Presentació: overclock

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Konata » 27 nov. 2011 22:35

overclock ha escrit:Iep, vaig a fer la meva ració de partida cooperativa amb el Gears, després segueixo contestant a tothom!

Ves, ves xD
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: overclock » 27 nov. 2011 23:04

Vaja, al final deixen les partides per més tard. Aprofito per respondre una mica.

KonataRiddle ha escrit:
Uaaaah, estic orgullosa :nocrec: .
Pues si, vaig palmar-la a tots els jocs a la primera :emocio:
No fotis que em vas veure "ballant" :omfg: -100 A la dignitat de la Kona xD
Pero en una vaig durar molt eh, va ser aprendre les coloraines i vamos!(De fet quan vas dir lu dels colors nomès vaig pensar en: No matis al vermell... No matis al vermell...)
I no t'agrada res mes apart del manga, l'anime i els videojocs? Com llegir, formar part d'un grup satanic, etc. xD


Jo com que no controlo gens del jocs aquests de ballar pensava que eres una pro...

:lolface:

Amb l'invaders va ser un puntasso, al final em vas donar més guerra... també el noi aquell que anava amb vosaltres al final em va guanyar una partida.

Formar part d'un grup satànic? Pensava que ja ho era això, no? M'has timat!

Bueno parlant en serio m'agrada molt la música, sóc molt divers en quant a estils, hi ha pocs gèneres que no empassi... evidentment comercialades i tal com que no... colecciono vinils, he estat en alguns grups tocant la guitarra i cantant però ara ho tinc una mica aparcat i ara estic més aviat punxant. Si algú té curiositat per escoltar algo del que faig ja li passaria per mp o algo q tampoc es plan d'anar spamejant per aqui.

A part d'això també m'agrada el cinema, vaig a alguns festis i he fet alguna crítica per algun blog però res de l'altre món. De llegir no gaire a part d'algun manga i còmic europeu i nordamericà underground d'autors tipu Tomine, Clowes, Bagge... a part d'algún llibre de ciència o filosofia, no sóc gaire de noveles, tinc poca cosa, els relats curts si que m'agraden força.

KonataRiddle ha escrit:Ah i vindras demà a la projecció? Eh, eh? Vindrás? :kawai_oi:


Molaria, a veure si m'ho puc organitzar i "engatusso" a algú més per venir jeje.
overclock l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 nov. 2011 23:06, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
overclock
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 54
Membre des de: 27 nov. 2011 17:02

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Hachi » 27 nov. 2011 23:04

Uooooo vine, vine vine!
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Time Master » 27 nov. 2011 23:11

overclock ha escrit:Amb l'invaders va ser un puntasso, al final em vas donar més guerra... també el noi aquell que anava amb vosaltres al final em va guanyar una partida.

That's me, però encara no sé com vaig guanyar :P
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Konata » 27 nov. 2011 23:14

overclock ha escrit:Vaja, al final deixen les partides per més tard. Aprofito per respondre una mica.
Jo com que no controlo gens del jocs aquests de ballar pensava que eres una pro...

:lolface:

Amb l'invaders va ser un puntasso, al final em vas donar més guerra... també el noi aquell que anava amb vosaltres al final em va guanyar una partida.

Formar part d'un grup satànic? Pensava que ja ho era això, no? M'has timat!

Bueno parlant en serio m'agrada molt la música, sóc molt divers en quant a estils, hi ha pocs gèneres que no empassi... evidentment comercialades i tal com que no... colecciono vinils, he estat en alguns grups tocant la guitarra i cantant però ara ho tinc una mica aparcat i ara estic més aviat punxant. Si algú té curiositat per escoltar algo del que faig ja li passaria per mp o algo q tampoc es plan d'anar spamejant per aqui.

A part d'això també m'agrada el cinema, vaig a alguns festis i he fet alguna crítica per algun blog però res de l'altre món. De llegir no gaire a part d'algun manga i còmic europeu i nordamericà underground d'autors tipu Tomine, Clowes, Bagge... a part d'algún llibre de ciència o filosofia, no sóc gaire de noveles, tinc poca cosa, els relats curts si que m'agraden força.

KonataRiddle ha escrit:Ah i vindras demà a la projecció? Eh, eh? Vindrás? :kawai_oi:


Molaria, a veure si m'ho puc organitzar i "engatusso" a algú més per venir jeje.

En realitat sóc tan pro que el joc no capta lu bé que ho feia :lolface:

Jaaaa amb l'invaders vaig passar una bona estona xDD I això que vaig començar amagantme sota la coseta aquella del mig i disparant a l'atzar...

:trist: Ets un puto pro!! Podries posar links a lu que estas escoltant ara mateix o algu aixi :kawai_oi: ----> viewtopic.php?f=9&p=26964#p26964

Diguem que les pelis en V.O, si us plau :perverface: . Relats curts? Ö?

Siiiiip, has de veniir :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: Sispli!! Si no mira: viewtopic.php?f=28&p=26997#p26997 (Al principi d'aquell post i cap al final), nem quedant per dinar, i/o per recollir després a la gent i nar junts >-<!
Time Master ha escrit:
overclock ha escrit:Amb l'invaders va ser un puntasso, al final em vas donar més guerra... també el noi aquell que anava amb vosaltres al final em va guanyar una partida.

That's me, però encara no sé com vaig guanyar :P

Vaig fer d'amulet teu, esta clarisim.

EDIT: No... Som una secta religiosa pero adorem al Déu Mousse(el meu gat) en comptes de a Satán.
Konata l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 nov. 2011 23:18, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Kimy » 27 nov. 2011 23:17

overclock ha escrit: he estat en alguns grups tocant la guitarra i cantant però ara ho tinc una mica aparcat i ara estic més aviat punxant. Si algú té curiositat per escoltar algo del que faig ja li passaria per mp o algo q tampoc es plan d'anar spamejant per aqui.

Ooooh! Jo si que tinc curiositat per escoltar el que fas, especialment amb la guitarra (suposo que toques l'electrica,no?). I quina guitarra tens? D:

overclock ha escrit: De llegir no gaire a part d'algun manga i còmic europeu i nordamericà underground d'autors tipu Tomine, Clowes, Bagge...

Llegueixes el comic de The Walking Dead?

overclock ha escrit:
KonataRiddle ha escrit:Ah i vindras demà a la projecció? Eh, eh? Vindrás? :kawai_oi:

Molaria, a veure si m'ho puc organitzar i "engatusso" a algú més per venir jeje.

Tan de bo puguis venir :emocio:
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: koroki » 27 nov. 2011 23:38

Si, vine, que les projeccions molen ! i la de dema més.

T_T pero jo no puc anar...
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Hachi » 27 nov. 2011 23:40

koroki ha escrit:Si, vine, que les projeccions molen ! i la de dema més.

T_T pero jo no puc anar...

Potser acabes tota la mudança abans de la projecció!
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Xose » 27 nov. 2011 23:53

Ets en Fabio?

(És que al final em vaig quedar amb les cares de la gent tant de preguntar XD)

Benvingut, jo sóc aquell pesat que anava reclutant gent i que controlava els tornejos :P
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Darko » 27 nov. 2011 23:56

overclock ha escrit: Si algú té curiositat per escoltar algo del que faig ja li passaria per mp o algo q tampoc es plan d'anar spamejant per aqui.

Estàs dient això a una pila d'spammers xDD

A mi no m'has respost ú.ù

Però si respost a en Xose tampoc caldrà xD
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Konata » 28 nov. 2011 00:04

Xose ha escrit:Ets en Fabio?

(És que al final em vaig quedar amb les cares de la gent tant de preguntar XD)

Benvingut, jo sóc aquell pesat que anava reclutant gent i que controlava els tornejos :P

Diria que si, pel seu nom al facebook.
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Kimy » 28 nov. 2011 00:05

KonataRiddle ha escrit:
Xose ha escrit:Ets en Fabio?

(És que al final em vaig quedar amb les cares de la gent tant de preguntar XD)

Benvingut, jo sóc aquell pesat que anava reclutant gent i que controlava els tornejos :P

Diria que si, pel seu nom al facebook.

Ets una espia! :iquemes:
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Konata » 28 nov. 2011 00:06

Kimy ha escrit:
KonataRiddle ha escrit:
Xose ha escrit:Ets en Fabio?

(És que al final em vaig quedar amb les cares de la gent tant de preguntar XD)

Benvingut, jo sóc aquell pesat que anava reclutant gent i que controlava els tornejos :P

Diria que si, pel seu nom al facebook.

Ets una espia! :iquemes:

:vicios: És que ha preguntat una cosa en la meva foto i ja l'he fixat.
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Xose » 28 nov. 2011 00:13

KonataRiddle ha escrit:
Kimy ha escrit:
KonataRiddle ha escrit:
Xose ha escrit:Ets en Fabio?

(És que al final em vaig quedar amb les cares de la gent tant de preguntar XD)

Benvingut, jo sóc aquell pesat que anava reclutant gent i que controlava els tornejos :P

Diria que si, pel seu nom al facebook.

Ets una espia! :iquemes:

:vicios: És que ha preguntat una cosa en la meva foto i ja l'he fixat.


Quina precisió, quin rendiment!

Shh, ara sense que ningú se n'enteri... tinc una oferta que no podràs rebutjar...
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Presentació: overclock

EntradaAutor: Konata » 28 nov. 2011 00:15

Matar? :vicios:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

AnteriorSegüent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron