Carnaval Otaku 2017

El canrnaval Otaku és l'event que on els otakus anem a difrutar de la nostre afició per disfressar-nos : El cosplay !

Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: miyu » 08 gen. 2017 02:53

Hem parlat de parlar els temes d'organització del carnaval per aquesta via com a possible solució als problemes de comunicació.
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: Sakura-san » 08 gen. 2017 19:25

Molt bones Miyu,

Sóc la Cristina. Passo a dir que l'equip de RRPP ha fet ja un plà de publicitat per aquest event que anirà revelant les activitats del Carnaval al llarg de vàries setmanes, amb cert efecte in-crescendo i tenint en compte els plaços que ens han semblat òptims per que la gent tingui temps de participar.

Per tant, la qüestió publicitaria es pot dir que ja està solucionada i en moviment.

El cartell publicitari també está en procés i estarà acabat probablement en el plaç d'una setmana.

Les activitats també estàn decidides en ferm, com tots sabeu, pel que les anirem preparant les pròximes setmanes.
Sakura-san
New_member
 
Entrades: 3
Membre des de: 08 gen. 2017 19:02

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: koroki » 08 gen. 2017 20:22

Us he mogut el tema al subforum de Carnaval per ara ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: miyu » 08 gen. 2017 23:31

Gràcies Koroki. I me'n alegro que la publicitat ja estigui organitzada Cris. He fet un prototip d'horari per les jornades, falten hores per determinar pero si hi veieu cap error digueu-m'ho si us plau. (El penjo en format imatge.)
Fitxers adjunts
IMAG PROT 1 CARNAVAL.jpg
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: Rina_Zarmalansk » 09 gen. 2017 01:30

Bones a tothom

Per ara en Nacho Fernandez s'ha oferit a fer un dibuix que serveixi com a cartell, m'ha dit que li portarà una setmana. La seva idea és fer un dibuixet com a promoció per a ell de que vindrà a aquest event, però va accedir a utilitzar-ho també com a cartell. La xerrada serà sobre el seu recorregut com a artista, des dels inicis de Dragon fall fins al que fa ara i l'horari m'ha preguntat si a partir de les 12 va bé fins a les 13:30 h, ja que normalment ocupa això una xerrada perquè després pot ser que hi hagi ronda de preguntes un cop acaba. Com ho veieu?.

De nom posaria xerrada Nacho o així, doncs més que de Dragon fall, es centra en el seu recorregut com a artista.

El tema del concurs de dibuix d'il·lustracions imagino que haurem de fer promoció pel facebook d'amu per a que la gent ho sàpiga i hi participi. Ja ho decidirem!.

Pulpofrito al final hem decidit que no vindrà ja que ja tenim prous conferenciants.

Salutacions,

Sara.
Imatge
Avatar de l’usuari
Rina_Zarmalansk
Japan Fan
 
Entrades: 131
Membre des de: 04 març 2012 15:31

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: Nakerin » 09 gen. 2017 11:18

Tinc novetats: Enkaru pot venir a qualsevol hora i estarà tot el dia. Demana si pot tenir una hora després de les onze a ser posible. La conferència seria sobre el mercat del còmic, el webcomic, presentació de les seves obres. Si no és possible moure ja les hores, diu que li sembla bé.

I són molt bones notícies les d'en Nacho.
Nakerin
New_member
 
Entrades: 4
Membre des de: 20 nov. 2012 00:52

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: Yui-chan » 09 gen. 2017 19:31

miyu ha escrit:Gràcies Koroki. I me'n alegro que la publicitat ja estigui organitzada Cris. He fet un prototip d'horari per les jornades, falten hores per determinar pero si hi veieu cap error digueu-m'ho si us plau. (El penjo en format imatge.)


Hey!
Només dir una petita cosa, no se que en penseu, però és pel tema de corre a l'hora de sortir; el DDR, Pokémon i Just Dance (no se si es fa concurs d'un dels tres), no es pot posar que acaben sobre les 18.30? així podem començar a recollir per a baix amb temps, les consoles que no estan subjectades a cap concurs.

PD: Em reitero no se que penseu, és una proposta per evitar la recollida a correcuita :os_u-u: :os_u-u:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: Sanse » 10 gen. 2017 00:21

Rina_Zarmalansk ha escrit:De nom posaria xerrada Nacho o així, doncs més que de Dragon fall, es centra en el seu recorregut com a artista.


Xerrada Nacho com a nom és una mica trist xDDDD (suposo que ho deies com a nom provisional)

Com a nom definitiu, així en un moment d'iluminació se m'ha ocorregut "Nacho Fernandez: de Dragon Fall a (el que sigui que estigui fent ara)". Així es dona èmfasi a que la xerrada és sobre ell i sobre la seva carrera, però es dona la dada al públic de que és l'autor de Dragon Fall (que suposo que és una de les coses per la que més se'l deu coneixer)

Rina_Zarmalansk ha escrit:Per ara en Nacho Fernandez s'ha oferit a fer un dibuix que serveixi com a cartell, m'ha dit que li portarà una setmana. La seva idea és fer un dibuixet com a promoció per a ell de que vindrà a aquest event, però va accedir a utilitzar-ho també com a cartell.


Segons el que llegeixo aquí, entenc que ell farà un dibuix per a promocionar que ve a l'event i ens permetrà fer-lo servir com a cartell. Si és així, no ho veig del tot adient, ja que seria com si diguessim que l'event és sobre ell, i la seva xerrada, si ve és un dels punts forts, no és el centre. Personalment segueixo opinant que hauríem de fer un cartell neutre, que no es centri en una sola de les activitats del carnaval, i la imatge que vol fer per a promocionar que ve al carnaval fer-la servir exactament per això. D'altra banda, personalment el cartell m'agradaria que es penges ja el dia 14, si no ens passarà com sempre, que sens tira el temps a sobre.

Rina_Zarmalansk ha escrit:El tema del concurs de dibuix d'il·lustracions imagino que haurem de fer promoció pel facebook d'amu per a que la gent ho sàpiga i hi participi. Ja ho decidirem!.


Aaaaaaaah!!!!!! Ens vam oblidar de posar-ho al calendari de promoció!!!!!! Bé, per sort el podem incloure ara sense problemes xDDDD


Rina_Zarmalansk ha escrit:Pulpofrito al final hem decidit que no vindrà ja que ja tenim prous conferenciants.

Salutacions,

Sara.


Pulpofrito eren els de la xerrada de cosplay?

Nakerin ha escrit:Tinc novetats: Enkaru pot venir a qualsevol hora i estarà tot el dia. Demana si pot tenir una hora després de les onze a ser posible. La conferència seria sobre el mercat del còmic, el webcomic, presentació de les seves obres. Si no és possible moure ja les hores, diu que li sembla bé.

I són molt bones notícies les d'en Nacho.


Genial! Tema hores no crec que sigui problema posar-la després de les 11, crec que el problema seria més al reves, posar-la abans de les 11 xDDDD

Yui-chan ha escrit:
miyu ha escrit:Gràcies Koroki. I me'n alegro que la publicitat ja estigui organitzada Cris. He fet un prototip d'horari per les jornades, falten hores per determinar pero si hi veieu cap error digueu-m'ho si us plau. (El penjo en format imatge.)


Hey!
Només dir una petita cosa, no se que en penseu, però és pel tema de corre a l'hora de sortir; el DDR, Pokémon i Just Dance (no se si es fa concurs d'un dels tres), no es pot posar que acaben sobre les 18.30? així podem començar a recollir per a baix amb temps, les consoles que no estan subjectades a cap concurs.

PD: Em reitero no se que penseu, és una proposta per evitar la recollida a correcuita :os_u-u: :os_u-u:


Doncs no és mala idea lo de posar que s'acaba abans. De totes maneres, ni el Pokémon, ni el DDR ni el Just Dance són tornejos, així que no hi hauria d'haver problema amb això (a veure si en Jaeke es pronuncia sobre el tema :D)
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: miyu » 10 gen. 2017 03:02

A veure que son moltes coses:

Rina i Nakerin : si en Nacho es de 12:00-13:30h i la Encaru vol venir passat el migdia que tal de 14:00-15:30 (de 13:30 a 14:00 deixem buit per si s'allargues la ronda de preguntes). Es una proposta.

Yvone crec que no hi ha concurs (del que dubto es del pokémon pero en Jaeke m'ho sabra respondre) tot i aixi modifico horaris per a que pleguin abans.

Sanse, pulpofrito son els que fan podcast, el noi que fa trajes de cosplay es un altre amb qui contacta la Cristina, no la Rina. I lo del cartell va semblar be lo de la il·lustracio el dissabte, si be es cert que se li donaria mes importacia, ja li hem demanat i quedaria molt lleig dir-li que no ara , no?

Adjunto nou prototip d'horari.
Fitxers adjunts
IMAG PROT 2 CARNAVAL.jpg
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: Rina_Zarmalansk » 10 gen. 2017 17:36

Sanse ha escrit:
Rina_Zarmalansk ha escrit:De nom posaria xerrada Nacho o així, doncs més que de Dragon fall, es centra en el seu recorregut com a artista.


Com a nom definitiu, així en un moment d'iluminació se m'ha ocorregut "Nacho Fernandez: de Dragon Fall a (el que sigui que estigui fent ara)". Així es dona èmfasi a que la xerrada és sobre ell i sobre la seva carrera, però es dona la dada al públic de que és l'autor de Dragon Fall (que suposo que és una de les coses per la que més se'l deu coneixer)

Xerrada Nacho com a nom és una mica trist xDDDD (suposo que ho deies com a nom provisional)


Sep, ho he dit com a provisional. Volia dir que no és sols de Dragon fall.

Sanse ha escrit:
Rina_Zarmalansk ha escrit:Per ara en Nacho Fernandez s'ha oferit a fer un dibuix que serveixi com a cartell, m'ha dit que li portarà una setmana. La seva idea és fer un dibuixet com a promoció per a ell de que vindrà a aquest event, però va accedir a utilitzar-ho també com a cartell.


Segons el que llegeixo aquí, entenc que ell farà un dibuix per a promocionar que ve a l'event i ens permetrà fer-lo servir com a cartell. Si és així, no ho veig del tot adient, ja que seria com si diguessim que l'event és sobre ell, i la seva xerrada, si ve és un dels punts forts, no és el centre. Personalment segueixo opinant que hauríem de fer un cartell neutre, que no es centri en una sola de les activitats del carnaval, i la imatge que vol fer per a promocionar que ve al carnaval fer-la servir exactament per això. D'altra banda, personalment el cartell m'agradaria que es penges ja el dia 14, si no ens passarà com sempre, que sens tira el temps a sobre.


miyu ha escrit:I lo del cartell va semblar be lo de la il·lustracio el dissabte, si be es cert que se li donaria mes importacia, ja li hem demanat i quedaria molt lleig dir-li que no ara , no?


La miyu t'ha respòs. Bàsicament ja ho vam decidir el dissabte i ara quedaria força malament dir-li que no, queda poc professional. No veig tant malament que ho faci quan li vaig dir si podia posar als seus personatges disfressats de series conegudes o així, li he preguntat de nou què ha decidit al final, però no ho veig tant malament. A més tenim a un il·lustrador professional que ens fa el cartell (només haurem de fer el fons i les lletres).

Bé, m'acava de dir que pensarà alguna cosa orientada a la temàtica de carnaval i que l'horari de 12:00 a 13:30 h li va bé. El nom de la xerrada miyu, posa: "Nacho Fernandez: de Dragon fall a Los mundos de Valken (que és el còmic que ha publicat).

I miyu, Pulpofrito vam decidir que no al final el dissabte. Per tant treu-ho de l'horari, ho deixem per unes altres jornades (sobretot perquè ja tenim prous conferencies).

Salutacions,

Sara.
Imatge
Avatar de l’usuari
Rina_Zarmalansk
Japan Fan
 
Entrades: 131
Membre des de: 04 març 2012 15:31

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: Sanse » 10 gen. 2017 22:27

Guay, la cosa va prenent forma! Ens queda més d'un mes i la cosa ja pinta bé! Sembla que aquest cop ho farem bé en tema organització :D
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: miyu » 10 gen. 2017 23:43

No parlis abans d'hora Sanse ^^Uu

(He modificat lo de la xerrada i pulpofrito ja no apareix)
Fitxers adjunts
IMAG PROT 3 CARNAVAL.jpg
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: miyu » 10 gen. 2017 23:46

1.jpeg
pag 1
Yvone: M'endescuidava de dir que he parlat amb en Jaeke i no hi ha torneig de Pkmn, DDR, ni Just Dance


Per cert, passo imatges del que jo tinc que es va parlar la reunio passada del carnaval, i alguna cosa del bunkasai, no es una acta pero si algu no va poder venir i vol ajudar penso que estara menys perdut, si penseu que hi ha info que no l'haurien de saber m'ho dieu i ho trec
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: miyu » 11 gen. 2017 01:32

Nomes podia afegir un fitxer, aqui va l'altre
Fitxers adjunts
2.jpeg
pag 2
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: miyu » 11 gen. 2017 01:32

I l'ultim
Fitxers adjunts
3.jpeg
pag 3
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Següent

Torna a: Carnaval Otaku

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron