Hola? xD

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Hola? xD

EntradaAutor: Time Master » 06 nov. 2011 13:54

El primer que he de dir és que he descobert la web per casualitat xD M'agradaria saber si feu quedades o coses per l'estil, he vist per sobre les activitats que de tant en tant realitzeu, però per l'horari de la feina no crec que hi pugui assistir a cap :(

Principalment tinc interès en conèixer gent friki (com jo xD) ja que el meu cercle d'amistats és bastant reduït i son tots uns avorrits que només pensen en tancar-se a casa "a fumar-la" (jo no fumo) o a jugar al counterstrike -no m'agraden aquests jocs-.

Una mica de presentació: Em dic Xavi, tinc 25 anys i visc a prop de Barcelona. Actualment treballo a jornada completa -tècnic informàtic- i després de molts anys sense estudiar m'he matriculat al IOC per preparar-me per la prova d'accés a Grau Superior. També he començat a anar a classes de Japonès els dissabtes al matí a Washitsu, a la Meridiana, BCN. Ja ho haureu endevinat, però el meu temps lliure és escàs xD Com molts aquí, sóc un aficionat al manga i al anime, a més dels videojocs, tot i que últimament no tinc temps per gaudir de cap de les tres coses. Bola de Drac va marcar la meva infància com a molts de vosaltres, però quan em vaig introduïr en aquest món va ser per un amic que em va ensenyar Naruto (poc després de començar els primers fansubs) i a partir d'aquí vaig descobrir un nou món per mi :) Desde Full Metal Alchemist fins a Elfen Lied, passant per One Piece, Toradora, Experimental Lain o Ergo Proxy. M'ho trago casi tot jajajaj En quan a videojocs, vaig començar amb el Mario de la NES i el Monkey Island, i vaig anar evol·lucionant fins a descobrir el mític Final Fantasy VII, un dels jocs que més m'ha marcat, per ajudar-me a descobrir un nou gènere que seria la meva perdició: Els RPGs. Crec que no cal dir més xD

L'any que ve m'agradaria anar al Japó, fa molts anys que ho vull fer i possiblement hi acabaré anant sol (a menys que algú del fòrum vulgui acompanyar-m'hi :))

PD: Em sap greu pel totxo però ja que em presento ho faig bé jajaja
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Hachi » 06 nov. 2011 14:01

Benvinguttt a Aula Manga!!

Nose, al menú d'activitats tens les activitats que farem durant el curs, aviat farem unes jornades la Jump Festa (26 de novembre) a veure si pots venir i et podem conèixer ^¬^

M'agrada el gust que tens d'animes, a mi també m'agrada full metal alchemist, elfen lied *¬*.

Espero que t'ho passis bé per aquí, i si més no mentre no puguis venir als nostres events pots fer el friki pel nostre fòrum :D


PD: jo tambe estudio japonès! xD おかいりなさい!!

PD1: quan vols anar a Japó, alguns de nosaltes hi anirem a l'estiu del 2012

PD2: 200 membres al fòrum d'Aula Manga, wiiii, en pica en mica anem creixent xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Time Master » 06 nov. 2011 14:11

hachi_90 ha escrit:PD1: quan vols anar a Japó, alguns de nosaltes hi anirem a l'estiu del 2012

Doncs precisament cap l'estiu pensava anar-hi, però encara no tinc res planificat. M'està assessorant una mica un paio d'un altre fòrum que hi ha estat més de 10 vegades sobre què em recomana veure, què he de tenir en compte, etc...
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Hachi » 06 nov. 2011 14:12

Time Master ha escrit:
hachi_90 ha escrit:PD1: quan vols anar a Japó, alguns de nosaltes hi anirem a l'estiu del 2012

Doncs precisament cap l'estiu pensava anar-hi, però encara no tinc res planificat. M'està assessorant una mica un paio d'un altre fòrum que hi ha estat més de 10 vegades sobre què em recomana veure, què he de tenir en compte, etc...

Un membre del fòrum també et pot aconsellar si vols, ja ha anat alguns cops i anirà a viure un temps a la primavera - estiu a Japó.
Si al final acabes anant per l'estiu hi vols venir amb nosaltres o algu, ja saps.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Time Master » 06 nov. 2011 14:23

hachi_90 ha escrit:Un membre del fòrum també et pot aconsellar si vols, ja ha anat alguns cops i anirà a viure un temps a la primavera - estiu a Japó.
Si al final acabes anant per l'estiu hi vols venir amb nosaltres o algu, ja saps.

Viatjar sol té la seva gràcia però sempre és més divertit amb companyia. Si en algun d'aquests events que organitzeu hi puc anar, ens coneixem tots una mica i resulta que us caic bé, potser em puc acoplar amb vosaltres, i si no doncs res hi vaig sol com ja m'havia plantejat i llestos :P

Per cert, com escrius amb kana amb el PC? Jo és que tot just porto 4 dies de classes (només m'he après els silabaris i les xifres, he fet poca cosa) i no m'havia plantejat mai com escriure amb el PC
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Hola? xD

EntradaAutor: koroki » 06 nov. 2011 14:25

Benvingut !

Quin tipus de casualitats t'han portat aquí, si es pot saber ?

M'agrada els animes i els jocs, sobretot el FFVII, el meu bateix en els RPG també.

Sobre Japó, jo he anat 3 cops amb viatges de 1 mes i sempre m'he fet els viatges jo. I aquesta primavera aniré uns 3 mesos. Per tant si necesites res, sempre pots acudir a mi, et respondre quant el meu temps m'ho permeti xD.

I si, si ens coneixes més i vols venir amb nosaltres tampoc hauria d'haver massa problemes. Execpte que som uns frikis i ens agrada frikejar i comprar.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Hachi » 06 nov. 2011 14:27

Time Master ha escrit:
hachi_90 ha escrit:Un membre del fòrum també et pot aconsellar si vols, ja ha anat alguns cops i anirà a viure un temps a la primavera - estiu a Japó.
Si al final acabes anant per l'estiu hi vols venir amb nosaltres o algu, ja saps.

Viatjar sol té la seva gràcia però sempre és més divertit amb companyia. Si en algun d'aquests events que organitzeu hi puc anar, ens coneixem tots una mica i resulta que us caic bé, potser em puc acoplar amb vosaltres, i si no doncs res hi vaig sol com ja m'havia plantejat i llestos :P

Em sembla bé el que dius ^^

Time Master ha escrit:Per cert, com escrius amb kana amb el PC? Jo és que tot just porto 4 dies de classes (només m'he après els silabaris i les xifres, he fet poca cosa) i no m'havia plantejat mai com escriure amb el PC

Vas amb windows? És que jo vaig amb ubuntu i la manera de posar-ho és diferent ><
Nose si serviria això http://www.fafamonge.com/2009/03/escrib ... ws-xp.html http://office.microsoft.com/es-ar/word- ... 54267.aspx

Jo faig japonès aquest any i l'any pasat, així que tampoc se gaires coses encara >o<
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Time Master » 06 nov. 2011 14:32

En realitat acostumo a utilitzar Fedora, tot i que ara he de compaginar amb el Windows per problemes de compatibilitat amb el projector 3D -que no he pogut sol·lucionar-. Ja li donaré un cop d'ull.

Doncs res, a veure si un dia d'aquests m'acosto quan feu alguna cosa interessant :D
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Hachi » 06 nov. 2011 14:33

A veure si vens doncs, hi seras Benvingut ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Hola? xD

EntradaAutor: koroki » 06 nov. 2011 14:37

Time Master ha escrit:En realitat acostumo a utilitzar Fedora, tot i que ara he de compaginar amb el Windows per problemes de compatibilitat amb el projector 3D -que no he pogut sol·lucionar-. Ja li donaré un cop d'ull.

Doncs res, a veure si un dia d'aquests m'acosto quan feu alguna cosa interessant :D

Wa algu way que utilitza GNU/Linux !

T'es molt dificil venir a les activitats ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Time Master » 06 nov. 2011 14:47

koroki ha escrit:Benvingut !

Quin tipus de casualitats t'han portat aquí, si es pot saber ?

M'agrada els animes i els jocs, sobretot el FFVII, el meu bateix en els RPG també.

Sobre Japó, jo he anat 3 cops amb viatges de 1 mes i sempre m'he fet els viatges jo. I aquesta primavera aniré uns 3 mesos. Per tant si necesites res, sempre pots acudir a mi, et respondre quant el meu temps m'ho permeti xD.

I si, si ens coneixes més i vols venir amb nosaltres tampoc hauria d'haver massa problemes. Execpte que som uns frikis i ens agrada frikejar i comprar.

Ostres, no havia vist aquest missatge, sóc un empanat. Doncs mira, he arribat aquí perquè he vist un enllaç en una pàgina del facebook d'una noia que casi no conec XD

Doncs et prenc la paraula, qualsevol dubte et preguntaré a tu. I escolta, com t'ho fas per anar-hi a viure? Diuen que no és fàcil accedir a una feina allà, i el visat de turista és de 90 dies, no?



koroki ha escrit:
Time Master ha escrit:En realitat acostumo a utilitzar Fedora, tot i que ara he de compaginar amb el Windows per problemes de compatibilitat amb el projector 3D -que no he pogut sol·lucionar-. Ja li donaré un cop d'ull.

Doncs res, a veure si un dia d'aquests m'acosto quan feu alguna cosa interessant :D

Wa algu way que utilitza GNU/Linux !

T'es molt dificil venir a les activitats ?

Si, utilitzo Linux desde fa bastant -la meva distro preferida és debian-. I si, m'és difícil venir a les activitats perquè entre setmana treballo a jornada completa, i a més estic a una hora de Girona, i els caps de setmana me'ls passo gairabé sencers estudiant, excepte estones mortes com... ara.
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Hola? xD

EntradaAutor: koroki » 06 nov. 2011 16:35

Time Master ha escrit:Doncs et prenc la paraula, qualsevol dubte et preguntaré a tu. I escolta, com t'ho fas per anar-hi a viure? Diuen que no és fàcil accedir a una feina allà, i el visat de turista és de 90 dies, no?

Exactament, el visat de turista es de 90 dies (que no cal demanar, nomes has d'anar al pais i et donen el visat, si ets de la Unio europea, clar). Per coses més grans has de demanar un visat expres. Jo aniré (si tot va bé) a fer un projecte que forma part del meu doctorat xD Com tinc contacte alla, conseguir el visat no em costarà massa.

Time Master ha escrit:
koroki ha escrit:
Time Master ha escrit:En realitat acostumo a utilitzar Fedora, tot i que ara he de compaginar amb el Windows per problemes de compatibilitat amb el projector 3D -que no he pogut sol·lucionar-. Ja li donaré un cop d'ull.

Doncs res, a veure si un dia d'aquests m'acosto quan feu alguna cosa interessant :D

Wa algu way que utilitza GNU/Linux !

T'es molt dificil venir a les activitats ?

Si, utilitzo Linux desde fa bastant -la meva distro preferida és debian-. I si, m'és difícil venir a les activitats perquè entre setmana treballo a jornada completa, i a més estic a una hora de Girona, i els caps de setmana me'ls passo gairabé sencers estudiant, excepte estones mortes com... ara.
Debian es una roca ! Jo utilitzo Arch en el meu PC principal i Debian en el meu PC de treball.
Entenc, pero sempre pots venir algun cap de setmana ò.o
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Sanse » 06 nov. 2011 17:59

Benvingut, oh gran mestre del temps i usuari de software lliure. Em caus bé.
Doncs si no pots vindre a Girona a les nostres activitats, nosaltres estem plantejant-nos fer una quedada a Barcelona a finals d'aquest mes, així que t'hi podries unir i així et coneixem.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Darko » 06 nov. 2011 18:51

wow, quina presentació xD Benvingut!!

Sí que és complicat anar a activitats que es fan entre setmana estant a Barcelona u.u però bé, sempre pots passar per alguna de les que fan el dissabte, en el tren es pot estudiar :nocrec: xD
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Time Master » 06 nov. 2011 19:42

koroki ha escrit:Debian es una roca ! Jo utilitzo Arch en el meu PC principal i Debian en el meu PC de treball.
Entenc, pero sempre pots venir algun cap de setmana ò.o

Jo vaig estar una temporada utilitzant Arch en el portàtil, però el vaig deixar a banda ja que pel que l'utilitzo em donava alguns mal de caps. Un cop el tens configurat al teu gust va molt bé, però com hagis de fer segons quines coses et toca posar-te a llegir documentació i al final és un pal!! Això si, el que va fer el gestor de paquets també és una mica friki, pacman!! xD
Sanse ha escrit:Benvingut, oh gran mestre del temps i usuari de software lliure. Em caus bé.
Doncs si no pots vindre a Girona a les nostres activitats, nosaltres estem plantejant-nos fer una quedada a Barcelona a finals d'aquest mes, així que t'hi podries unir i així et coneixem.

Jejeje el nick ve d'una saga de literatura fantàstica que em va marcar quan encara no era ni adolescent :P

Això de la quedada em sembla molt bé, ho esteu comentant al fòrum o algo?? És que encara vaig molt perdut per aquí...
Darko ha escrit:wow, quina presentació xD Benvingut!!

Sí que és complicat anar a activitats que es fan entre setmana estant a Barcelona u.u però bé, sempre pots passar per alguna de les que fan el dissabte, en el tren es pot estudiar :nocrec: xD

Bé, la pega és que vaig a classes de japonès els dissabtes al matí, i no acabo fins les 12, que seria l'hora a la que podria agafar el tren cap a girona (o anar a casa que trigo tres quarts i agafar el cotxe!!) pel que al final arribaria super tard igualment. De totes maneres, feu gaires activitats els caps de setmana? Jo només he vist el que hi ha aquí a la capçalera de la pàgina, es fan més coses a part d'això??
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Següent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron