Hi every0ne

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Hi every0ne

EntradaAutor: Mei Lann » 27 març 2012 00:10

Buones a tothom!
Soc Mei Lann, 22 anys, de Caldes de Malavella : D
M'agrada el manga, obviously, sino no hi seria aqui XD pero m'estimo més els videojocs, on hi hagi un bon RPG!! Un bon llibre també serveix : D
També m'agrada la fotografia i el cosplay, tot i que no soc molt bona cosint u.u
Soc mare d'un preciós Isul Mao anomenat Noah Fuckencio fon Rosenburg :kawai_oi: He vist que hi ha un racó per nines!! *0* *se'n va corrents a veure-les i no torna*
... ok, a vegades m'emociono i se'm va una mica l'olla XDD No se que mes dir (crec que ja he dit massa ^^u) aixi que ja ens anirem veient pel foro :333
Avatar de l’usuari
Mei Lann
New_member
 
Entrades: 9
Membre des de: 26 març 2012 23:31
Ubicació: Caldes de Malavella

Re: Hi every0ne

EntradaAutor: Xose » 27 març 2012 00:17

Benvinguda!!

Quines sagues t'agraden de videojocs?
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Hi every0ne

EntradaAutor: Hachi » 27 març 2012 00:17

T'agraden les nines¿¿???
Quines nines t'agraden *O*? Jo sóc una fan de les nines :kawai_oi: :kawai_oi:

Com has conegut Aula Manga? :perverface:


Quins manges i animes t'agraden?


Benvinguda!!!!!
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Hi every0ne

EntradaAutor: Konata » 27 març 2012 00:19

Welcomeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :kawai_oi: :kawai_oi: Quins llibres t'agraden?? :kawai_oi: :kawai_oi:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Hi every0ne

EntradaAutor: Kimy » 27 març 2012 00:21

Benvingudaaaaaaa!!!

Jo també soc amant dels RPG :emocio:

I quin tipus de musica t'agrada?
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Hi every0ne

EntradaAutor: Mei Lann » 27 març 2012 00:31

Merci a tots per la benvinguda! >w<

@ Xose: Sagues de videojocs, uhm... MOLTES.
Final Fantasy diria la primera, pero odio el XIII!!! D: es el pitjor FF que han fet, pitjor encara que FFX-2 (se que amb aixo em guanyare moltes enemistats, pero es la veritat! on han quedat les reedicions de FFV i VI?? T^T). Soc mes fan dels primers :D
Tambié m'encanta Phoenix Wright, Layton of course, Soul Calibur, Dragon Quest, per dir uns quants : 3

@ Hachi: Si, m'agraden les nines. Totes en general. Les dollfies son precioses, pero massa poc economiques, per dir-ho d'alguna manera ^^u Aixi que m'he passat a les Pullips xD
Vaig coneixer Aulamanga per un company de feina que us coneix (no se si està registrat al foro ó.ò). I respecte a anime/manga, entre els meus preferits estan Sayonara Zetsubou Sensei, Tiger & Bunny, Rozen Maiden, FLCL...

@ Konata: Soc una fanatica d'Anne Rice. Muerte a Crepusculo! (XD no, aixo va en serio) M'encanta tmb George RR Martin... oh, espera, estic dient autors, no llibres XD Doncs, Joc de trons i les Croniques Vampiriques : D

@ Kimy: Musica, uhm... Soc una mica selectiva amb aixo. M'agrada el heavy i la musica del estil rocker/metaler perque l'escolto desde petita, de tots els estils, desde clasics com Metallica fins a grups to bestias com Slipknot XD També la clàssica i les cançons a piano, i últimament m'he enganxat a Vocaloid XD
Avatar de l’usuari
Mei Lann
New_member
 
Entrades: 9
Membre des de: 26 març 2012 23:31
Ubicació: Caldes de Malavella

Re: Hi every0ne

EntradaAutor: Xose » 27 març 2012 00:33

Mei Lann ha escrit:Merci a tots per la benvinguda! >w<

@ Xose: Sagues de videojocs, uhm... MOLTES.
Final Fantasy diria la primera, pero odio el XIII!!! D: es el pitjor FF que han fet, pitjor encara que FFX-2 (se que amb aixo em guanyare moltes enemistats, pero es la veritat! on han quedat les reedicions de FFV i VI?? T^T). Soc mes fan dels primers :D
Tambié m'encanta Phoenix Wright, Layton of course, Soul Calibur, Dragon Quest, per dir uns quants : 3


Jo no he jugat a cap FF (diuen que hauria d'anar a la foguera per això)

Els Phoenix Right són boníssims!! (encara que només he jugat fins el tercer)

Disfruta i posteja molt!

P.D: Foto!
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Hi every0ne

EntradaAutor: Hachi » 27 març 2012 00:36

Jo vaig començar amb una Dal, després em vaig passar a les BJD, és la meva adcicció.

La Kimy també li agraden les Pulip.

Espero que posis imatges de les teves pullip. :kawai_oi:


A mi també m'agrada el Phoneix Wright, el fiscal és tan :perverface:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Hi every0ne

EntradaAutor: Konata » 27 març 2012 00:37

P.D: Foto!

S-A-L-I-D-O :mhocrec:


Jo m'estic llegint el primer de Canción de hielo y fuego i el segon de Cròniques *O*

Sobre el FF, EL FFXIII és horrible, però el FFXIII-2 és pitjor encara :os_t-t: El phoenix és genialissiiiiiiiiiiiiiiiiiiim i l'edgey encara ho és mes, estudio dret per aixo :perverface:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Hi every0ne

EntradaAutor: Mei Lann » 27 març 2012 00:41

Aclaració general (per si les mosques): ahir vaig fer un any amb el xicot :kawai_oi: i li he obligat a jugar al Phoenix Wright només per fer-li el cosplay de l'Edgey-cuchi :perverface:
Avatar de l’usuari
Mei Lann
New_member
 
Entrades: 9
Membre des de: 26 març 2012 23:31
Ubicació: Caldes de Malavella

Re: Hi every0ne

EntradaAutor: Kimy » 27 març 2012 00:43

Mei Lann ha escrit:Merci a tots per la benvinguda! >w<

@ Xose: Sagues de videojocs, uhm... MOLTES.
Final Fantasy diria la primera, pero odio el XIII!!! D: es el pitjor FF que han fet, pitjor encara que FFX-2 (se que amb aixo em guanyare moltes enemistats, pero es la veritat! on han quedat les reedicions de FFV i VI?? T^T). Soc mes fan dels primers :D
Tambié m'encanta Phoenix Wright, Layton of course, Soul Calibur, Dragon Quest, per dir uns quants : 3

@ Hachi: Si, m'agraden les nines. Totes en general. Les dollfies son precioses, pero massa poc economiques, per dir-ho d'alguna manera ^^u Aixi que m'he passat a les Pullips xD
Vaig coneixer Aulamanga per un company de feina que us coneix (no se si està registrat al foro ó.ò). I respecte a anime/manga, entre els meus preferits estan Sayonara Zetsubou Sensei, Tiger & Bunny, Rozen Maiden, FLCL...

@ Konata: Soc una fanatica d'Anne Rice. Muerte a Crepusculo! (XD no, aixo va en serio) M'encanta tmb George RR Martin... oh, espera, estic dient autors, no llibres XD Doncs, Joc de trons i les Croniques Vampiriques : D

@ Kimy: Musica, uhm... Soc una mica selectiva amb aixo. M'agrada el heavy i la musica del estil rocker/metaler perque l'escolto desde petita, de tots els estils, desde clasics com Metallica fins a grups to bestias com Slipknot XD També la clàssica i les cançons a piano, i últimament m'he enganxat a Vocaloid XD


Oh dios, ya me caes bien :emocio:

Els FF que més m'agraden són el VI i el VII, els XIII, l'historia és massa lineal, però els personatges no están malament (menys Serah), tampoc.
I els KH i els "tales of..." t'agraden?

Jo fa uns dies vaig fer la pre-order de la meva primera pullip (la Alice du Jardin, i més endevant vull la "Bloody red hood" ><), també m'agradaven les BJD, però... massa cares... T_T

Sobre la musica, t'agraden Avenged Sevenfold, Story of the Year, Linkin Park, System of a Down, Five Finger Death Punch, Still Remains,As I Lay Dying...?

PD: a mi també m'agrada la fotografia :D
PD2: Felicitats per l'any amb el xicot!
PD3: jo soc noia, tot hi que la gent es creu el contrari al principi... xDD
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Hi every0ne

EntradaAutor: Konata » 27 març 2012 00:44

Mei Lann ha escrit:Aclaració general (per si les mosques): ahir vaig fer un any amb el xicot :kawai_oi: i li he obligat a jugar al Phoenix Wright només per fer-li el cosplay de l'Edgey-cuchi :perverface:

:kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: UNA ALTRE EDGEY FAAAAN FUAAAAAAAA :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: Sabia que eres genial, però no tant :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Hi every0ne

EntradaAutor: Mei Lann » 27 març 2012 00:50

Kimy ha escrit:Els FF que més m'agraden són el VI


Ja em caus bé només per aixó :emocio:
Els KH i els Tales Of també m'agraden molt!

La Alice du Jardin deu ser preciosa!! Passa fotos quan la tinguis *w* també vui una Bloody, es tan goticosa :kawai_oi: Però abans vindran a casa una Adsiltia i un Apollo

Respecte als grups, Linkin Park, SOAS i Five Finger Death Punch son els que mes m'agraden dels que has dit.

Oh deu meu, Edgey es popular!!! XDDD
Avatar de l’usuari
Mei Lann
New_member
 
Entrades: 9
Membre des de: 26 març 2012 23:31
Ubicació: Caldes de Malavella

Re: Hi every0ne

EntradaAutor: Kimy » 27 març 2012 01:06

Mei Lann ha escrit:
Kimy ha escrit:Els FF que més m'agraden són el VI


Ja em caus bé només per aixó :emocio:
Els KH i els Tales Of també m'agraden molt!

La Alice du Jardin deu ser preciosa!! Passa fotos quan la tinguis *w* també vui una Bloody, es tan goticosa :kawai_oi: Però abans vindran a casa una Adsiltia i un Apollo

Respecte als grups, Linkin Park, SOAS i Five Finger Death Punch son els que mes m'agraden dels que has dit.

Oh deu meu, Edgey es popular!!! XDDD


Fins el 30 d'abril no surt l'Alice, així que he d'esperar ú__ù
L'Adsiltia és maquissima també, el maquillatge dels ulls, els seus chips i el seu outfit m'agraden, tot hi que la prefereixo amb el cabell llis.
Amb l'Apollo quedaria wai tenir-ne una EOS, però puja molt el preu respecte a les altres (a una web espanyola están a 250€ u-u), i per ebay vaig buscar-ne i pfff... Malditas ediciones limitadas ¬__¬

Ah si! Els tales que més m'agrada crec que és el "Tales of the Abyss", dic crec per que tots tenen el seu encant especial... xD
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Hi every0ne

EntradaAutor: Darko » 27 març 2012 01:10

Benvinguda!!

Mei Lann ha escrit:Soc una fanatica d'Anne Rice. Muerte a Crepusculo! (XD no, aixo va en serio) M'encanta tmb George RR Martin... oh, espera, estic dient autors, no llibres XD Doncs, Joc de trons i les Croniques Vampiriques : D

Wow! Has llegit les Croniques : D jo ara estic acabant de llegir-les U.u haig de dir que creia que eren millors, i que hi ha 3 llibres del mig que sem van fer especialment pesats u.u Però els primers son sublims

Mei Lann ha escrit:Musica, uhm... Soc una mica selectiva amb aixo. M'agrada el heavy i la musica del estil rocker/metaler perque l'escolto desde petita, de tots els estils, desde clasics com Metallica fins a grups to bestias com Slipknot XD També la clàssica i les cançons a piano, i últimament m'he enganxat a Vocaloid XD

Pel que dius, també t'agrada (més aviat t'encanta) Versailles (però encara no ho saps)

I la resta de coses no les citaré, almenys de moment, però tens molt bon gust en general ô.o
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Següent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron