Dubtes existencials diversos

Tot el relacionat amb les figures, merchandaising nines, des de bjd a blythes, pullips, dals, dollfies, Pinky's, etc.

Moderador: Hachi

Dubtes existencials diversos

EntradaAutor: Kimy » 22 maig 2012 17:11

Agafo el sofà o no l'agafo? Quina perruca li queda millor? Quin "Nino" m'agrada més?


Decidir-se es difícil, i encara ho és més quan tot és tan maco i car. A vegades, tot hi que al principi ho tenies molt car, després t'assalten els dubtes "no es massa car?", "ara no se quin m'agrada més?" "quin estil li puc donar?"... En aquests moments no està de més saber les opinions dels altres, tot hi que després un faci el que li dona la gana...

Així que la intenció d'aquest post es que ens ajudeu i us ajudem (tot hi que l'acabarem utilitzant jo i l'Iria, sobretot) a decidir! Si podeu raonar una mica per que us agrada més una cosa que l'altre millor xD

Aquí us deixo el meu dubte:

Vull comprarme un macho (uke, però segueixx essent un macho), però estic entre dos i no m'aclaro. Us ensenyo fotitos.

Isul Hednar


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Isul Mao


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

http://www.flickr.com/photos/canibalismo_ya/6133407746/ (una imatge de la seva cara)

----------------------------------------------------


I ahora el que penso de cada un:

Isul Hednar:
-Els llavis m'agraden més
-Té un aire així siniestro molt sesy
-Les "Cejas" també m'agraden una mica més, més que res per que al isul mao no se li noten casi.
-El traje mola, sembla un mongolo o un chamán amb traje de gala sota, però potser no es tan aprofitable com el traje de l'isul Mao (tot hi que les meves nenes son lolitoses).
-Potser és una mica palid (?)

Isul Mao:
-M'agrada el seu color de "pell", però els llavis no acaben de matarme...
-L'outfit és molt aprovechable, però també es pot comprar un semblant més facil.
-És una mica més barat
-Té un aire més amigable
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Dubtes existencials diversos

EntradaAutor: Konata » 22 maig 2012 17:18

A mi m'agrada mes el segon pel color de pell bàsicament xD
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Dubtes existencials diversos

EntradaAutor: Aniool » 22 maig 2012 17:21

Konata ha escrit:A mi m'agrada mes el segon pel color de pell bàsicament xD


a mi tambien me gusta mas el segundo :kawai_oi:
(~º3º)~
Avatar de l’usuari
Aniool
Hikikomori
 
Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

Re: Dubtes existencials diversos

EntradaAutor: Hachi » 22 maig 2012 17:23

A mi m'agrada el primer, però perquè m'agrada molt la seva perruca, i crec que les feccions de la cara també m'agraden més.
Els ulls per això no m'acaben de convèncer, li posaria els ulls blaus o verds ><

Respecte el color de la pell, a mi m'agrada el del primer. Pensa que sigui pàl·lid no li treu encant.
En el meu cas, l'Elliott té el color de la pell pàl·lid i l'Airi més groc / rosa. I no em desagrada pas al color de la pell, és tot acostumar-te a les tonalitats de la pell.


El que m'agrada del segon és la roba, però la roba sempre li pots comprar tu, així que decideix-te pel que més t'agradi.
Tot i que també em fa gràcia l'extravegancia de la roba del primer xDDD


Respecte el sofà, jo encara nose que fer :S
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Dubtes existencials diversos

EntradaAutor: Hachi » 22 maig 2012 17:28

També et donaré un consell.
De qui vols que sigui parella el noi? Perquè si vols que sigui de la Lilia pensa segons el seu caràcter, imatge, quin dels dos quedaria millor amb ella ^^.

Cabell rosa d'ella i pel-roig d'ell afjasfjasfkjasjfaf *O*
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Dubtes existencials diversos

EntradaAutor: Konata » 22 maig 2012 17:29

Crec que es parella de la Kimy xDDD
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Dubtes existencials diversos

EntradaAutor: Kimy » 22 maig 2012 17:32

Encara no se que fer, crec que el posaria moreno o ros, però... I la roba no es problema, no, per que ara sortira un pack amb roba semblant a la que porta ell no gaire car.

I si, sera el meu esclau sexual, clarament :perverface:

(de fet vull una dal mona per a que li fassi de parella, es suposa que els isuls son els "germans petits" de les pullips xD)


Sobre el sofà, ja et vaig dir, si tant t'agrada, creus que tot hi costar el que costa li faràs us i tens calers, llavors agafa'l, si veus que només el tindràs mort de riure a l'habitació i només faràs un parell de fotos, llavors no :s
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Dubtes existencials diversos

EntradaAutor: Hachi » 22 maig 2012 17:34

Nose, realment els dos son macos. Mira'ls detingudament els dos, a veure quin dels dos et sembla més maco. Perquè al final, és el que t'acaba convencent de comprar un o altre xD

Pobre Lilia la deixaràs soltera xDDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Dubtes existencials diversos

EntradaAutor: Kimy » 22 maig 2012 17:46

Hachi ha escrit:Nose, realment els dos son macos. Mira'ls detingudament els dos, a veure quin dels dos et sembla més maco. Perquè al final, és el que t'acaba convencent de comprar un o altre xD

Pobre Lilia la deixaràs soltera xDDD


Es que em fot, per que tots dos tenen coses que m'agraden molt ú_ù

Es que els taeyang no m'agraden gaire... Excepte aquests:

Imatge

http://www.flickr.com/photos/boboba555/7017729133/in/faves-78771247@N05/

En canvi els isuls i les dals queden molt be. És veu en plan amor "innocent" i això m'agrada xD http://www.flickr.com/photos/28708975@N05/6101410368/in/set-72157627532397588/
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Dubtes existencials diversos

EntradaAutor: Hachi » 22 maig 2012 18:10

M'agrada la foto del taeyang del flickr, és molt guapo. Nose, jo fa temps vaig mirar taeyangs i hi havia algun que m'agradava, però ara fa anys que no miro fotos ><

La Dal i l'Isul són realment molt monos.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Dubtes existencials diversos

EntradaAutor: Kimy » 22 maig 2012 18:35

Hachi ha escrit:M'agrada la foto del taeyang del flickr, és molt guapo. Nose, jo fa temps vaig mirar taeyangs i hi havia algun que m'agradava, però ara fa anys que no miro fotos ><

La Dal i l'Isul són realment molt monos.

La Dal i l'Isul fan molt molt molt bona parella, m'encanta ><

El taeyang del flickr es super guapo, i a pullipstyle no està gaire car (crec que uns 80€ amb els gastos d'envio inclosos), potser algún dia em faig un macho buenorro com aquest, però més endevant. Això si, aquest és custom, no vulguis veure el model sense cap canvi... xD
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Dubtes existencials diversos

EntradaAutor: Hachi » 22 maig 2012 18:40

Bueno és que la gràcia d'aquestes nines és fer-les maques com tu vulguis.
Hi ha bjd precioses, però les veus en depen de quines persones i et quedes, o deu meu que és aquest monstre? xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Dubtes existencials diversos

EntradaAutor: Kimy » 22 maig 2012 18:47

Hachi ha escrit:Bueno és que la gràcia d'aquestes nines és fer-les maques com tu vulguis.
Hi ha bjd precioses, però les veus en depen de quines persones i et quedes, o deu meu que és aquest monstre? xD


"Hee creaadooo un engeeeendrooooo"

si, ho se :va:
A mi em fan rabia els custom que fa la gent tot cutres, amb coses rares a la cara simulant tatuatges o coses així... Horribles alguns, però bueno, mentre li agradi a qui s'ha gastat els calers, suposo que ja va bé.
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Dubtes existencials diversos

EntradaAutor: Hachi » 22 maig 2012 18:51

Kimy ha escrit:
Hachi ha escrit:Bueno és que la gràcia d'aquestes nines és fer-les maques com tu vulguis.
Hi ha bjd precioses, però les veus en depen de quines persones i et quedes, o deu meu que és aquest monstre? xD


"Hee creaadooo un engeeeendrooooo"

si, ho se :va:
A mi em fan rabia els custom que fa la gent tot cutres, amb coses rares a la cara simulant tatuatges o coses així... Horribles alguns, però bueno, mentre li agradi a qui s'ha gastat els calers, suposo que ja va bé.

Al fòrum de bbsdreams hem tingut debats sobre aquests temes.

Sobretot, perquè moltes principiants del hobby són les que solen fer les nines així, com el que t'he dit molts cops, maquillar les nines amb maquillatge de persona i coses així. O fer maquillatges primers però pensar que estan genials i la nina quedar molt lletja.

Al Japan weekend maquillaven bjd, pullips, etc amb maquillatge de persona... Es molt bueno... Si estan allà és perquè la gent hi va...

Després, trobo que encara que no m'agradi el maquillatge o la customització, pot ser que la nina en si sigui maca, tot i l'estil no agradar-me, en aquests casos he valorat positivament la galeria.
Quan entro el fòrum em veus cada dia comentant a les galeries que m'agraden o veig que s'han treballat xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Dubtes existencials diversos

EntradaAutor: Kimy » 22 maig 2012 19:07

Hachi ha escrit:
Kimy ha escrit:
Hachi ha escrit:Bueno és que la gràcia d'aquestes nines és fer-les maques com tu vulguis.
Hi ha bjd precioses, però les veus en depen de quines persones i et quedes, o deu meu que és aquest monstre? xD


"Hee creaadooo un engeeeendrooooo"

si, ho se :va:
A mi em fan rabia els custom que fa la gent tot cutres, amb coses rares a la cara simulant tatuatges o coses així... Horribles alguns, però bueno, mentre li agradi a qui s'ha gastat els calers, suposo que ja va bé.

Al fòrum de bbsdreams hem tingut debats sobre aquests temes.

Sobretot, perquè moltes principiants del hobby són les que solen fer les nines així, com el que t'he dit molts cops, maquillar les nines amb maquillatge de persona i coses així. O fer maquillatges primers però pensar que estan genials i la nina quedar molt lletja.

Al Japan weekend maquillaven bjd, pullips, etc amb maquillatge de persona... Es molt bueno... Si estan allà és perquè la gent hi va...

Després, trobo que encara que no m'agradi el maquillatge o la customització, pot ser que la nina en si sigui maca, tot i l'estil no agradar-me, en aquests casos he valorat positivament la galeria.
Quan entro el fòrum em veus cada dia comentant a les galeries que m'agraden o veig que s'han treballat xD


No se, jo no entenc tampoc gaire, pero em preocupa seriosament que la gent deixi que mutilin les seves nines deixant que les maquillin amb maquillatge de persona. A més a més, potser no surt tan car, però osti, no durara res :s

Després, es lo que tu dius, hi han nines i nines, a mi m'encanten les "més fosques", però al final sempre m'enamoro de les dolces, deu sabrá per que... Però s'ha de saber diferencia d'una mal feta a d'una ben feta, tot hi que no t'agradi el seu estil.

Que consti que entenc per "fosques" això:

Imatge
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Següent

Torna a: Figures, merchandaising i nines

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron