minoru

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Re: Minoru = oriol alarcon

EntradaAutor: Aniool » 28 gen. 2012 19:45

jo.. crec que els tinc fins al 50 o així, em canso ja que sempre es el mateix a partir del 40/50
(~º3º)~
Avatar de l’usuari
Aniool
Hikikomori
 
Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

Re: Minoru = oriol alarcon

EntradaAutor: Konata » 28 gen. 2012 19:47

Aniool ha escrit:jo.. crec que els tinc fins al 50 o així, em canso ja que sempre es el mateix a partir del 40/50

A mi em passa exactament igual u.u, a mes sempre hi ha una temporada en que no aprenen cap atac guay fins al 90 o aixi i es un jdsiodjaiodjoadjsoai, menys l'osamodas >-<
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Minoru = oriol alarcon

EntradaAutor: minoru » 28 gen. 2012 19:48

Jo de moment lo que he vist del Dofus no m' agrada gaire... prefereixo el CabalOnline, un joc que estic jugant ara...
minoru l’ha editat per darrera vegada el dia: 28 gen. 2012 19:50, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
minoru
New_member
 
Entrades: 16
Membre des de: 27 gen. 2012 14:57

Re: Minoru = oriol alarcon

EntradaAutor: Aniool » 28 gen. 2012 19:49

Konata ha escrit:
Aniool ha escrit:jo.. crec que els tinc fins al 50 o així, em canso ja que sempre es el mateix a partir del 40/50

A mi em passa exactament igual u.u, a mes sempre hi ha una temporada en que no aprenen cap atac guay fins al 90 o aixi i es un jdsiodjaiodjoadjsoai, menys l'osamodas >-<


els osamodas quan ets un ocra et foten mooolt.. els vaig arribar a odiar ( i el meu primer en va ser un..)
(~º3º)~
Avatar de l’usuari
Aniool
Hikikomori
 
Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

Re: Minoru = oriol alarcon

EntradaAutor: Konata » 28 gen. 2012 19:52

minoru ha escrit:Jo de moment lo que he vist del Dofus no m' agrada gaire... prefereixo el CabalOnline, un joc que estic jugant ara...

El Dofus es bastant cansino xD
els osamodas quan ets un ocra et foten mooolt.. els vaig arribar a odiar ( i el meu primer en va ser un..)

Quan tens el cruji, el bwork i el dragonito els ocras son... :roll: Pero si, abans putejen molt, i mira que eren un merdosos els putos ocras fins que van fer unes actus i els han convertit en uns killers(i jo vaig pujar una al 60 quan encara eren uns merdes -.-)
Pero el mes aburrit de tot son els fecas :va:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Minoru = oriol alarcon

EntradaAutor: Aniool » 28 gen. 2012 19:55

Konata ha escrit:
minoru ha escrit:Jo de moment lo que he vist del Dofus no m' agrada gaire... prefereixo el CabalOnline, un joc que estic jugant ara...

El Dofus es bastant cansino xD
els osamodas quan ets un ocra et foten mooolt.. els vaig arribar a odiar ( i el meu primer en va ser un..)

Quan tens el cruji, el bwork i el dragonito els ocras son... :roll: Pero si, abans putejen molt, i mira que eren un merdosos els putos ocras fins que van fer unes actus i els han convertit en uns killers(i jo vaig pujar una al 60 quan encara eren uns merdes -.-)
Pero el mes aburrit de tot son els fecas :va:


se es cansino.. i al final sempre te'n canses


vaig intentar pujar un feca i no vaig passar del 25, m'avorria
(~º3º)~
Avatar de l’usuari
Aniool
Hikikomori
 
Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

Re: Minoru = oriol alarcon

EntradaAutor: Konata » 28 gen. 2012 19:57

Doncs encara es torna mes aburrida :va:
L'unica cosa que te és un glifo merdós que no pots possar ni en cada torn i a sobre es poden moure d'ell :facepalm: Amb raó és el personatge per no-abonats menys escullit de tots -.-
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Minoru = oriol alarcon

EntradaAutor: Aniool » 28 gen. 2012 21:01

però es veu que a nose quin level apren un atac xaxi pistaxi que treu molt amb pocs PA
(~º3º)~
Avatar de l’usuari
Aniool
Hikikomori
 
Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

Re: Minoru = oriol alarcon

EntradaAutor: Konata » 28 gen. 2012 21:05

Aniool ha escrit:però es veu que a nose quin level apren un atac xaxi pistaxi que treu molt amb pocs PA

Sip el tinc, si tinc tots els atacs pero... Es que com a molt li dura un torn perque es mouen i es molt facil que t'esquivin la perdida de PA
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Minoru = oriol alarcon

EntradaAutor: rutra_brea » 30 gen. 2012 18:25

jo es que del dofus el meu personatge preferit es el osamodas (no tan en la versio 2.0, per aixo vaig deixar el joc)
By: rutra
Avatar de l’usuari
rutra_brea
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 97
Membre des de: 12 gen. 2012 11:52
Ubicació: netherland

Re: Minoru = oriol alarcon

EntradaAutor: Konata » 30 gen. 2012 18:30

rutra_brea ha escrit:jo es que del dofus el meu personatge preferit es el osamodas (no tan en la versio 2.0, per aixo vaig deixar el joc)

També és el meu favo.
A mi sincerament m'agradava mes el dofus de la versió 1.20, abans de la 21(crec que era la 21), i ja el 2 és bastant molt mes aburrit u.u. Igualment encara es pot jugar al dofus 1, és mes, crec que van obrir nou server fa poc o l'han d'obrir >.<
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Minoru = oriol alarcon

EntradaAutor: rutra_brea » 30 gen. 2012 18:34

Konata ha escrit:
rutra_brea ha escrit:jo es que del dofus el meu personatge preferit es el osamodas (no tan en la versio 2.0, per aixo vaig deixar el joc)

També és el meu favo.
A mi sincerament m'agradava mes el dofus de la versió 1.20, abans de la 21(crec que era la 21), i ja el 2 és bastant molt mes aburrit u.u. Igualment encara es pot jugar al dofus 1, és mes, crec que van obrir nou server fa poc o l'han d'obrir >.<

encara el tenen que obrir :iquemes:
pero amb l'arribada del 2.0 molta gent experimentada ho van deixar i van començar a arribar noobs i llavors va perdre la gracia (jo tambe prefereixo la 1.20)
By: rutra
Avatar de l’usuari
rutra_brea
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 97
Membre des de: 12 gen. 2012 11:52
Ubicació: netherland

Re: Minoru = oriol alarcon

EntradaAutor: Konata » 30 gen. 2012 18:38

rutra_brea ha escrit:
Konata ha escrit:
rutra_brea ha escrit:jo es que del dofus el meu personatge preferit es el osamodas (no tan en la versio 2.0, per aixo vaig deixar el joc)

També és el meu favo.
A mi sincerament m'agradava mes el dofus de la versió 1.20, abans de la 21(crec que era la 21), i ja el 2 és bastant molt mes aburrit u.u. Igualment encara es pot jugar al dofus 1, és mes, crec que van obrir nou server fa poc o l'han d'obrir >.<

encara el tenen que obrir :iquemes:
pero amb l'arribada del 2.0 molta gent experimentada ho van deixar i van començar a arribar noobs i llavors va perdre la gracia (jo tambe prefereixo la 1.20)

:trist: :trist: :trist: NOOBS :trist:

Ah doncs si encara no l'han obert puc intetnar convençer a un amic de que ens traslladem allà, buajajajaja~

Però si, l'unic que fan es cagar-la amb les coses noves :iquemes: (I el nous personatges son horribles -.-)
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Minoru = oriol alarcon

EntradaAutor: rutra_brea » 30 gen. 2012 19:13

jaaaaaaaa, molt millorar grafics i amb tot lo altre la cagan molt, per aixo ja no hi jugo, apart ara estic ocupat amb altres jocs jejeje :perverface:
By: rutra
Avatar de l’usuari
rutra_brea
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 97
Membre des de: 12 gen. 2012 11:52
Ubicació: netherland

Re: Minoru = oriol alarcon

EntradaAutor: Konata » 30 gen. 2012 19:20

rutra_brea ha escrit:jaaaaaaaa, molt millorar grafics i amb tot lo altre la cagan molt, per aixo ja no hi jugo, apart ara estic ocupat amb altres jocs jejeje :perverface:

Quins quins :kawai_oi:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

AnteriorSegüent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron