Carnaval Otaku 2017

El canrnaval Otaku és l'event que on els otakus anem a difrutar de la nostre afició per disfressar-nos : El cosplay !

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: Nakerin » 11 gen. 2017 10:50

Molt bones a tots, porto novetats. Li he dit a Enkaru la nova hora, que li agradarà més. Els cartells meus estàn llestos també. Així tenim dos promocionals. Després, Sakura-San i jo hem aconseguit promoció de la botiga artística El Molí, la que es troba en el barri vell, i segurament de L'Artística i de l'altre El Molí, on el sobrequés també. La primera botiga ens farà 10% de descompte desde ahir mateix. Després i és urfent, hem de dirli a en Haro i a l'Anabel quantes samarretes volem. Rina, pregunta, sisplau, a en Nacho si vol que li fem samarretes. Sobretot és important que sigui amb el Line Art. Moltes gràcies i molt bona feina tothom.
Nakerin
New_member
 
Entrades: 4
Membre des de: 20 nov. 2012 00:52

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: patofet » 14 gen. 2017 18:33

miyu ha escrit:I l'ultim

Aquí deixo els responsables de cada secció:
    Planta baixa:Jaeke
    Sala gran: Maria
    Sala mitjana: Nakerin
    Sala petita: Oscar

Si algú te alguna correcció o algo que ho digui :grin:
[Si estas llegint això es que has arribat al final del missatge]
Avatar de l’usuari
patofet
Cuac
 
Entrades: 51
Membre des de: 26 abr. 2011 16:46

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: miyu » 15 gen. 2017 00:22

1. Bones, avui a la reunio s'ha parlat del trivial del carnaval (no es un trivial normal té diverses fases com preguntes, endevinar sons i endevinar siluetes). En principi ja estava fet, per les retro de l'any passat i han sortit diversos temes:

-Com que es retro, el deixem tal qual i que sigui la part retro d'aquesta jornada? (ja que no es faran les Retrojornades aquest any).

-Afegim siluetes noves? (En Nakerin i la Rina han dit que seria facil de fer)

-Proposta d'afegir-hi una fase mes on els concursants hagin de fer o endevinar un ball de "Pokemon sol y luna". Pero si es fes "trivial" retro aixo no hi pintaria res i hauria de fer-se a part.

**(Cal buscar el trivial, algu ha dit que estava al GoogleDrive pero l'Andrea que es qui el va fer, juntament amb la Gemma i la Yvonne, diu que ella no el veu.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sala gran (escenari i menjar)

En Dani sera l'encarregat principal de la part del menjar. S'ocupara dels menus de que no falti res a la cuina etc.

En quant a la resta de la sala, ja estic parlant amb la Gemma, l'Andrea, en Nakerin, la Rina i la Yvonne per a lo del "trivial". S'ha de valorar quin nom posar-li per a que no sigui trivial ni gimcana.

També revisare tema Lyrics tot i que no crec que en fem de nous pel carnaval

S'ha de promocionar el fet de que vinguin de cosplay, que hi hauran mes premis al concurs de coaplay i es donara algun regal sorpresa als participants que vinguin cosplayats.

Caldra portar o reimprimir els cartells de que utilitzin les escombreries, que no deixin les coses a la sala de l'escenari com a guardaroba i que no toquin el PC d'AMU.

Presentadors de concursos:
Karaoke: Gemma i Andrea
Cosplay: Oscar i Adria
"Trivial": Gemma i Andrea

(Encara manquen tots els membres dels jurats)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


2. D'altra banda també s'ha parlat del merchandising que creara aulamanga (les samarretes) i s'ha preguntat si es volia que fos material general d'aulamanga o amb tematica concreta con cartells d'una jornada en particular. S'ha dit que si es fes sobre el cartell d'aquestes jornades estaria be que fos la imatge en blanc i negre i la samarreta blanca, i que pot ser portaria alguna cosa a l'esquena com el logotip d'AMU . També s'ha proposat fer-la invertida en una samarreta negra. S'ha remarcat la importancia de saber el preu de referencia per demanar X numero de samarretes. (S'ha dit de demanar una "tirada" reduida de samarretes aquest primer cop)


3. També, li he demanat a en Nakerin, com a responsable de la sala de projeccions, que penses propostes de projeccions pel carnaval, tinguent en compte que a les ultimes jornades ens van fer suggerencies del que volien veure.

4. DECORACIO: S'ha proposat demanar a la gent via Facebook que enviin fotos amb els seus cosplays per imprimir-les i fer-les servir com a decoració. També fer servir les mascares ja fetes de paper mache i foam (goma eva) de l'any passat, i jo mirare si puc, no prometo res, de fer unes mascares en plan teatre (la trista i l'alegre) estil kabuki amb foam DinA3 o en el seu defecte mirare si es poden fer amb cartulina, ho estic valorant.

5. El grup encarregat de penjar cartells de moment esta format per en Yuta, l'Oscar i en Pato (Sr. President).

6. Dels premis m'han dit que se n'encarrega la Cristina pero s'hauria de parlar amb ella.


P.D. Ara les reunions seran els diumenges a les 17:00h
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: miyu » 15 gen. 2017 00:46

Bones de nou, he preguntat al grup de l'escenari sobre el concurs de karaoke i free karaoke "del karaoke volia saber si falten lyrics o ja estan tots fets, si falta res de musica i on nassos es el carregador de l'ordinador de lyrics o demanar que en comprin un altre" i la Yvonne m'ha respost "Ho dic perque lyrics s'han d'imprimir un munt i fer-ne dels nous animes, a mes, el problema important es que es car i per aixo, ja vaig avisar que anire ampliant sense dir res d'imprimir fins que m'avisin. A mes, vaig parlar amb l'Anna i crec que en Marc de fer-lo via digital pero no se com va quedar la cosa. Ho haig de parlar amb ells encara" per tant ho hauriem de parlar a la propera reunio si no es resol abans via forum.
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: Nakerin » 18 gen. 2017 17:31

em podeu donar una llista amb el que ha demanat la penya per les projeccions?
Per projeccions no sé què buscar, quina temàtica poso?
Nakerin
New_member
 
Entrades: 4
Membre des de: 20 nov. 2012 00:52

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: Yui-chan » 20 gen. 2017 09:34

Nakerin ha escrit:em podeu donar una llista amb el que ha demanat la penya per les projeccions?
Per projeccions no sé què buscar, quina temàtica poso?


Jo posaria, tematica temporada d'ara pero, com no vaig anar a la última reunió no se que vau triar u.u :os_u-u:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: patofet » 22 gen. 2017 18:18

Nakerin ha escrit:em podeu donar una llista amb el que ha demanat la penya per les projeccions?
Per projeccions no sé què buscar, quina temàtica poso?

En nake avui ha decidit fer una marato de karas que no dura massa i podem posar tota la serie
[Si estas llegint això es que has arribat al final del missatge]
Avatar de l’usuari
patofet
Cuac
 
Entrades: 51
Membre des de: 26 abr. 2011 16:46

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: miyu » 23 gen. 2017 00:26

Es que no tinc el paper li vaig passara en jaeke a una reunio i llavors no se que va passar. Posaba a recomanacions de anime algo com pelis de Ghibli, la llei de ueki, doremi, bobobo, nanbaka... ammm no recordo mes. No se que es aixo pero si creieu que es bona i que es poden seguir els cap. sueltos genial (ho dic perque la gent no es sol quedar tota l'estona a projeccions van i venen, per a que no agafin el cap. 6 i no sapiguen de que va i marxin)
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: Yui-chan » 23 gen. 2017 16:46

miyu ha escrit:
4. DECORACIO: S'ha proposat demanar a la gent via Facebook que enviin fotos amb els seus cosplays per imprimir-les i fer-les servir com a decoració. També fer servir les mascares ja fetes de paper mache i foam (goma eva) de l'any passat, i jo mirare si puc, no prometo res, de fer unes mascares en plan teatre (la trista i l'alegre) estil kabuki amb foam DinA3 o en el seu defecte mirare si es poden fer amb cartulina, ho estic valorant.
P.D. Ara les reunions seran els diumenges a les 17:00h


Al Facebook tinc totes les del Saló del Manga d'aquest any amb el meu Cosplay de Katarina del League of Legends, si les voleu agafar teniu tot el permís, a més estic amb altres cosplayers per tant crec que se'n pot fer força propaganda del tema cosplay.
A més la Kasumi i la Miyu, tenen dues pagines ja que son considerades cosplayers professionals i son de Girona i crec que podria demanar permís per agafar-les. :emocio: :emocio:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: koroki » 25 gen. 2017 11:39

De projeccions esta bé tenir una mica de varietat, més en un event com el carnaval que no te una temàtica clara a part de ser "otaku".

Alguna peli de Ghibili o la lley de Ueki em semblen bones propostes, realment. També posaria, com em fet alguns cops, alguna serie de la temporada. Kobayashi-san Chi no Maid Dragon, Little Witch Academia o Demi-chan wa Kataritai podrien estar bé com a series lleugeres i "moemoe". Youjo Senki pot molar bastant a la gent si es queda a mirarla xD Nanbaka pel public femeni xD

EDIT: En el Facebook, tots el que tingueu facebook mireu de convidar a tothom a l'activitat, que això dona publicitat.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: Yui-chan » 25 gen. 2017 22:24

El señor Ricard Prat, ens va enviar un correu dient que estava a la nostre disposició hauria de saber si algú ja s'ha posat en contacte amb ell i ha pactat les hores; sinó hauria d'enviar-li un mail amb alguna informació com a molt tard crec que diumenge després de la reunió. :os_u-u: :os_u-u:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: Sanse » 25 gen. 2017 22:56

Yui-chan ha escrit:El señor Ricard Prat, ens va enviar un correu dient que estava a la nostre disposició hauria de saber si algú ja s'ha posat en contacte amb ell i ha pactat les hores; sinó hauria d'enviar-li un mail amb alguna informació com a molt tard crec que diumenge després de la reunió. :os_u-u: :os_u-u:


La xerrada de cosplay crec que es va decidir que no es faria per manca de temps.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: patofet » 26 gen. 2017 09:09

Sanse ha escrit:
Yui-chan ha escrit:El señor Ricard Prat, ens va enviar un correu dient que estava a la nostre disposició hauria de saber si algú ja s'ha posat en contacte amb ell i ha pactat les hores; sinó hauria d'enviar-li un mail amb alguna informació com a molt tard crec que diumenge després de la reunió. :os_u-u: :os_u-u:


La xerrada de cosplay crec que es va decidir que no es faria per manca de temps.


Suposo que algú ja li ha dit no? penso que la RIna o en Nake estaven parlant amb ell
[Si estas llegint això es que has arribat al final del missatge]
Avatar de l’usuari
patofet
Cuac
 
Entrades: 51
Membre des de: 26 abr. 2011 16:46

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: miyu » 26 gen. 2017 15:23

Bones , aquest diumenge a la reunió portare proppstes per les mascares que decoraran el final de l'escenari, he pensat que podrien ser cadascuna de dues lamines de dinA3 perque potser el dinaA 3 sol seria petit. ho podem discutir llavors.
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Re: Carnaval Otaku 2017

EntradaAutor: miyu » 30 gen. 2017 16:26

Yvonne la idea es que la gent s'impliqui en enviar fotos dels seus cosplays i tingui ganes de venir per veure la seva foto i es vinculin mes a Amu.
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

AnteriorSegüent

Torna a: Carnaval Otaku

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron