Crònica d'un dia... complicat [Danger! Tocho ahead!]

Bunkasai: A imatge dels festivals culturals de les escoles japoneses, Aula Manga realitzarà el seu propi.
Antigament : El Nadal Otaku, Jump Festa

Re: Crònica d'un dia... complicat [Danger! Tocho ahead!]

EntradaAutor: koroki » 27 nov. 2011 17:20

Que sapigues que ets un flipat, deu meu, porto més de 20 minuts llegint.

Has de ser més obert, normalment a les nostres jornades tothom es bastant obert i sencill ^^

Per cert, no ets l'unic amb problmes amb "trobar" l'espai jove.

I ara diré: no he lelgit els altres post que volenser més llarg que un relat que costa 3 hores de escriure -o-

PD : he mogut aixo a la jhump festa,m perque crec que esta relacionat.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Crònica d'un dia... complicat [Danger! Tocho ahead!]

EntradaAutor: Konata » 27 nov. 2011 17:28

A veure, vaig per parts, que ahir quan vaig respondre estava força cansada i acabo de rellegir el que vaig posar i semblo subnormal. Per tant, torno a respondre. (Perdoneu si semblo borde o algu, pero tinc mal de cap, migranya, no he dormit del tirón, m'acabo de llevar i estic discutint amb els meus progenitors, que diuen que últimament no menjo, -.-").

En fi, lu primer de tot, deixem estar el meu caracter coi!! Que vale que sóc tímida però tampoc d'una manera tan exagerada :iquemes: !(xD) A mes ahir si no vaig parlar gaire amb en Time, és perque en part és el meu caracter, a mi si em doneu tema parlo fins avorrir, però al mateix temps no m'incomoda pas estar en silenci i no sóc de parlar per parlar(a menys que sigui un silenci incomode que llavors començo a fer comentaris cutres :emocio: ).

Segona part! El que em sap greu de debò és que no t'ho passesis bé Time, i m'he de disculpar perquè et vaig portar d'aquí cap allà d'allà cap aquí sense preguntar-te, però és que com vas dir que eres tímid no se vaig pensar que milor portar-te i per això et vaig fer ballar, jugar al budokkai, a lu dels marcianitus i després al Smash, no ho vaig fer amb mala intenció però tal i com com ha dit la Kimy ens hauries d'haver dit que volies continuar jugant als marcianitus. I també m'he de disculpar per abandonar-te quan vam anar a fer un volteo, no hi vaig pensar que et quedaries sol.

Tercera part. Jo també vaig tenir un viatge difícil. Jo em vaig llevar a les 5, pero el serrell o com s'escrigui va quedar mal planxat, vull dir, va acabar en punta mirant cap a d'alt i per culpa d'això vaig sortir tard, quan arribava a l'estació vaig veuer que el tren ja estava i vaig pensar "Vamos, vamos que llegamos" i vaig intentar correr, pero la sabata com que era un 37 i jo porto un 36 va sortir volant i definitivament vaig perdre el tren. Vaig haver de comprar un bitllet mega car i nar a una estació que no havia trepitjat en la meva vida. En el primer tren que vaig pujar anava tan carregada i sopa que em vaig despatarrar al seient sense ni pensar, i em vaig fixar al cap d'una estona que el tio de davant em mirava el que vaig pensar en un primer moment les sabates, un ou em mirava les sabates, que encara quan vaig baixar del tren a l'estació desconeguda el tio em va anar mirant i jo( :omfg: ). Sort que a la estació descuneguda una dona molt amable em va guiar i vam començar a xerrar, que si jo estudio tal i qual que si ella venia d'un menjar d'empresa... Al tren tenia pensat de posar-me a llegir però un mocós no parava de cridar fins que el van començar a donar menjar i deixar que voltes pel tren, de seguida va tenir fixació per les meves cames i em va tacar les mitjes de galeta primer i de xocolata després, mentre les dones del tren comentaven que era molt "precoz". Fins que quan ja estava apunt d'arribar a Girona la mare el va venir a buscar i ell es va enganxar al meu vestit mentre la mare estirava d'ell. Conclusió d'aquesta explicació, em feia il·lusió comentar-la :perverface: (Ah i m'he saltat que dos suposats amics em van deixar tirada el dia d'abans de venir i per això vaig venir sola :macabre: ).

Quart, mes et val que t'agradin els Jocs de la Fam :va:

Cinqué, el pròxim time t'ho passaras millor ja veuras.

Jo ahir m'ho vaig passar hiper bé, encara que al sopar m'estava quedant completament adormida a la cadira :oops:

I no recordo que mes anava a posar, perquè he vist una foto molt graciosa al facebook i nohe continuat escribint la resposta :lolface:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Crònica d'un dia... complicat [Danger! Tocho ahead!]

EntradaAutor: Hachi » 27 nov. 2011 17:34

KonataRiddle ha escrit:I no recordo que mes anava a posar, perquè he vist una foto molt graciosa al facebook i nohe continuat escribint la resposta :lolface:

La foto que et vaig fer, i que per poc no et deixo cega amb el caca flash xDDDDD


Kona, pedazo resposta xDD. Aixx pobreta, que només havia dormit 2h, jo només dormo 2h i vaig mig zombi per tot arreu.
Quin nen més perver hi havia al tren ^^UU
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Crònica d'un dia... complicat [Danger! Tocho ahead!]

EntradaAutor: Time Master » 27 nov. 2011 17:51

Ahir tenia ganes d'escriure, suposo que he exagerat algunes parts. No pretenia ofendre a ningú ni que us prenguessiu malament cap dels comentaris, no era la intenció. I òbviament no puc pretendre tenir algú a sobre a cada moment, les jornades estan per passar-ho bé i a ningú li agrada fer de cangur.

Simplement anar sol a un lloc on no conec a ningú va ser un error. Sóc tímid i a més encara em queden restes del complexe d'inferioritat que vaig arrastrar durant molts anys (una aaaltra llarga història). No m'agrada acoplar-me als llocs perquè sento que molestaré, ni m'agrada anar perseguint a ningú per la mateixa raó, per això vaig optar per quedar-me sol algunes estones.

De veritat, no pretenia fer sentir malament a ningú per abandonar-me, perquè realment ningú em va abandonar, simplement era una més de les vàries desenes de persones que voltaven pel lloc. I tampoc m'ho vaig passar tant malament, simplement és que em vaig sentir una mica fora de lloc.

PD: Hachi, no et preocupis, com ja he dit no pretenia que ningú em fes de cangur, ni que ningú em donés conversa. És més, no sóc de parlar gaire (escriure com podeu veure, si) i no m'agrada que la gent es vegi obligada a parlar amb mi.

PPD: Sanse, ídem.

PPPD: Kona, ídem. Simplement em va sorprendre perquè en el fòrum ets super oberta però mirant objectivament a mi em passa exactament el mateix.

PPPPD: Kona, em sap greu, sé que també vas tenir un dia difícil i és més, m'ho vas comentar i tot (bé, almenys una part). No era la meva intenció fer-me la víctima i fer veure que per tothom va ser flors i violes i jo l'únic que va tenir problemes, ara que m'he rellegit tot per sobre m'adono que no vaig encertar les paraules. Simplement vaig descriure el meu punt de vista, que lògicament, només m'afecta a mi. No sóc gens egocèntric encara que ho pugui semblar pel text i sé que cadascú té els seus problemes.

PPPPPD: El proper cop que us vegi, simplement sigueu vosaltres mateixos. No us sentiu obligats a res perquè em sentiré malament.

EDIT: I Kona, per l'space invaders no et preocupis. En aquell moment no és que m'importés gaire, simplement és que veient lo dolent que sóc en el Brawl després vaig pensar que hauria d'haver continuar amb l'space invaders. A més, coi, estem un altre cop en el mateix, només faltaria que per culpa meva no hagueu de fer el que voleu :roll:
Time Master l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 nov. 2011 17:55, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Crònica d'un dia... complicat [Danger! Tocho ahead!]

EntradaAutor: Sanse » 27 nov. 2011 17:55

Ara s'en diu precocitat.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Crònica d'un dia... complicat [Danger! Tocho ahead!]

EntradaAutor: Konata » 27 nov. 2011 18:00

PPPD: Kona, ídem. Simplement em va sorprendre perquè en el fòrum ets super oberta però mirant objectivament a mi em passa exactament el mateix.

És que al forum sempre hi ha un tema, nomès l'he de seguir, si et fixes no he començat cap post jo xD Igual que em va passar amb les converses de videojocs nomès em va caler acomplar-me quan van parlar de l'Aeris.

PPPPD: Kona, em sap greu, sé que també vas tenir un dia difícil i és més, m'ho vas comentar i tot (bé, almenys una part). No era la meva intenció fer-me la víctima i fer veure que per tothom va ser flors i violes i jo l'únic que va tenir problemes, ara que m'he rellegit tot per sobre m'adono que no vaig encertar les paraules. Simplement vaig descriure el meu punt de vista, que lògicament, només m'afecta a mi. No sóc gens egocèntric encara que ho pugui semblar pel text i sé que cadascú té els seus problemes.

No he posat lu del tren per això, ho he possat perque em venia de gust sincerament xD A mes, encara que no comparteixo aixo de fe el post, t'entenc i ho respecto i no he pensat en cap moment que siguis un egocentric, sorry si has pensat que he pensat aixo xD
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Crònica d'un dia... complicat [Danger! Tocho ahead!]

EntradaAutor: Hachi » 27 nov. 2011 18:04

Jo només afegeixo, Time si vols formar part d'un grup sempre hi ha la fase que et sents fora de lloc. A mi em va passar al principi d'Aula Manga, no coneixia ningú i em feia molta cosa, però mira ara.
I jo, encara que no ho sembli, em costa entrar en un grup, perquè em fa cosa estar fora de lloc.


Així, que no te'n panadeixis d'haver vingut, ara ja ens coneixes, el pròxim cop ens coneixeràs més, i etc.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Crònica d'un dia... complicat [Danger! Tocho ahead!]

EntradaAutor: Sanse » 27 nov. 2011 18:06

Mmmm, però es que jo tinc ganes de conèixer-te i de parlar amb tu. Per això he dit lo de la quedada, perquè en unes jornades és quelcom que no es pot fer amb facilitat.

BTW, passeu-vos pal maleït post de la quedada, que vull que concretem un dia que ens vagi bé a tots!
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Crònica d'un dia... complicat [Danger! Tocho ahead!]

EntradaAutor: Sanse » 27 nov. 2011 18:07

hachi_90 ha escrit:Jo només afegeixo, Time si vols formar part d'un grup sempre hi ha la fase que et sents fora de lloc. A mi em va passar al principi d'Aula Manga, no coneixia ningú i em feia molta cosa, però mira ara.
I jo, encara que no ho sembli, em costa entrar en un grup, perquè em fa cosa estar fora de lloc.


Així, que no te'n panadeixis d'haver vingut, ara ja ens coneixes, el pròxim cop ens coneixeràs més, i etc.

Totalment d'acord. És més, jo ara encara a vegades tinc la sensació d'estar fora de lloc.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Crònica d'un dia... complicat [Danger! Tocho ahead!]

EntradaAutor: Konata » 27 nov. 2011 18:09

Sanse ha escrit:
hachi_90 ha escrit:Jo només afegeixo, Time si vols formar part d'un grup sempre hi ha la fase que et sents fora de lloc. A mi em va passar al principi d'Aula Manga, no coneixia ningú i em feia molta cosa, però mira ara.
I jo, encara que no ho sembli, em costa entrar en un grup, perquè em fa cosa estar fora de lloc.


Així, que no te'n panadeixis d'haver vingut, ara ja ens coneixes, el pròxim cop ens coneixeràs més, i etc.

Totalment d'acord. És més, jo ara encara a vegades tinc la sensació d'estar fora de lloc.

Tu qui ets?
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Crònica d'un dia... complicat [Danger! Tocho ahead!]

EntradaAutor: Xose » 27 nov. 2011 18:14

KonataRiddle ha escrit:
Sanse ha escrit:
hachi_90 ha escrit:Jo només afegeixo, Time si vols formar part d'un grup sempre hi ha la fase que et sents fora de lloc. A mi em va passar al principi d'Aula Manga, no coneixia ningú i em feia molta cosa, però mira ara.
I jo, encara que no ho sembli, em costa entrar en un grup, perquè em fa cosa estar fora de lloc.


Així, que no te'n panadeixis d'haver vingut, ara ja ens coneixes, el pròxim cop ens coneixeràs més, i etc.

Totalment d'acord. És més, jo ara encara a vegades tinc la sensació d'estar fora de lloc.

Tu qui ets?


Zas! (jo també pensava el mateix :P)

P.D: Ja que ho vaig comentar ahir... em sembla que seria hora de canviar-me l'avatar de Kakashi i la firma de Kirby.... alguna idea? XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Crònica d'un dia... complicat [Danger! Tocho ahead!]

EntradaAutor: Konata » 27 nov. 2011 18:16

Xose ha escrit:
KonataRiddle ha escrit:
Sanse ha escrit:
hachi_90 ha escrit:Jo només afegeixo, Time si vols formar part d'un grup sempre hi ha la fase que et sents fora de lloc. A mi em va passar al principi d'Aula Manga, no coneixia ningú i em feia molta cosa, però mira ara.
I jo, encara que no ho sembli, em costa entrar en un grup, perquè em fa cosa estar fora de lloc.


Així, que no te'n panadeixis d'haver vingut, ara ja ens coneixes, el pròxim cop ens coneixeràs més, i etc.

Totalment d'acord. És més, jo ara encara a vegades tinc la sensació d'estar fora de lloc.

Tu qui ets?


Zas! (jo també pensava el mateix :P)

P.D: Ja que ho vaig comentar ahir... em sembla que seria hora de canviar-me l'avatar de Kakashi i la firma de Kirby.... alguna idea? XD

Que sigui sexy.
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Crònica d'un dia... complicat [Danger! Tocho ahead!]

EntradaAutor: Hachi » 27 nov. 2011 18:20

Xose ha escrit:
KonataRiddle ha escrit:
Sanse ha escrit:
hachi_90 ha escrit:Jo només afegeixo, Time si vols formar part d'un grup sempre hi ha la fase que et sents fora de lloc. A mi em va passar al principi d'Aula Manga, no coneixia ningú i em feia molta cosa, però mira ara.
I jo, encara que no ho sembli, em costa entrar en un grup, perquè em fa cosa estar fora de lloc.


Així, que no te'n panadeixis d'haver vingut, ara ja ens coneixes, el pròxim cop ens coneixeràs més, i etc.

Totalment d'acord. És més, jo ara encara a vegades tinc la sensació d'estar fora de lloc.

Tu qui ets?


Zas! (jo també pensava el mateix :P)

P.D: Ja que ho vaig comentar ahir... em sembla que seria hora de canviar-me l'avatar de Kakashi i la firma de Kirby.... alguna idea? XD


Em sembla bé!! Nose, és algu que has de decidir tu ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Crònica d'un dia... complicat [Danger! Tocho ahead!]

EntradaAutor: Sanse » 27 nov. 2011 18:20

De fet, la firma de Kirby te la vas posar perquè t'ho vaig demanar jo, així que ara que t'aconselli algú altre xD
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Crònica d'un dia... complicat [Danger! Tocho ahead!]

EntradaAutor: Kimy » 27 nov. 2011 18:21

KonataRiddle ha escrit:
Xose ha escrit:
KonataRiddle ha escrit:
Sanse ha escrit:
hachi_90 ha escrit:Jo només afegeixo, Time si vols formar part d'un grup sempre hi ha la fase que et sents fora de lloc. A mi em va passar al principi d'Aula Manga, no coneixia ningú i em feia molta cosa, però mira ara.
I jo, encara que no ho sembli, em costa entrar en un grup, perquè em fa cosa estar fora de lloc.


Així, que no te'n panadeixis d'haver vingut, ara ja ens coneixes, el pròxim cop ens coneixeràs més, i etc.

Totalment d'acord. És més, jo ara encara a vegades tinc la sensació d'estar fora de lloc.

Tu qui ets?


Zas! (jo també pensava el mateix :P)

P.D: Ja que ho vaig comentar ahir... em sembla que seria hora de canviar-me l'avatar de Kakashi i la firma de Kirby.... alguna idea? XD

Que sigui sexy.

Posa a en Sanji :perverface:
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

AnteriorSegüent

Torna a: Jornades d'hivern

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron