Presentació: overclock

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Presentació: overclock

EntradaAutor: overclock » 27 nov. 2011 18:44

Bones gent!

Tot i que fa temps que sento a parlar d'Aula Manga, ahir per fi em vaig estrenar en un dels vostres events, em vaig divertir molt i la recomanació de la gent que vaig coneixer era REGISTRA'T JA, aixi que... aqui estic.

Aviam, els meus gustos... em decanto més per l'anime, tampoc sóc de seguir moltes series, però quan trobo algo que m'agrada, llavors ja passa a ser de culte per a mi. Tinc debilitat absoluta per FLCL, que a part trobo que en general sempre ha passat molt desapercebuda. Per cert, algú sap si Selecta va arribar a treure el segon tomo del manga? No el vaig trobar mai i em vaig haver d'acabar comprant l'edició de Tokyopop en anglès.

També m'agraden coses tipu Samurai Champloo, Stand Alone Complex, Paranoia Agent, Serial Experiments Lain, Genius Party, Tekkonkinkreet (Koji Morimoto FTW) ... i evidentment clàssics tipus Akira, Ghost In The Shell, Evangelion (la nova versió em sembla increible, una obra d'art), com no les mogudes de Toriyama... Si teniu recomanacions en aquesta linea, son benvingudes!

A part d'això, sóc força gamer, sobretot rollo 16 bits i GameBoy clàssica. Un dels meus fetitxes de SNES era el Secret of Evermore, Zelda: Link's Awakening de GB, a les recreatives la saga Metal Slug, de noves generacions la saga Gears of War a muerte i últimament he tret de l'armari la meva PS2 per iniciar-me al Tenkaichi, i mira debutar i quedar segon a la Jump Festa no esta mal, jeje.

En fi i algunes coses més però ja m'estic extenent més que el Philadelphia. Si voleu saber més, aneu preguntant... però em reservo al dret a respondre.

:macabre:
Avatar de l’usuari
overclock
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 54
Membre des de: 27 nov. 2011 17:02

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Konata » 27 nov. 2011 18:55

Ets al qui vam dir la Kimy i jo que et registressis al carrer?
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Kimy » 27 nov. 2011 19:07

Oh, llavors crec que tu ets el noi a qui li vam dir que es registres al fòrum o.o
Jo sóc la noia morena que jugava al dragon ball amb en Cor Petit/Piccolo xD

M'agrada el gust que tens per l'anime, dels que has dit m'agraden especialment FCLC i Serial Experiments Lain, són molt bones.

Quins més tipus de jocs t'agraden? Metal Gear, Splinter Cell, Final Fantasy, Halo, Crysis, Dragon Age, Soul Calibur, Tekken? (dic aquest per que tinc la sensació que et poden agradar, no se per que xD) Jugues a jocs online també?
I quin tipus de música escoltes? o:

Ah si, que m'oblidava, benvinguuut :D
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Darko » 27 nov. 2011 19:12

Benvingut overlock!!

overclock ha escrit:la recomanació de la gent que vaig coneixer era REGISTRA'T JA, aixi que... aqui estic.

Oh, vaja, ahir no vaig pressionar a ningú perquè es registres ú.ù

No tens mal gust u.u Sembla que tens preferencia per series algo paranoiques xD
FLCL, Paranoia Agent i Samurai Shamploo molen : D Sobre el manga de FLCL, això si que realment ha passat desapercebut xD almenys per mi, que desconeixia que s'hagués publicat aquí o_O

Es poc probable que jo sàpiga qui eres, però, qui eres a les jornades? o_O
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Sanse » 27 nov. 2011 19:17

Benvingut!

A mi FLCL l'anime em va encantar. El manga no l'he llegit, me'l recomaneu havent vist l'anime?

Doncs si t'agrada el rollo 16 bits, t'encantaran les retrojornades! Unes jornades dedicades al passat tant del manga i anime com dels videojocs.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: overclock » 27 nov. 2011 19:35

KonataRiddle ha escrit:Ets al qui vam dir la Kimy i jo que et registressis al carrer?


Exacte!

Doncs ja veus, us he fet cas. Tu participaves en algu concurs o jugaves a algo? Em penso que només et vaig veure amb el dance revolution (ho dic bé? El joc de ballar, ja ens entenem jeje) Ah, i al Space Invaders que vam compartir unes partides, però jo era imbatible!

Kimy ha escrit:Oh, llavors crec que tu ets el noi a qui li vam dir que es registres al fòrum o.o
Jo sóc la noia morena que jugava al dragon ball amb en Cor Petit/Piccolo xD

M'agrada el gust que tens per l'anime, dels que has dit m'agraden especialment FCLC i Serial Experiments Lain, són molt bones.

Quins més tipus de jocs t'agraden? Metal Gear, Splinter Cell, Final Fantasy, Halo, Crysis, Dragon Age, Soul Calibur, Tekken? (dic aquest per que tinc la sensació que et poden agradar, no se per que xD) Jugues a jocs online també?
I quin tipus de música escoltes? o:

Ah si, que m'oblidava, benvinguuut :D


Iep, doncs principalment arcades i shooters, a l'època estava viciadissim al Doom i Quake de PC. També els Time Crisis de recreatives m'agradava molt. De PS2 viciava força al NBA Street, els Tony Hawk, els Gran Turismo i el San Andreas. De fet el San Andreas va ser el culpable de que comences a deixar d'anar a clase per jugar-hi les 24h i allò va ser un dels motius d'aparcar temporalment les consoles o hagués acabat anant a teràpia o algo jeje. Els que dius els conec però no he tingut oportunitat de provar a fons, em molaria però necessitaria dedicar-hi molt de temps i tinc també altres aficions i obligacions u_u

Música... això necessitaria un post apart! Sense música hi hauria més raons per tornar-se boig...
Avatar de l’usuari
overclock
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 54
Membre des de: 27 nov. 2011 17:02

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Darko » 27 nov. 2011 19:43

overclock ha escrit: Ah, i al Space Invaders que vam compartir unes partides, però jo era imbatible!

Space Invaders? per casualitat no portaves pas una gorra? :volsdir: xD
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: overclock » 27 nov. 2011 19:50

Darko ha escrit:Benvingut overlock!!

Oh, vaja, ahir no vaig pressionar a ningú perquè es registres ú.ù

No tens mal gust u.u Sembla que tens preferencia per series algo paranoiques xD
FLCL, Paranoia Agent i Samurai Shamploo molen : D Sobre el manga de FLCL, això si que realment ha passat desapercebut xD almenys per mi, que desconeixia que s'hagués publicat aquí o_O

Es poc probable que jo sàpiga qui eres, però, qui eres a les jornades? o_O


Si, la veritat es que m'agraden series i pelis una mica "anades de l'olla" però això em passa tant amb l'anime com amb el cinema.

Doncs irònicament primer vaig coneixer el manga de FLCL, em van regalar el primer tomo (son dos) per un aniversari fa uns anyets, no vaig entendre gaire res, però tenia algo que em va agradar i llavors em van dir que mirés la serie.

Gorra lila, vaig estar gairebé tota l'estona als jocs menys alguns ratos que vaig anar a veure algunes actuacions per curiositat.


Sanse ha escrit:Benvingut!

A mi FLCL l'anime em va encantar. El manga no l'he llegit, me'l recomaneu havent vist l'anime?

Doncs si t'agrada el rollo 16 bits, t'encantaran les retrojornades! Unes jornades dedicades al passat tant del manga i anime com dels videojocs.


El manga es força diferent, per començar gráficament no té res a veure, es un altre estil i la història té algunes parts molt canviades / resumides / eliminades per poder-ho fer entrar tot en dos tomos petits. Penso que es un bon complement si ja has vist l'anime i vols coleccionar tot el material relacionat, però per si sol no es tan complert ni "funciona" ni de lluny tan bé com l'anime.

He sentit parlar de les retro i admeto que es un dels meus objectius, quan fan la pròxima?
Avatar de l’usuari
overclock
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 54
Membre des de: 27 nov. 2011 17:02

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Konata » 27 nov. 2011 19:53

overclock ha escrit:
KonataRiddle ha escrit:Ets al qui vam dir la Kimy i jo que et registressis al carrer?


Exacte!

Doncs ja veus, us he fet cas. Tu participaves en algu concurs o jugaves a algo? Em penso que només et vaig veure amb el dance revolution (ho dic bé? El joc de ballar, ja ens entenem jeje) Ah, i al Space Invaders que vam compartir unes partides, però jo era imbatible!



Uaaaah, estic orgullosa :nocrec: .
Pues si, vaig palmar-la a tots els jocs a la primera :emocio:
No fotis que em vas veure "ballant" :omfg: -100 A la dignitat de la Kona xD
Pero en una vaig durar molt eh, va ser aprendre les coloraines i vamos!(De fet quan vas dir lu dels colors nomès vaig pensar en: No matis al vermell... No matis al vermell...)
I no t'agrada res mes apart del manga, l'anime i els videojocs? Com llegir, formar part d'un grup satanic, etc. xD
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Darko » 27 nov. 2011 20:08

overclock ha escrit:Gorra lila, vaig estar gairebé tota l'estona als jocs menys alguns ratos que vaig anar a veure algunes actuacions per curiositat.

LOL, i ulleres? Sí és així, jo sóc el que va estar jugant amb tu a l'Space Invaders al principi xD quan varem descobrir el funcionament dels colors

overclock ha escrit:Doncs irònicament primer vaig coneixer el manga de FLCL, em van regalar el primer tomo (son dos) per un aniversari fa uns anyets, no vaig entendre gaire res, però tenia algo que em va agradar i llavors em van dir que mirés la serie.

o_O que extrany que hagis conegut primer FLCL pel manga, amb la gran quantitat de cops que l'han fet per TV o_O
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Hachi » 27 nov. 2011 20:14

Benvinguuutt!!!

Així m'agrada kimy i kona que feu publicitat d'Aula Manga, :kawai_oi:

No tens mal gust pels animes, de videojocs no puc opinar ><


Me'n alegro doncs, que t'ho passessis bé a les jornades, esperem veure't-hi més cops, i que en aquell llavors sàpiga qui ets xDDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: koroki » 27 nov. 2011 20:37

FLCL es DEU !

A mi m'encanta ! I no sabia que haguesin fet el manga T_T normal que no treiesin el tomo 2 i casi ningu ho coneixia...

Benvingut !
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Konata » 27 nov. 2011 21:24

Ah i vindras demà a la projecció? Eh, eh? Vindrás? :kawai_oi:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Time Master » 27 nov. 2011 21:31

Benvingut! Tens molt bon gust pels animes, a mi també em molen els anats de la olla com samurai champloo, experimental lain, ergo proxy, etc. Excepte texhnolyze que mai l'he pogut acabar de veure, no sé si tu l'has vist.

Jo també sóc dels que disfruten dels 16 bits encara a dia d'avui. El metal slug mola. Això si, shooters ben lluny.
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: overclock » 27 nov. 2011 22:33

Iep, vaig a fer la meva ració de partida cooperativa amb el Gears, després segueixo contestant a tothom!
Avatar de l’usuari
overclock
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 54
Membre des de: 27 nov. 2011 17:02

Següent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron