publicats no necessiten posar-lo) a mi no se'm fa rapid sino a un ritme adequat. Ara que ha sortit el 5 puc dir que potser no m'acava de convencer el final, que just s'acava quan li tira l'atac de Hamon al guerrer, la manera de finalitzar el capítol no m'ha quadrat massa, almenys s'hauria d'haver vist el resultat final. Però dels demés no tinc cap queixa, m'han molat molt


Link

Aquest és el trailer del anime
Rina_Zarmalansk l’ha editat per darrera vegada el dia: 04 nov. 2012 13:02, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Rina_Zarmalansk
Japan Fan
 
Entrades: 131
Membre des de: 04 març 2012 15:31

Re: Jojo's Bizarre Adventure

EntradaAutor: Hachi » 04 nov. 2012 12:59

Vaig mirar el primer capítol, i em va agradar bastant, segur que segueixo l'anime ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Jojo's Bizarre Adventure

EntradaAutor: koroki » 04 nov. 2012 17:12

Home, relleno no, simplement que han anat més lent del que recordo al manga. A mi m'agrada força en Zeppelin.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Jojo's Bizarre Adventure

EntradaAutor: Rina_Zarmalansk » 04 nov. 2012 22:05

Hachi ha escrit:Vaig mirar el primer capítol, i em va agradar bastant, segur que segueixo l'anime ^^


Segueix la serie i t'uneixes a la secta de Jojo :perverface:

koroki ha escrit:Home, relleno no, simplement que han anat més lent del que recordo al manga. A mi m'agrada força en Zeppelin


Doncs no sé, a mi m'ha semblat a ritme normal. Suposu que és depen de la percepció de cadascú.

En Zeppeli és genial xD bueno, tots ells jiji :vicios: . I en Jonathan és tot un cavaller jeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Rina_Zarmalansk
Japan Fan
 
Entrades: 131
Membre des de: 04 març 2012 15:31

Re: Jojo's Bizarre Adventure

EntradaAutor: Taishi » 03 des. 2012 01:14

La primera part han sigut 9 episodis. Em pregunto quantes en faran.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

cron