Miyu-chan

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Re: Miyu-chan

EntradaAutor: Sanse » 09 feb. 2012 20:28

Kimy ha escrit:Crec que més que "els futbolistes" hauriem de dir "alguns futbolistes", només cal llegir l'Sport o el Marca i veure molts equips de segona que no cobren res, però hi segueixen, això si que és estimar el que fas.

Et dono tota la raó. Escriuria més, però seria repetir el que ja has dit tu.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Miyu-chan

EntradaAutor: Konata » 09 feb. 2012 20:35

Y una vez que me he desmotivado y que Manu lo haya leido puedo borrar las pruebas :kawai_oi:

Imatge
Konata l’ha editat per darrera vegada el dia: 09 feb. 2012 22:48, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Miyu-chan

EntradaAutor: cyce » 09 feb. 2012 22:35

pero.... no ha posat la foto de presentacio ! que es aixo deu meu !! volem foto :mhocrec:
Avatar de l’usuari
cyce
Postejador Nat
 
Entrades: 303
Membre des de: 15 oct. 2011 23:17

Re: Miyu-chan

EntradaAutor: Xose » 10 feb. 2012 00:01

Kimy ha escrit:Crec que més que "els futbolistes" hauriem de dir "alguns futbolistes", només cal llegir l'Sport o el Marca i veure molts equips de segona que no cobren res, però hi segueixen, això si que és estimar el que fas.


El Mirandés!!!!
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Miyu-chan

EntradaAutor: koroki » 10 feb. 2012 11:40

Sanse ha escrit:De fet, realment els esportistes no haurien de cobrar per fer l'esport. Ho fan perquè els agrada fer-ho. La raó per la que els esportistes d'elit cobren és perquè no hagin de tenir una feina amb la que guanyar-se la vida i puguin dedicar-se en cos i anima a la pràctica del seu esport. I els futbolistes (i no només els futbolistes, però sobretot) guanyen molt més que de sobres que per a viure.
Realment a mi el futbol no em desagrada, però pensar que cobren les desmesurades quantitats que cobren m'indigna una mica. I a part, en el futbol hi ha molt de fanatisme.
I sobre lo dels cantants milionaris, el mateix.
Jo trobo una tonteria pensar així. Els futbolistes no cobren massa, es la gent que pagar per ells tant. Es la getn que paga 100 o 300 euros per entrar al camp o el que paga 50 € per samarreta o 30€ per uns mitjons, etc. Que han de fer el club ? tirar aquest diners i dir, no futbolistes, no vull pagar-vos res.
Altres esports cobren moooolt menys o simplement com diu la Kimy, equips de segona. Simplement perque la "gent" no paga per ells. I quant parlo de la gent, es tothom que miri simplement els partits de Barça-MAdrid o coses així, que fan que aquells partis es pagin més, etc. Si arribes un dia que ningu mires el futbol i tothom mires Basket es canviaria. A USA, els jugadors de Futbol America cobren molt i els de futbol casi res xD
Per ultim, el esportista que cobra més es un boxejador que nomes fa 2 cobats al any xDDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Miyu-chan

EntradaAutor: Xose » 10 feb. 2012 12:16

L'esport a on es cobra més (no dic en proporció al esforç, perquè la boxa és molt dura) és el golf...
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Miyu-chan

EntradaAutor: miyu » 11 feb. 2012 01:03

Ammm...vale ho deixare mes clar ^w^.
Odio el futbol, no tinc res contra els futbolistes en si, només els odio per treurem la programacio de la tv i perque guanyen molta pasta. Si guanyes molt t'has d'acostumar a que t'odiin ¬¬.
Ah, i lo de la foto de moment passo qui em vulgui veure estare al carnaval otaku y a l'activitat d'origami i amigurumi.
Fitxers adjunts
Seme_Uke_buttons_by_Pandablubb.jpg
Seme_Uke_buttons_by_Pandablubb.jpg (6.36 KiB) S’ha visualitzat 4783 vegades
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Re: Miyu-chan

EntradaAutor: koroki » 11 feb. 2012 11:40

miyu ha escrit:Ammm...vale ho deixare mes clar ^w^.
Odio el futbol, no tinc res contra els futbolistes en si, només els odio per treurem la programacio de la tv i perque guanyen molta pasta. Si guanyes molt t'has d'acostumar a que t'odiin ¬¬.

Totalment d'acord amb la programació.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Miyu-chan

EntradaAutor: neodark » 11 feb. 2012 19:16

miyu ha escrit:Ammm...vale ho deixare mes clar ^w^.
Odio el futbol, no tinc res contra els futbolistes en si, només els odio per treurem la programacio de la tv i perque guanyen molta pasta. Si guanyes molt t'has d'acostumar a que t'odiin ¬¬.
Ah, i lo de la foto de moment passo qui em vulgui veure estare al carnaval otaku y a l'activitat d'origami i amigurumi.


no puc estar mes d'arcord penso igual al 100%
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

Re: Miyu-chan

EntradaAutor: overclock » 23 feb. 2012 03:41

Buf, tenia el forum una mica abandonat i veig que hi ha hagut força registres nous, esta bé això aixi ja no sóc dels "novatos" jeje.

Benvinguda, ja ens veurem pel carnaval otaku.

PS: Jo també passo tres pobles del futbol, em sembla algo que té a la gent distreta de coses més importants o més productives que podrien fer amb el seu temps lliure. Però bueno, cadascú es cadascú...
Avatar de l’usuari
overclock
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 54
Membre des de: 27 nov. 2011 17:02

Re: Miyu-chan

EntradaAutor: miyu » 09 abr. 2012 20:29

Arigatou pel suport sontra el futbol roba programació etc... XD
Fitxers adjunts
1530%20-%20nekomimi.jpg
miyu
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 91
Membre des de: 05 feb. 2012 03:38

Anterior

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron