Presentació: overclock

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Xose » 28 nov. 2011 00:19

KonataRiddle ha escrit:Matar? :vicios:


Jo ho deixo així, si vols més detalls, ens trobem al punt acordat a l'hora de trobada.

Estaré assegut en un banc amb una americana color beix.

Quan tu diguis "¿Porque el pollo cruzó la carretera?" Jo et respondré "Porque tenia que ir a comprar el pan"
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Konata » 28 nov. 2011 00:20

Xose ha escrit:
KonataRiddle ha escrit:Matar? :vicios:


Jo ho deixo així, si vols més detalls, ens trobem al punt acordat a l'hora de trobada.

Estaré assegut en un banc amb una americana color beix.

Quan tu diguis "¿Porque el pollo cruzó la carretera?" Jo et respondré "Porque tenia que ir a comprar el pan"

Apuntat jefe, he de portar un bigoti?
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Xose » 28 nov. 2011 00:22

KonataRiddle ha escrit:
Xose ha escrit:
KonataRiddle ha escrit:Matar? :vicios:


Jo ho deixo així, si vols més detalls, ens trobem al punt acordat a l'hora de trobada.

Estaré assegut en un banc amb una americana color beix.

Quan tu diguis "¿Porque el pollo cruzó la carretera?" Jo et respondré "Porque tenia que ir a comprar el pan"

Apuntat jefe, he de portar un bigoti?


Això no calia ni preguntar-ho... ho sento però he de treure 10 punts a Gryffindor...
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Konata » 28 nov. 2011 00:23

Xose ha escrit:
KonataRiddle ha escrit:
Xose ha escrit:
KonataRiddle ha escrit:Matar? :vicios:


Jo ho deixo així, si vols més detalls, ens trobem al punt acordat a l'hora de trobada.

Estaré assegut en un banc amb una americana color beix.

Quan tu diguis "¿Porque el pollo cruzó la carretera?" Jo et respondré "Porque tenia que ir a comprar el pan"

Apuntat jefe, he de portar un bigoti?


Això no calia ni preguntar-ho... ho sento però he de treure 10 punts a Gryffindor...

:trist: Vaig entrar a la beta de Pottermore i el test de la senyora J.K em va dir que sóc de Slytherin, vigila a qui li dius Gryffindor :iquemes:

Buenu Over, mes et val venir demà :vicios:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Xose » 28 nov. 2011 00:25

KonataRiddle ha escrit:
Xose ha escrit:
KonataRiddle ha escrit:
Xose ha escrit:
KonataRiddle ha escrit:Matar? :vicios:


Jo ho deixo així, si vols més detalls, ens trobem al punt acordat a l'hora de trobada.

Estaré assegut en un banc amb una americana color beix.

Quan tu diguis "¿Porque el pollo cruzó la carretera?" Jo et respondré "Porque tenia que ir a comprar el pan"

Apuntat jefe, he de portar un bigoti?


Això no calia ni preguntar-ho... ho sento però he de treure 10 punts a Gryffindor...

:trist: Vaig entrar a la beta de Pottermore i el test de la senyora J.K em va dir que sóc de Slytherin, vigila a qui li dius Gryffindor :iquemes:

Buenu Over, mes et val venir demà :vicios:


És normal que et posés a Slytherin... amb la sang assessina que et corre per les venes....
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Konata » 28 nov. 2011 00:27

Alaaaaaaaaaaaaaaa :trist:
Els Slytherin no som dolents ni assasins :os_u-u: Segur que ets un Hufflepuff envejós...
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Xose » 28 nov. 2011 00:29

KonataRiddle ha escrit:Alaaaaaaaaaaaaaaa :trist:
Els Slytherin no som dolents ni assasins :os_u-u: Segur que ets un Hufflepuff envejós...


Sóc un muggle enterat de tot :P
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Konata » 28 nov. 2011 00:30

Xose ha escrit:
KonataRiddle ha escrit:Alaaaaaaaaaaaaaaa :trist:
Els Slytherin no som dolents ni assasins :os_u-u: Segur que ets un Hufflepuff envejós...


Sóc un muggle enterat de tot :P

:volsdir: Tens mes pinta d'Squib
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: overclock » 28 nov. 2011 04:04

Darko ha escrit:LOL, i ulleres? Sí és així, jo sóc el que va estar jugant amb tu a l'Space Invaders al principi xD quan varem descobrir el funcionament dels colors


Abans no he dit "el d'ulleres" perque potser t'haguessis quedat igual donat el gran nombre de persones amb problemes de vista que erem jeje

Efectivament, ara ja se qui ets... pot ser que tb fessis karaoke?


hachi_90 ha escrit:Benvinguuutt!!!

Així m'agrada kimy i kona que feu publicitat d'Aula Manga, :kawai_oi:

No tens mal gust pels animes, de videojocs no puc opinar ><


Me'n alegro doncs, que t'ho passessis bé a les jornades, esperem veure't-hi més cops, i que en aquell llavors sàpiga qui ets xDDD


OK, aviam si em puc anar passant per les activitats! Ets de l'organització no?


koroki ha escrit:FLCL es DEU !

A mi m'encanta ! I no sabia que haguesin fet el manga T_T normal que no treiesin el tomo 2 i casi ningu ho coneixia...

Benvingut !


Veig que per aqui té força acceptació FLCL, mola.

Doncs si, segurament el de sempre... no devia tenir gaire exit i van fer un "abort the mission", deixant penjada la serie. Jo personalment trobo que això es una pua pels lectors, penso que si edites una serie a més tan curta, t'has d'arriscar fins al final. Vaig investigar una mica i per internet corre alguna imatge del que suposadament era la portada del segon volum editat per Selecta, però jo no l'he trobat mai per comprar.

A veure si pujo fotos dels tomos de l'edició de Tokyopop.

Per cert, tu també eres staff no? Pot ser que amablement ens carreguessis el Tenkaichi per jugar-hi a mi i un colega?
Avatar de l’usuari
overclock
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 54
Membre des de: 27 nov. 2011 17:02

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Konata » 28 nov. 2011 13:58

Vens al final? :kawai_oi:

Edit: Ja ho he llegit a l'altre post :oops:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: overclock » 28 nov. 2011 18:01

Time Master ha escrit:That's me, però encara no sé com vaig guanyar :P


Devies fer alguna jugada que em trenqués l'estrategia o algo.

Bé, m'he estat llegint una mica per sobre la teva crònica., perque allò no es un totxo, es un bloc de pisos, jeje...

no se, jo tampoc coneixia a ningú, un colega em va acompanyar unes horetes però després havia de marxar a estudiar. Suposo que va amb el caràcter de cadascú hi ha gent amb més facilitat que d'altra per integrar-se amb desconeguts. Jo per exemple feia algun cop d'ull per curiositat a dalt però clar, no es un tema que controli lo del ball, cosplay, etc... per tant es lògic que costarà una mica més posar-te a parlar amb la gent sobretot si ja es coneixen tots i tal. En canvi com estic més al tema gamer, doncs jo com a peix a l'aigua... socialitzar es tan senzill com demanar un mando i posar-te a jugar.

KonataRiddle ha escrit:En realitat sóc tan pro que el joc no capta lu bé que ho feia :lolface:

Jaaaa amb l'invaders vaig passar una bona estona xDD I això que vaig començar amagantme sota la coseta aquella del mig i disparant a l'atzar...

:trist: Ets un puto pro!! Podries posar links a lu que estas escoltant ara mateix o algu aixi :kawai_oi: ----> viewtopic.php?f=9&p=26964#p26964

Diguem que les pelis en V.O, si us plau :perverface: . Relats curts? Ö?



Doncs ja saps, a la pròxima t'estaré esperant amb l'Invaders.

Ja em passaré pel fil de música i aniré posant coses, o potser faig una llista de spottify o algo no se, tot depén de lo gandul que estigui :D

Si, les pelis i series en VO... un cop t'hi acostumes ja no hi ha marxa enrera. Llastima que per anar a veure cinema al seu idioma original hagis d'anar a Barcelona o a festivals de cinema, aqui a Girona hi ha poca oferta, aixi que o aprofito algun dia que vaig per barna o em compro el DVD o rapidshare ejem ejem...
Avatar de l’usuari
overclock
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 54
Membre des de: 27 nov. 2011 17:02

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: overclock » 28 nov. 2011 18:29

Kimy ha escrit:
Ooooh! Jo si que tinc curiositat per escoltar el que fas, especialment amb la guitarra (suposo que toques l'electrica,no?). I quina guitarra tens? D:

Llegueixes el comic de The Walking Dead?


Si, es elèctrica... es una Fender Stratocaster Standard (l'americana) no esta mal, fa uns anys vaig tenir l'oportunitat de comprar-me-la i no m'en penedeixo. A vegades però he estat a punt de comprar-me una Jazzmaster, em flipa aquella forma i la van fer servir grans grups com Sonic Youth o Dinosaur Jr, però s'enfila més de preu... cap a uns 1600-1800 € i francament, tal com estan les coses em sobra amb la que tinc.

Potser més endavant us passo alguna cosa de quan tocava, tot i que no es que tingui gaires videos.

Walking Dead... mira que m'encanta tota la temàtica zombie, però es una d'aquelles series i comics que com que tothom en parla, em fa rabia i penso que ja la veure quan passi tot el boom, saps que vull dir? L'he fullejat i no pinta malament, algun dia l'acabaré llegint. Em mola força la saga 30 Days of Night, m'han dit que la peli no val gaire res, però els còmics son tela de gore amb un estil gràfic molt guapo que em recorda als inicis de l'Ashley Wood. Que per cert, ilustra els còmics de Metal Gear Solid.

Xose ha escrit:Ets en Fabio?

(És que al final em vaig quedar amb les cares de la gent tant de preguntar XD)

Benvingut, jo sóc aquell pesat que anava reclutant gent i que controlava els tornejos :P


Jaja, tranqui tot i que gairebé em poses una pistola al cap perque jugués al Smash Bros em vas caure bé. Clar, tenies espectatives amb mi després d'haver deixat el pavelló alt amb l'Invaders i el Tenkaichi... després et vas decepcionar en veure que no rascava bola amb la wii!
Avatar de l’usuari
overclock
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 54
Membre des de: 27 nov. 2011 17:02

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Xose » 28 nov. 2011 19:45

overclock ha escrit:Jaja, tranqui tot i que gairebé em poses una pistola al cap perque jugués al Smash Bros em vas caure bé. Clar, tenies espectatives amb mi després d'haver deixat el pavelló alt amb l'Invaders i el Tenkaichi... després et vas decepcionar en veure que no rascava bola amb la wii!


Tranqui, un està acostumat a veure aquestes coses :mhocrec:
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Konata » 29 nov. 2011 00:23

overclock ha escrit:
KonataRiddle ha escrit:En realitat sóc tan pro que el joc no capta lu bé que ho feia :lolface:

Jaaaa amb l'invaders vaig passar una bona estona xDD I això que vaig començar amagantme sota la coseta aquella del mig i disparant a l'atzar...

:trist: Ets un puto pro!! Podries posar links a lu que estas escoltant ara mateix o algu aixi :kawai_oi: ----> viewtopic.php?f=9&p=26964#p26964

Diguem que les pelis en V.O, si us plau :perverface: . Relats curts? Ö?



Doncs ja saps, a la pròxima t'estaré esperant amb l'Invaders.

Ja em passaré pel fil de música i aniré posant coses, o potser faig una llista de spottify o algo no se, tot depén de lo gandul que estigui :D

Si, les pelis i series en VO... un cop t'hi acostumes ja no hi ha marxa enrera. Llastima que per anar a veure cinema al seu idioma original hagis d'anar a Barcelona o a festivals de cinema, aqui a Girona hi ha poca oferta, aixi que o aprofito algun dia que vaig per barna o em compro el DVD o rapidshare ejem ejem...


Et guanyaré, ja veuras :iquemes:

Siii, a mi em passa el mateix, visca la V.O :kawai_oi:

Rapidshare :vicios:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Hachi » 29 nov. 2011 12:40

Sip, jo era del staff, era la que anava amb un vestit lolita de color blau de quadrets xD

Encara no se qui ets, a veure si després vaig el facebook i t'identifico xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

AnteriorSegüent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron