Hola : D!

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Konata » 22 ago. 2012 14:10

No m'heu deixat res per preguntar, dolents!!! :os_t-t: :os_t-t:

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuh KINGDOM HEAAAAAARTS :oniom_ilution: AFADFSAFTYSA

Sobre l'Smash, és guay, quan jugues amb gent normal ¬¬

Sword art online, és molt, molt, molt genial <3~

Va, i jo també faig una pregunta, tema llibres, t'agraden, cap en especial? :oniom_ilution:

T'anavar a preguntar alguna altra cosa, però a vingut el meu cosí petit i m'he oblidat ;___;! ISOAJIOSJAIOJSIOAJSIOJIOJMAS :macabre:

koroki ha escrit:Al setembre farem la primera reunio general per triar les activitats del any que ve, ho dic ;)


Invitació per venir a la reunió? xD


Bueno, finalment, benvinguda macaaaa ^^ Sorry per trigar tant i escriure una benvinguda tan "sosa" xD

(El nen no em deixa en paaaaaaaaau :macabre: )
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Darko » 22 ago. 2012 21:45

Mrs_L ha escrit:
Darko ha escrit:Jo solc escoltar més death metal melodic, power metal i visual kei, si haig d'anomenar grups potser s'allarga una mica la llista xD no obstant, diré: Versailles
I ara que hi penso, ja que has anomenat l'Arc en Ciel, passa per aquí, per si de cas no ho sabies..xD

Tinc una amiga boja per Versailles xD, tenen cançons molt bones algun dia em posaré a fons hi havera si m'hi aficiono.

Sembla que... la teva amiga té millor gust musical que tu u.u xD La majoria Totes són molt bones sublims u.u
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Aniool » 23 ago. 2012 12:51

dons.. benvinguda!!
sento no haver vingut havans ^^U

per preguntar no queda res aixi que.. o3o
(~º3º)~
Avatar de l’usuari
Aniool
Hikikomori
 
Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Mrs_L » 24 ago. 2012 17:02

Gràcies per la benvinguda ^^!

Konata ha escrit:Va, i jo també faig una pregunta, tema llibres, t'agraden, cap en especial? :oniom_ilution:

Doncs m'agrada molt llegir! Ara mateix fa pocs dies que vaig acabar "La meva germana viu sobre la llar de foc" de l'Annabel Pitcher i em va agradar molt : )!
mm alguna saga que m'agradi en especial... ara, tal i com estan les coses per la peli i tal, quedarà molt a tòpic que et digui que la triologia de "Els jocs de la fam" m'encanta xD... pero quan els vaig llegir em van encantar!

Darko ha escrit:Sembla que... la teva amiga té millor gust musical que tu u.u xD La majoria Totes són molt bones sublims u.u

Nooo! No qüestionis el meu gust musical :os_t-t: !! xD
He estat escoltant algunes cançons i estan molt bé, sobretot la part instrumental, les parts de guitarra.... *-*

koroki ha escrit:Al setembre farem la primera reunio general per triar les activitats del any que ve, ho dic ;)

Jo potser encara sóc una mica "polluelo inexperto" per aquí... i m'hauria de fer el carnet per assistiri xD?
Avatar de l’usuari
Mrs_L
Friki
 
Entrades: 58
Membre des de: 18 ago. 2012 13:07

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Midgar Wolf » 25 ago. 2012 00:18

Benvinguda, de les series que has nombrat, m'encanta beck. Llàstima que no van continuar l'anime perque el manga es va posar molt millor.


Link
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Sanse » 25 ago. 2012 04:03

Mrs_L ha escrit:
koroki ha escrit:Al setembre farem la primera reunio general per triar les activitats del any que ve, ho dic ;)

Jo potser encara sóc una mica "polluelo inexperto" per aquí... i m'hauria de fer el carnet per assistiri xD?

Per assistir no cal ser membre de l'associació, però per a participar en les votacions, etc t'has de registrar com a membre de la associació. El carnet te l'enviarem un cop siguis membre.

D'altra banda, tots hem estat "polluelos inexpertos" abans o després, així que no et faci cosa vindre^^
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Hachi » 25 ago. 2012 14:07

En Sanse ja t'ha dit el que s'havia de dir en tema que no cal res perquè puguis venir als events, evidentment.
Però com a tot carnet, si te'l fas té avantatges, i això ja és cosa teva ;)

Espero veure't aviat en alguns events ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Hola : D!

EntradaAutor: koroki » 25 ago. 2012 15:14

Hachi jo ja le invitat a reunios, a plats forts! on hi ha osties i puterios.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Darko » 26 ago. 2012 15:18

Mrs_L ha escrit:He estat escoltant algunes cançons i estan molt bé, sobretot la part instrumental, les parts de guitarra.... *-*

Sí, en Hizaki és déu :perverface: bueno, i en Teru també toca molt bé u.u

koroki ha escrit:Hachi jo ja le invitat a reunios, a plats forts! on hi ha osties i puterios.

i gratis!
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Hachi » 27 ago. 2012 03:16

koroki ha escrit:Hachi jo ja le invitat a reunios, a plats forts! on hi ha osties i puterios.

Així l'únic que fas és espantar-la :trist: XD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Konata » 31 ago. 2012 22:49

Mrs_L ha escrit:Gràcies per la benvinguda ^^!

Konata ha escrit:Va, i jo també faig una pregunta, tema llibres, t'agraden, cap en especial?

Doncs m'agrada molt llegir! Ara mateix fa pocs dies que vaig acabar "La meva germana viu sobre la llar de foc" de l'Annabel Pitcher i em va agradar molt : )!
mm alguna saga que m'agradi en especial... ara, tal i com estan les coses per la peli i tal, quedarà molt a tòpic que et digui que la triologia de "Els jocs de la fam" m'encanta xD... pero quan els vaig llegir em van encantar!


Oooh aquest en concret el vull :oniom_ilution:

YOOOSH! THG!!!!! :kawai_oi: :kawai_oi: A mi tambéeeee m'encantaaaa i jo també sóc fan molt abans del boom per la peliiii :oniom_ilution: :oniom_ilution:

Hi ha varis fans per aquí de THG, com el sexy Xose :emocio: , i l'Ani... De fet, he aconseguit que varis d'aqui es llegixisin la triologia :oops:

KH, THG, SAO :emocio: Tia, tu, molas <3
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Mrs_L » 07 set. 2012 00:44

Konata ha escrit:
YOOOSH! THG!!!!! :kawai_oi: :kawai_oi: A mi tambéeeee m'encantaaaa i jo també sóc fan molt abans del boom per la peliiii :oniom_ilution: :oniom_ilution:

Hi ha varis fans per aquí de THG, com el sexy Xose :emocio: , i l'Ani... De fet, he aconseguit que varis d'aqui es llegixisin la triologia :oops:

KH, THG, SAO :emocio: Tia, tu, molas <3

jajaja xDDD
Nah, tu molas mas :cool:...

Jo també vaig aconseguir enganxar a un parell d'amics a la saga de THG xDD
Avatar de l’usuari
Mrs_L
Friki
 
Entrades: 58
Membre des de: 18 ago. 2012 13:07

Re: Hola : D!

EntradaAutor: Xose » 08 set. 2012 19:21

Konata ha escrit:Hi ha varis fans per aquí de THG, com el sexy Xose :emocio:


:emocio:

Benvinguda! XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Anterior

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron