Jojo's Bizarre Adventure

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Jako-kun » 19 maig 2009 11:39

Jain ha escrit:yo tengo una potra del copón...


Pocoloco me sobra un huevo en la historia!!!...como mucho yo lo haria aprecer para hacer la conya xo despues k pierda por una gilipollez....xo esk por lo visto lo va a hacer durar XD

Jain ha escrit:Además, estos no se han acabado de manifestar, no?


eso espero....U.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jako-kun » 28 maig 2009 14:06

Aqui poso un videos on surten totes les referencies possibles a grups de música i cançons dels 80 de rock/pop que surten a Jojo's Bizarre Adventure:

Els videos son de Nicovideo:

Part 1 i 2 (Phantom Blood - Battle Tendency)
http://www.nicovideo.jp/watch/sm561395
Part 3 (Stardust Crusaders)
http://www.nicovideo.jp/watch/sm830861
Part 4 (Diamond is unbreakable/Diamond is not Crush)
http://www.nicovideo.jp/watch/sm501548
Part 5 (Golden Wing/Vento Aureo)
http://www.nicovideo.jp/watch/sm501435
Part 6 (Stone Ocean)
http://www.nicovideo.jp/watch/sm625709
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jako-kun » 08 juny 2009 16:17

Ahir 7 de Juny va ser l'aniversari de Hirohiko Araki, autor de Jojo's Bizarre Adventure.... la seva edat i aparença física sempre han estat una curiositat seva.....sobretot per la seva cara simetrica i el seu "aging in reverse"....bé tan sols aixo....que té 49 anys i no els aparenta....aqui us deixo amb la ultima pàgina de l'ultim capítol d'Steel Ball Run amb la qual m'he enterat de que ahir feia anys, des d'aquí....felicitats Araki!

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jako-kun » 13 jul. 2009 23:55

En la comuinitat de Jojo Fans ha sortit com a tema nou de conversa, aquesta web japonesa------> http://www.youyou.co.jp/only/golden/index.html , sobre la que se suposa que es tracta d'una convenció o algun tipus de festival sobre Jojo's Bizarre Adventure anomenat Golden Blood (fusió de les sagas 1 i 5 -Phantom Blood i Golden Wing-)que es farà a Japó el 22 de Setembre d'aquest any....quan m'enteri d'alguna cosa més ja ho posaria per aqui^^ Imatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jako-kun » 26 jul. 2009 00:40

Mmmmm.....smells like PENTA-POSTING.....aixxx quins records dels vell temps en que feia multiples posts XD

A lo que anava, per ara no se sap res més del Golden Blod, però ja aniré informant....de pas aprofito per posar aixó que he trobat com a curiositat:

Imatge
Imatge
Imatge

☆ price: 13,650 yen (tax included)
☆ Size: Free size (57-60cm)
☆ Standards: SG standard (corresponding total emissions)
☆ Features: Includes exclusive shield visor / helmet bag with dedicated
☆ Reservation period: July 31, 2009 (paid Version)

Link: http://lalabitmarket.channel.or.jp/site ... elmet.html

-------

També escric per posar una imatge referent al cumpleanys de l'autor....aqui un recopilatori de fotos on surt ell en diferents anys.....pogent així comprobar....la seva habilitat de "no-aging" XD

Imatge

i de regal una conya de l'autor i la seva obra aparagent a Gintama XD
Imatge
Jako-kun l’ha editat per darrera vegada el dia: 08 ago. 2009 11:07, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jako-kun » 06 ago. 2009 21:37

Un programa que he trobat pe rinternet per fer-te la teva propia cara a l'estil Jojo's Bizarre Adventure:

http://v-room.net/g/daijin/jojoface1.html
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 06 ago. 2009 22:15

Sento no aportar res al tema, però... Jako, tota una pàgina postejant només tu, això té merit JAJAJAJAJA

Algún dia l'hauré de llegir aquesta serie, habiam què tal està. Ara mateix tinc una avalancha de RPG pendents.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 24 ago. 2009 02:22

pos ja tardes en posar-te a jugar als RPG Maki, com més aviat acabis abans podràs posar-te a llegir Jojo XD....que sembla k no xo l'estiu es fa curt XD.....i no t'oblidis de jugar al Legend of Dragoon i del Shadow Hearts.....toma! ni que t'estigués posant deures XDDDD

a tot aixó, volia posar la notícia de que aquesta setmana passada a part de haver estat traduits dos capítols nous de Steel Ball Run la setena part de Jojo, el capítol 42 venia amb un extra http://www.onemanga.com/JoJos_Bizarre_Adventure_-_Steel_Ball_Run/42.5/00-credits/ , en aquest extra són unes 10 pàgines que introdueixen al lector en el món dels Stands (esperits amb poders que tenen els personatges de Jojo's Bizarre Adventure), classificant en general sobre els diferents tipus, les debilitats, les normes....una mica de resum general de com funcionen els Stands del món de Jojo's Bizarre Adventure

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 24 ago. 2009 03:12

Aquests dos els tinc molt pendents, sobretot el The Legend of Dragoon, i sí... massa curt es fa l'estiu, com tot XDDD

Parlant de JoJo, què tal està l'anime Jako?
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 24 ago. 2009 11:29

MiraiMaki ha escrit:Aquests dos els tinc molt pendents, sobretot el The Legend of Dragoon, i sí... massa curt es fa l'estiu, com tot XDDD

Parlant de JoJo, què tal està l'anime Jako?


és una bona adaptació....com tot anime es salta alguns combats divertits i epics, però tot i així està bé....son 13 OVAs de 25 minuts em sembla recordar....el problema trobo jo, és que l'estudi APPP,va fer un fail......el 1993 va fer 6 episodis que representen la segona part del tercer arc argumental (l'únic arc argumenal que conta amb una adaptació a l'anime....sense contar el rpimer arc de Phantom Blood que té una película....però que encara no ha sortit enlloc per poder-la baixar ni res).....i despres el 2001 varen fer-ne 7 més com a precuela.......i es nota el canvi en l'animació.....si hages estat al revés no hi hauria hagut cap problema.....xo qua mires l'anime troves una davallada de qualitat i un estil de dibuix bastant diferent XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 24 ago. 2009 14:15

Jako-kun ha escrit:
MiraiMaki ha escrit:Aquests dos els tinc molt pendents, sobretot el The Legend of Dragoon, i sí... massa curt es fa l'estiu, com tot XDDD

Parlant de JoJo, què tal està l'anime Jako?


és una bona adaptació....com tot anime es salta alguns combats divertits i epics, però tot i així està bé....son 13 OVAs de 25 minuts em sembla recordar....el problema trobo jo, és que l'estudi APPP,va fer un fail......el 1993 va fer 6 episodis que representen la segona part del tercer arc argumental (l'únic arc argumenal que conta amb una adaptació a l'anime....sense contar el rpimer arc de Phantom Blood que té una película....però que encara no ha sortit enlloc per poder-la baixar ni res).....i despres el 2001 varen fer-ne 7 més com a precuela.......i es nota el canvi en l'animació.....si hages estat al revés no hi hauria hagut cap problema.....xo qua mires l'anime troves una davallada de qualitat i un estil de dibuix bastant diferent XD


És que m'extranyava que mai haguesis parlat de l'anime, i clar, tinc entés que JoJo és un manga molt llarg, i al veure pocs capítuls vaig dubtar en baixar-ho (a més que amb els 110 de Ginga Eiyuu Densetsu més les pelis i demés...), però si la recomanes com a fan de JoJo deu ser que està bé, així que li donaré una ullada.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 24 ago. 2009 23:09

MiraiMaki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:
MiraiMaki ha escrit:Aquests dos els tinc molt pendents, sobretot el The Legend of Dragoon, i sí... massa curt es fa l'estiu, com tot XDDD

Parlant de JoJo, què tal està l'anime Jako?


és una bona adaptació....com tot anime es salta alguns combats divertits i epics, però tot i així està bé....son 13 OVAs de 25 minuts em sembla recordar....el problema trobo jo, és que l'estudi APPP,va fer un fail......el 1993 va fer 6 episodis que representen la segona part del tercer arc argumental (l'únic arc argumenal que conta amb una adaptació a l'anime....sense contar el rpimer arc de Phantom Blood que té una película....però que encara no ha sortit enlloc per poder-la baixar ni res).....i despres el 2001 varen fer-ne 7 més com a precuela.......i es nota el canvi en l'animació.....si hages estat al revés no hi hauria hagut cap problema.....xo qua mires l'anime troves una davallada de qualitat i un estil de dibuix bastant diferent XD


És que m'extranyava que mai haguesis parlat de l'anime, i clar, tinc entés que JoJo és un manga molt llarg, i al veure pocs capítuls vaig dubtar en baixar-ho (a més que amb els 110 de Ginga Eiyuu Densetsu més les pelis i demés...), però si la recomanes com a fan de JoJo deu ser que està bé, així que li donaré una ullada.


viam es millor veure-la havent vist els dos primers arcs, per que així entens millor la historia i d'on ve tot.....xo si t'introdueixen una mica com està la historia i la mires no hi ha cap problema......jo la vaig mirar abans de llegir-me el manga....i em va agradar força cosa k em va donar més ganes de llegir-me el manga XD suposo k en anime entre millor que lelgir-te un manga, és menys "cansat" XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 04 set. 2009 11:05

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QNY7vixYtc0[/youtube]
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 04 set. 2009 15:41

Genial, recordo que el vaig començar a mirar xo per alguna raó no el vaig continuar, i ja el vaig donar com a vist.....molt bones tot les referencies com si fossin del joc que em sembla k es diu Rythm de DS XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 04 set. 2009 16:08

Jako-kun ha escrit:Genial, recordo que el vaig començar a mirar xo per alguna raó no el vaig continuar, i ja el vaig donar com a vist.....molt bones tot les referencies com si fossin del joc que em sembla k es diu Rythm de DS XD


Sí, és el Paradise Rythm de la DS, el qual no he jugat perquè personalment no m'atrau, però al veure el video de JoJo he pensat en postejar-lo, i aquí el veus.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

cron