Jojo's Bizarre Adventure

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Taki » 16 des. 2008 19:42

Uau, acabo d'apendre una cosa.

"Bizarre" no es tradueix per "bizarro"... Bizarro en castella vol dir valent o airos XD ... Fuck, si mai arribem a treure el tomo 1 haurem de rectificar coses. A sobre bizarro es un terme literari arcaic que ja no s'utilitza (tot i que us ho podieu imaginar, ja que mai havia sentit bizarro com a sinonim de valent). M'he sentit decepcionada...

Au, no us en anireu al llit sense saber una cosa mes... Els que no ho sabieu, clar.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 16 des. 2008 19:59

Taki ha escrit:Uau, acabo d'apendre una cosa.

"Bizarre" no es tradueix per "bizarro"... Bizarro en castella vol dir valent o airos XD ... Fuck, si mai arribem a treure el tomo 1 haurem de rectificar coses. A sobre bizarro es un terme literari arcaic que ja no s'utilitza (tot i que us ho podieu imaginar, ja que mai havia sentit bizarro com a sinonim de valent). M'he sentit decepcionada...

Au, no us en anireu al llit sense saber una cosa mes... Els que no ho sabieu, clar.


diossssssssssssssss.......pos si....tocarà revisar algunes coses.....XD

per curiositat, on ho has trobat? O.o
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 16 des. 2008 20:05

En algun lloc, no se si forum o blog... XD No te importancia... Discutien sobre alguna cosa, i algu ha utilitzat "bizarro", i un alytre li ha dit que bizarro volia dir valent i no estrany, i llavors me n'he anat al panhispanico a buscar-ho... XD I efectivament.

Pero res, de casualitat casualitat.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 16 des. 2008 20:09

Taki ha escrit:En algun lloc, no se si forum o blog... XD No te importancia... Discutien sobre alguna cosa, i algu ha utilitzat "bizarro", i un alytre li ha dit que bizarro volia dir valent i no estrany, i llavors me n'he anat al panhispanico a buscar-ho... XD I efectivament.

Pero res, de casualitat casualitat.


XDDDD

oki....aviam si despres d'examens ens hi tornem a posar......k ja hi ha bastanta gent k la llegirà amb la condició k la traduim nosaltres....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 16 des. 2008 21:24

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

M'encantan aquestes coses.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 29 des. 2008 15:39

Escric per dir que per fi m'acabo de llegir tota la serie de Jojo's Bizarre Adventure.....almenys els que segueixen un ordre cronològic sobre la línia geneològica dels Joestar (o Jojo....XD)....o sigui k per fi he acabat de llegir 80 tomos, dividits en 6 arcs argumentals......i ara acabo de començar amb Steel Ball Run, que també es troba dins del mateix món de la sèrie Jojo's Bizarre Adventure, bàsciament per que és un resultat del final del 6è arc argumental......amb lo qual canvia la perspectiva del món i fa una mica de remix amb personatges.....de moment comença bastant avorrida......xo ara ja comença a agafar el puntillo perk començen a sortir Stands......i en Gyro Zeppeli el protagonista d'Steel Ball Run, i és dels protes que físicament més me molen^^.....a part de que el cognom Zeppeli ha estat el qu ha acompanyat als Jojo en els dos primers arcs argumentals i aquest cop ell es el protagonista, hi ha un Jojo, en Johnny Joestar i és el co-protagonista....wenu parlant dle tema principal.....va sobre una carrera de caballs a través del desert americà o el premi son uns 50 milons de dollars......per ara porten 12 tomos fins ara però encara no està acabada.....i jo porto tan sols uns 10 capitols llegits...per tant poca cosa puc dir......XD

I aqui quatre imatges per representar Steel Ball Run(el del barret i les ulleres es en Gyro Zeppeli i el del gorro es en Johnny Joestar):

Imatge
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 30 des. 2008 17:17

wow wow, ara si que ja pots dir que ets un veritalble ultra fan de jojo ^^

que per cert flipu 80 tomos O.O(és molt)


les imatges molen, sobretot la segona que esta currada:)
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 30 des. 2008 20:38

Jo les trobo poc bizarres, tiren mes aviat a molt gays.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 30 des. 2008 22:39

seh, per això m'agraden xDDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Taki » 31 des. 2008 00:03

Sí, sí, Jako, però et porto la davantera un altre cop... La Hachi i en Neo s'estan llegint eyeshield, muahahaha!!

I carai, sí que has tardat en acabar-te la serie o.O
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 01 gen. 2009 14:35

Jurls...amb aixó no crec que et pugui superar Taki (coma mínim supera en tomos....xDDD)...jo tan sols he aconseguit que en Jaime se la miri....xo enkra ni aixó ha fet......ù.u......em sembla k la única gent que m'ha dit que la llegiria ha estat amb la condició que la traduissim nosaltres....XD

Les poses tot i ser molt insunuadores....no son gays...a més ara que hi penso en "tota" la serie no surt ni un gay.....O.o....to ti que hi ha cada escena en el tercer arc argumental (k per cert....es la part que té anime) que fa pensar el contrari....i que dona bastant de material a les fans de yaoi....XD

Wenu 80 tomos....i amb la calma.....i els que em queden per llegir.....perk amb Steel Ball Run...la cosa continua...xo en un altre pla astral k diem.....xD

------------------EDIT--------------------

jojojo...pos es veu que en Jaime ja s'ha començat a llegir Jojo, muajajajaja....qui riu ara, eh?!...
Jako (Jojo) 2 - Taki (Eysehield 21) + de 7....doh!....ù.u....merda.....vale vale, segueixes rient tu.....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jako-kun » 17 gen. 2009 19:00

ToT.......ja m'he llegit tot el k hi ha d'Steel Ball Run a OneManga......i així estic perk no puc llegir més, tot i k hi hagin més capitols....perk estic pel capitol 31 i no trobo cap més lloc on n'hagin traduit més, tan sols trobo els capitols nous...xo no pas el 32 i pujant....ù.u.....serà k no he buscat prou bé....aki algunes imatges:
ImatgeImatge

i akesta per demostrar k a Jojo/Steel Ball Run ara hi surten dinosaures:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jako-kun » 18 gen. 2009 20:59

Imatge

sol en el meu racó en el forum de Manganime.......parlo de Jojo......

PD: Jaime sisplau, tú que ets l'unic que l'està llegint, vine i escriu algo de Jojo!!!ToT
Jako-kun l’ha editat per darrera vegada el dia: 18 gen. 2009 21:57, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 18 gen. 2009 21:14

ainss... jako em fas pena....
Nose jo potser llegiria alguna cosa si estigues traduit en castella... però en angles U.u...

Oh dinosaures? no sabia que a jojo hi havia dinosaures xDDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 18 gen. 2009 21:56

no intentava fer pena.....xo potser ho ha semblat......perdoneu...ù.u


a tot aixó...hi ha traduida al castellà la 5èna part de d'en GioGio, k em sembla k corre per Mcanime o per ERdM en descarga directa....xo no se la fiabilitat de la traducció i l'edició del fansub k l'ha feta.....sincerament aquesta part es pot llegir sense tenir k haver llegit les anteriors...ja que no es veu gens afectada pels altres arcs argumentals....a més de k es autoconclusiva.....es bona per si voleu llegir una part de tot Jojo on el dibuix ja està més evolucionat....


PD: anterior missatge meu editat
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

cron