Hiyaa :3

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Re: Hiyaa :3

EntradaAutor: DIGIROOM » 07 oct. 2012 18:00

Yo era el líder de planta y llevaba un gorro de pikachu
Imatge
Avatar de l’usuari
DIGIROOM
New_member
 
Entrades: 13
Membre des de: 23 març 2012 23:59

Re: Hiyaa :3

EntradaAutor: Aniool » 07 oct. 2012 18:02

yo.. el fantasma y llevaba una camiseta con un craneo de cabra xD
(~º3º)~
Avatar de l’usuari
Aniool
Hikikomori
 
Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

Re: Hiyaa :3

EntradaAutor: Xose » 07 oct. 2012 18:02

Welcome to Hell :vicios:
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Hiyaa :3

EntradaAutor: Konata » 07 oct. 2012 18:04

Kellon ha escrit:
Konata ha escrit:
Kellon ha escrit:Holaa! soy nuevo i estoi encantado de estar en Aula Manga UdG , en el torneo pokemon del 6/10 fué el primer dia k vine i me lo pasé genial! por eso me encantaria pertenecer a Aula Manga UdG! :nocrec:

Buenas pequeña criaturita del señor!! Quien eras?? Yo era la chica que iba con una camiseta de un pikachu con expecto patronum, y bueno cuenta algo mas de ti, edad, que estudias/trabajas, etc etc :kawai_oi:

Bueno ahora estoi acavando 4ºESO en La Salle de Snta. Coloma de Farners , pk e repetido :iquemes:
Tu ivas con camiseta pikachu o con un traje completo de pikachu , con capucha i todo , tipo pijama?

Con camiseta azul oscuro con un Pikachu e iba con unos shorts blancos, que llegué por la tarde y me puse a gritar, saltar y aplaudir que sabía que un la silueta de un Pokemon que era Oshawot xD(Y luego subí también al escenario un momento pero me hicieron bajar -.-")
Ah bueno, y que tienes pensado estudiar cuando termines la ESO ^^?
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Hiyaa :3

EntradaAutor: Sanse » 07 oct. 2012 18:06

Kellon ha escrit:SIIII yo jo estava a la primera filera del trivial! Cridant i motivantme com un boig xDD era el de camiseta verda , si :P em sento ridicul amb el tall de cabell k em va fer el meu pare :noemfotis:
Si agués participat en el trivial els avés fotut una patada a tots >.<
menys al Adrian aquell , ubés sigun un contricant digne , no em vaig apuntar pk em pensava k preguntaria coses com... Quins Pókemons apareixien en el capitol n. 38? Ordena per abecedari :facepalm:
Jajaja k tontuuu >.<


En el capítol 38 apareixen el Psiduck de la Misty, el Pikachu de l'Ash, un Chansey del centre pokémon, un Ninetales, un Magikarp, dos Porygon, el Meowth del Team Rocket, l'Arbok de la Jessie, el Weezing d'en James i el Bulbasaur de l'Ash. Anavem a posar aquesta pregunta, però no ho vam fer degut a que el capítol 38 no s'ha emes a Espanya xD
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Hiyaa :3

EntradaAutor: Kellon » 07 oct. 2012 18:08

Konata ha escrit:
Kellon ha escrit:
Konata ha escrit:
Kellon ha escrit:Holaa! soy nuevo i estoi encantado de estar en Aula Manga UdG , en el torneo pokemon del 6/10 fué el primer dia k vine i me lo pasé genial! por eso me encantaria pertenecer a Aula Manga UdG! :nocrec:

Buenas pequeña criaturita del señor!! Quien eras?? Yo era la chica que iba con una camiseta de un pikachu con expecto patronum, y bueno cuenta algo mas de ti, edad, que estudias/trabajas, etc etc :kawai_oi:

Bueno ahora estoi acavando 4ºESO en La Salle de Snta. Coloma de Farners , pk e repetido :iquemes:
Tu ivas con camiseta pikachu o con un traje completo de pikachu , con capucha i todo , tipo pijama?

Con camiseta azul oscuro con un Pikachu e iba con unos shorts blancos, que llegué por la tarde y me puse a gritar, saltar y aplaudir que sabía que un la silueta de un Pokemon que era Oshawot xD(Y luego subí también al escenario un momento pero me hicieron bajar -.-")
Ah bueno, y que tienes pensado estudiar cuando termines la ESO ^^?

A que hora llegastes? Pk no te recuerdo... De momento tengo pensado estudiar tema de ordenadores como diseñador grafico :lolface:
Kellon
New_member
 
Entrades: 15
Membre des de: 07 oct. 2012 17:03

Re: Hiyaa :3

EntradaAutor: Konata » 07 oct. 2012 18:09

Kellon ha escrit:
Konata ha escrit:
Kellon ha escrit:
Konata ha escrit:
Kellon ha escrit:Holaa! soy nuevo i estoi encantado de estar en Aula Manga UdG , en el torneo pokemon del 6/10 fué el primer dia k vine i me lo pasé genial! por eso me encantaria pertenecer a Aula Manga UdG! :nocrec:

Buenas pequeña criaturita del señor!! Quien eras?? Yo era la chica que iba con una camiseta de un pikachu con expecto patronum, y bueno cuenta algo mas de ti, edad, que estudias/trabajas, etc etc :kawai_oi:

Bueno ahora estoi acavando 4ºESO en La Salle de Snta. Coloma de Farners , pk e repetido :iquemes:
Tu ivas con camiseta pikachu o con un traje completo de pikachu , con capucha i todo , tipo pijama?

Con camiseta azul oscuro con un Pikachu e iba con unos shorts blancos, que llegué por la tarde y me puse a gritar, saltar y aplaudir que sabía que un la silueta de un Pokemon que era Oshawot xD(Y luego subí también al escenario un momento pero me hicieron bajar -.-")
Ah bueno, y que tienes pensado estudiar cuando termines la ESO ^^?

A que hora llegastes? Pk no te recuerdo... De momento tengo pensado estudiar tema de ordenadores como diseñador grafico :lolface:

Mmmmmmmmmm, sobre las... 5 pasadas, bastante pasadas, y luego estuve intermitentemente xD Así que es posible que no coincidieramos, la próxima vez nos vemos :iquemes:

OwO Diseñador gráfico suena muy pro!
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Hiyaa :3

EntradaAutor: Kellon » 07 oct. 2012 18:13

Sanse ha escrit:
Kellon ha escrit:SIIII yo jo estava a la primera filera del trivial! Cridant i motivantme com un boig xDD era el de camiseta verda , si :P em sento ridicul amb el tall de cabell k em va fer el meu pare :noemfotis:
Si agués participat en el trivial els avés fotut una patada a tots >.<
menys al Adrian aquell , ubés sigun un contricant digne , no em vaig apuntar pk em pensava k preguntaria coses com... Quins Pókemons apareixien en el capitol n. 38? Ordena per abecedari :facepalm:
Jajaja k tontuuu >.<


En el capítol 38 apareixen el Psiduck de la Misty, el Pikachu de l'Ash, un Chansey del centre pokémon, un Ninetales, un Magikarp, dos Porygon, el Meowth del Team Rocket, l'Arbok de la Jessie, el Weezing d'en James i el Bulbasaur de l'Ash. Anavem a posar aquesta pregunta, però no ho vam fer degut a que el capítol 38 no s'ha emes a Espanya xD

:orly: Osea , esa pregunta la ivais a poner? lo dices de coña verdad?? :vicios: :vicios:

Edito: En realidad me fuí por las 7:00 por aí , será k n ote recuerdo...
Kellon l’ha editat per darrera vegada el dia: 07 oct. 2012 18:18, en total s’ha editat 1 vegada.
Kellon
New_member
 
Entrades: 15
Membre des de: 07 oct. 2012 17:03

Re: Hiyaa :3

EntradaAutor: Konata » 07 oct. 2012 18:15

:omfg: :omfg: Jopeeee que chasco :noemfotis:

Muy mal, tenías que haberte quedado al menos para ver mi super pro camiseta :kawai_oi:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Hiyaa :3

EntradaAutor: Xose » 07 oct. 2012 18:19

Konata ha escrit:Muy mal, tenías que haberte quedado al menos para ver mi super pro camiseta :kawai_oi:


Olvidate, mi camiseta era mejor :vicios:
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Hiyaa :3

EntradaAutor: Konata » 07 oct. 2012 18:21

Xose ha escrit:
Konata ha escrit:Muy mal, tenías que haberte quedado al menos para ver mi super pro camiseta :kawai_oi:


Olvidate, mi camiseta era mejor :vicios:

Si, la tuya era mejor porque lo que tapaba la mía era mejor que lo que tapaba la tuya, por lo tanto hay que restarle genialidad a mi camiseta por eso :lolface:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Hiyaa :3

EntradaAutor: Kellon » 07 oct. 2012 18:26

PELEA DE CAMISETAAAAS!!! xDD A , por cierto , alguien save cuando és el torneo de Super Smash Bros Brawl i algunas de sus condiciones?
Kellon
New_member
 
Entrades: 15
Membre des de: 07 oct. 2012 17:03

Re: Hiyaa :3

EntradaAutor: Konata » 07 oct. 2012 18:28

Kellon ha escrit:PELEA DE CAMISETAAAAS!!! xDD A , por cierto , alguien save cuando és el torneo de Super Smash Bros Brawl i algunas de sus condiciones?

Buf no, es demasiado friki en camisetas como para pelear contra él :desesperacio:

Y como también es un friki(guapo y precioso <3) del smash supongo que quien mejor te puede ayudar en este tema es él xD
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Hiyaa :3

EntradaAutor: Yui-chan » 07 oct. 2012 18:31

Benvinguuuuut!!!!
En fi... si vas marxar a les 7 llavors a mi segur que em vas veure...
Soc la Misty salvatge que va apareixer cap a les 5 i algu xD

Bé com he arribat tard tots ja han preguntat u.u m'han deixat sense preguntes però... benvingut passa-t'ho genial per aqui ^^ i sobre tot posteja a full :vicios:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Hiyaa :3

EntradaAutor: Sanse » 07 oct. 2012 18:34

Kellon ha escrit:
Sanse ha escrit:
Kellon ha escrit:SIIII yo jo estava a la primera filera del trivial! Cridant i motivantme com un boig xDD era el de camiseta verda , si :P em sento ridicul amb el tall de cabell k em va fer el meu pare :noemfotis:
Si agués participat en el trivial els avés fotut una patada a tots >.<
menys al Adrian aquell , ubés sigun un contricant digne , no em vaig apuntar pk em pensava k preguntaria coses com... Quins Pókemons apareixien en el capitol n. 38? Ordena per abecedari :facepalm:
Jajaja k tontuuu >.<


En el capítol 38 apareixen el Psiduck de la Misty, el Pikachu de l'Ash, un Chansey del centre pokémon, un Ninetales, un Magikarp, dos Porygon, el Meowth del Team Rocket, l'Arbok de la Jessie, el Weezing d'en James i el Bulbasaur de l'Ash. Anavem a posar aquesta pregunta, però no ho vam fer degut a que el capítol 38 no s'ha emes a Espanya xD

:orly: Osea , esa pregunta la ivais a poner? lo dices de coña verdad?? :vicios: :vicios:

Edito: En realidad me fuí por las 7:00 por aí , será k n ote recuerdo...


Si, era conya xD
Kellon ha escrit:PELEA DE CAMISETAAAAS!!! xDD A , por cierto , alguien save cuando és el torneo de Super Smash Bros Brawl i algunas de sus condiciones?


Torneig d'smash s'en fara a les properes jornades, que seran el dia 24 de novembre. Les normes són bàsicament no objectes, combats 1 contra 1. L'hora a la que es farà el torneig. Les jornades es faran a l'estació espai jove, l'edifici rosa que hi ha entre l'estació de trens i la punxa, al davant del punt diari.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

AnteriorSegüent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron