Bleach

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Bleach

EntradaAutor: Palex » 18 nov. 2006 13:05

Bleach, ja coneguda per tothom! La historia d'un shinigami... tal tal...

Estic segur que hi ha algun fan de la sèrie per aquí. Opinios...

A mi personalment, i és de les poques sèries l'anime m'agrada més que el manga (almenys amb els primers volums), ja que el dibuix no és massa polit, és com extrany veure al Kurosaki en el manga...

Però genial la sèrie...

A mi el personatge que més magrada és el Hitsugaya (el capità del l'esquadró 10)
Imatge
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Jako-kun » 18 nov. 2006 13:26

De Bleach tan sols he vist l'anime, i tot i haver vist força.....ultimament no n'estic gaire al corrent.....(perk certa gent no em passa els DVD's....¬¬)

És força bona com a serie i enganxa força.....els meus personatges preferits son en Chad, en Kurosaki Ichigo i en Zaraki Kenpachi.....pèr el poder i la forma de lluitar estan b....llastima den Chad k és un merdes perk numes es defensa....kuan perfectament podria atacar.....xo k s'hi farà..és la manera de ser d'en Chad....XD

en definitiva...és molt bona serie....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Ryuuzaki » 18 nov. 2006 14:10

Bleach és una de les sèries a les que m'he enganxat amb més facilitat. La vai descobrir primer a través de l'anime i ara n'estic col·leccionant el manga. Els volums els trobo adequats.. potser si que s'haurien de polir algunes escenes.. però bé, haurem de veure com evoluciona el dibuix a mida que es vagi avançant en la sèrie. (Gomenasai jako-kun!! t'he de passar el tercer DVD ^^')

El personatge que tinc com a preferit (i com alguns haureu deduït a través de la meva firma :wink: ) és l'Uryû Ishida, descendent i últim representant viu dels Quincy, els destructors.

El que també cau simpàtic és l'enigmàtic Urahara Kisuke, la Rukia Kuchiki i la seva manera d'explicar les coses a l'Ichigo xD... i... perquè no anomenar-lo, en Don Kanonji, el mèdium espiritual més carismàtic del nou segle... BWAHAHAHAHA

Sobretot el que em fascina més és la diversitat de personatges, de poders, de shinigamis, de Zanpakutôs (i... quelcom més amb aquestes últimes)...


Sens dubte, un gran relat que no deixa indiferent ^^
Justice always will prevail..
Imatge
Avatar de l’usuari
Ryuuzaki
Japan Fan
 
Entrades: 121
Membre des de: 19 oct. 2006 21:55
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Jako-kun » 18 nov. 2006 16:10

Ohhhhhh...sí!!!!!....com me ne pogut oblidar de en Don Kannonji!!!!!...és el puto amo!!!....vai flipar kuan es veu k en el fons te poder espiritual....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Palex » 18 nov. 2006 18:01

Shi xD

Bwahahahaha!

És boníssim quant amb en Kon vol formar la super lligueta de protectors xD
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: happy_people » 21 nov. 2006 13:02

llastima k ara x ara no es façin mes capituls substitulat jo em vaig keadr amb el 88 ha kina rabia¡¡ ya hu seeeeeeeee hu podria mirar x el you tuve pero passoo, k voleu k hus digui tots els personatges magraden, cadascu te el seu lloc misterios i axio mencata, pero putser el k magrada mes es l'ichigo... vaia frikis esteu fets¡¡ :wink:
happy_people
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 30
Membre des de: 09 set. 2006 22:30

subtitulats?

EntradaAutor: SiKiaTriK » 23 nov. 2006 18:09

Com vols dir que no es fan més capitols subtitulats? jo els estic seguint de XtasyNoFansub, que són els mateixos que estan traient Naruto després que AnimeUnderground es retirés degut a la seva llicència... anem pel 103, no entenc com és que no els tens...

La direcció on van sortint és http://xnf-tracker.mine.nu:6969/ <-- és el tracker de Bittorrent directe, així que es fer click i baixar el torrent...

Ànims que no es pot deixar perdre Bleach xD
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: happy_people » 24 nov. 2006 13:45

Com k vaig estar una temporada k no els veia x el bittorent ja vaig pensar k no en feien. millor millor, :roll:
happy_people
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 30
Membre des de: 09 set. 2006 22:30

EntradaAutor: Dj_Aleix » 02 maig 2007 22:57

Jo actualment l’estic mirant, si arribo tard, però el principi no me atreia gaire xD. Vaig per l’episodi 24 crec (ara és quan es posa interessant), però els estic mirant subtitulats al català i ara per ara, el fan-subs que ho fa, va lent i està pel 43. Tot i així està en qualitat DVD així que potser aquesta és la causa de que tinguin tan pocs episodis, a més m’agrada molt com treballen, ja que les lletres son entenedores i posen un color per cada personatge que és d’agrair. Arribat el moment suposo que em baixaré d’algun altre fan-subs per poder-la continuar, però tot i així estaré atent a les novetats del fan-subs en català, com vaig fer amb Death Note quan el fan-subs que seguia (YAT) es va quedar endarrerit (ara ja s’està posant les piles i ja té fins el capítol 25).
Esta molt bé la sèrie, tot i que en un principi no m’acabava de fer el pes, ara, per on estic, la cosa es posa interessant. A més, aquest tocs d’humor que posen de tan en quan m’agraden molt, així com els “piques” entre els diversos personatges.

EDIT: Per cert, algú ja ha vist el primer episodi subtitulat al castellà? Així mirant-te’l per sobre la veu de l’Ichigo no m’acaba de convèncer...

Per possibles preguntes, si, ja ha sortit, almenys el primer es pot descarregar. Segons tinc entès donaven en el Saló del Comic un CD promocional amb el primer episodi.
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: koroki » 03 maig 2007 07:48

Jo el anime no em va agradar gaire ù.u, el dibuix a vegades el trobava bastant dolent ò.o

Prefereixo el manga que contra va avançant troba un estil molt perfeccionista ><

La serie es deu, tot i que ara no estic al dia ^^U.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 03 maig 2007 10:25

la veu de l'Ichigo en castellà es depriment...no m'agrada gens.......sempre es millor V.O. subtitulada.....muajaajajajaj
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: happy_people » 03 maig 2007 10:29

Dons a mi sempre m'ha encantat akesta seria, de princpi a fi, amb espanyol no val res¡¡ :shock:
happy_people
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 30
Membre des de: 09 set. 2006 22:30

EntradaAutor: Dj_Aleix » 03 maig 2007 21:21

Es que jo a la veu de l’Ichigo no la veig en les escenes d’humor. No me la imagino.

EDIT: Hem refereixo a la veu que li han posat en castellà.
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Ingunn » 15 nov. 2007 15:45

Ara la estan fent per la cuatro!!1 la veritat que es molt bona serie. M'agradaria poder-la veure a hores mes adients ja que la fan una mica tard, m'he perdut els primers capitols pero la segueixo bé. els meus personatges preferits son la Rukia Kuchiki i en Ishida Uryuu (guapo!!). Soposo que a mesura que avanci la serie en tindre més :P
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

cron