La gran presentación de adrianbb (AuralDragon)

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Re: La gran presentación de adrianbb (AuralDragon)

EntradaAutor: adrianbb » 07 oct. 2012 20:57

grax voy a cenar
adrianbb
New_member
 
Entrades: 13
Membre des de: 07 oct. 2012 19:40

Re: La gran presentación de adrianbb (AuralDragon)

EntradaAutor: koroki » 07 oct. 2012 20:59

Kellon ha escrit:
koroki ha escrit:
Kellon ha escrit:pon comas i escrive k se entienda , i revisa pk parece k no saves lo k escrives >.<
parece k lo agas expresamente...minecraf és minecraft , covra , cobra , pice , piece , aticuario , anticuado , scrilex , skrillex , spotifai , spotifive (creo xD) en serio , me duelen los ojos :facepalm:
eres mu gilipoyas torpe tio xD

Home, tu escrius amb "i" en castella, "pk" i coses smeblants, que a mi també em fan mal als ulls.

se llaman abreviaciones e.e

Estem en un forum, cada lletra és gratis. No cal abreviar. No cal escriure perfecte, pero no son necesaries aquestes abreviacions, entorpeixen molt la lectura.

EDIT: rules.php#0
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: La gran presentación de adrianbb (AuralDragon)

EntradaAutor: Hachi » 07 oct. 2012 20:59

Kellon ha escrit:
koroki ha escrit:
Kellon ha escrit:pon comas i escrive k se entienda , i revisa pk parece k no saves lo k escrives >.<
parece k lo agas expresamente...minecraf és minecraft , covra , cobra , pice , piece , aticuario , anticuado , scrilex , skrillex , spotifai , spotifive (creo xD) en serio , me duelen los ojos :facepalm:
eres mu gilipoyas torpe tio xD

Home, tu escrius amb "i" en castella, "pk" i coses smeblants, que a mi també em fan mal als ulls.

se llaman abreviaciones e.e

Oh god, why?
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: La gran presentación de adrianbb (AuralDragon)

EntradaAutor: Kellon » 07 oct. 2012 21:01

Bueno gente , me voi a dormir e.e buenas noches i encantado con todos! mañana a las 5:30 por ai me conecto , i agreguenme en facebook: Quico Lopez Garcia , XAUU!!
I ago abreviaciones pk el tiempo no es gratis , i escrivo mejor rapidito e.e ya k a sido mi estilo al escrivir desde siempre :lolface:
Kellon
New_member
 
Entrades: 15
Membre des de: 07 oct. 2012 17:03

Re: La gran presentación de adrianbb (AuralDragon)

EntradaAutor: Hachi » 07 oct. 2012 21:02

Oyasumi nasai!
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: La gran presentación de adrianbb (AuralDragon)

EntradaAutor: adrianbb » 07 oct. 2012 21:20

okay chicos esto es una lata no pillo ni una imagen chula de 60 kb

aparte de eso la pizza estaba de muerte

Nadie habla sobre pkm que T.T mas duro pa mi

me voy pal MW3 hasta mañana gente y gracias por acogerme

Saludos a todos los del torne pkm i a los del caraoque que me animaban y me ponían a 120% pa los convates.

GRACIAS :nocrec:
adrianbb
New_member
 
Entrades: 13
Membre des de: 07 oct. 2012 19:40

Re: La gran presentación de adrianbb (AuralDragon)

EntradaAutor: koroki » 07 oct. 2012 21:44

Sempre pots obrir un tema de pokemon a videjocs.

Sempre pots linkar qualsevol imatge.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: La gran presentación de adrianbb (AuralDragon)

EntradaAutor: Sanse » 07 oct. 2012 21:52

Kellon ha escrit:
koroki ha escrit:
Kellon ha escrit:pon comas i escrive k se entienda , i revisa pk parece k no saves lo k escrives >.<
parece k lo agas expresamente...minecraf és minecraft , covra , cobra , pice , piece , aticuario , anticuado , scrilex , skrillex , spotifai , spotifive (creo xD) en serio , me duelen los ojos :facepalm:
eres mu gilipoyas torpe tio xD

Home, tu escrius amb "i" en castella, "pk" i coses smeblants, que a mi també em fan mal als ulls.

se llaman abreviaciones e.e


"y" i "i" tenen el mateix número de lletres.

Bé, esclarit això, i no sense abans dir que m'estan sagnant els ulls, et diré que benvingut!

A veure, anem a comentar la presentació:

Primer de tot, en el torneig d'Smash portem comandaments de GameCube i de Wii, així que no cal que et preocupis per això. Si fessis servir "mando clássico" te l'hauries de portar tu mateix, però et llançaríem mirades assassines.

Sobre els mangues que dius, en el passat jo veia l'anime de Bleach, però va arribar un moment en que ho vaig deixar de fer perquè m'acabava cansant.
Naruto igual que Bleach, va arribar un punt en que vaig trobar que la serie no mereixia que la seguis mirant. Després em van dir que la cosa havia millorat un munt i que era boníssima, però mai m'he animat a tornar-hi.
Sobre One Piece, l'anime em cansa un munt, se'm fa lentíssim, i no l'he pogut seguir mai, en canvi el manga el vaig començar a llegir i vaig trobar que em va agradar molt. Tinc pendent continuar-lo, però :(
I Fairy Tail, he vist el principi de l'anime, i tot i que els primers capítols potser se'm van fer repetitius (al principi és sempre passa algo, en Natsu lluita, va perdent, es menja foc i guanya) al arribar al moment en que tot el clan lluita contra Phantom Lord la serie em va començar a agradar més.

Sobre els jocs, pokémon m'encanta, ja tinc reservat el blanco 2 xD. Vas sovint al Dream World? Perquè jo intento anar-hi cada dia, però no conec a ningú més que hi vagi i, ara que pots visitar els mons dels "juegamigos", m'agradaria afegir com a "suañamigos" a altra gent que conegues i que fos activa en el Dream World.
El Super Smash Bros és la meva saga de jocs de lluita preferida. Des del de 64 que hi jugo, tot i que al que he jugat més és al Brawl xD. El meu personatge principal és l'Aleatorio.
Els Call of Duty són una merda no m'agraden gens.

I bueno, que vinguis a les nostres activitats, que fem tornejos d'Smash(i moltes altres coses xD)!

EDIT: Ah, per cert, intenta evitar postejar dues vegades seguides. Si has fet un post i t'has deixat alguna cosa, edita el post abans de fer-ne un de nou.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: La gran presentación de adrianbb (AuralDragon)

EntradaAutor: koroki » 07 oct. 2012 22:18

Sanse ha escrit:...
Naruto igual que Bleach, va arribar un punt en que vaig trobar que la serie no mereixia que la seguis mirant. Després em van dir que la cosa havia millorat un munt i que era boníssima, però mai m'he animat a tornar-hi.
...

A veure, bonissima tampoc, pero la veritat es que té un bon nivell. Ara, mai miraria el anime.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: La gran presentación de adrianbb (AuralDragon)

EntradaAutor: Xose » 07 oct. 2012 22:54

Welcome to Hell

adrianbb ha escrit:Estuve en el ultimo torneo de pkm, amas de el de ligas Y el de preguntas (el cual gane)
estaré en el próximo de smash. Y me gustaría poder participar con un mando de gamecube (alguien me deja 1 plissssss :os_t-t:


Si estarás en el próximo de smash, nos veremos allí :mhocrec:
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: La gran presentación de adrianbb (AuralDragon)

EntradaAutor: Darko » 08 oct. 2012 00:38

Sanse ha escrit:
Kellon ha escrit:
koroki ha escrit:
Kellon ha escrit:pon comas i escrive k se entienda , i revisa pk parece k no saves lo k escrives >.<
parece k lo agas expresamente...minecraf és minecraft , covra , cobra , pice , piece , aticuario , anticuado , scrilex , skrillex , spotifai , spotifive (creo xD) en serio , me duelen los ojos :facepalm:
eres mu gilipoyas torpe tio xD

Home, tu escrius amb "i" en castella, "pk" i coses smeblants, que a mi també em fan mal als ulls.

se llaman abreviaciones e.e


"y" i "i" tenen el mateix número de lletres.

Bé, esclarit això, i no sense abans dir que m'estan sagnant els ulls, et diré que benvingut!

i 'b' i 'v' també, a mi també m'han sangrat bastant els ulls, i escriguent així no em quedarà altra opció que obviar els vostres posts.

Kellon ha escrit:I ago abreviaciones pk el tiempo no es gratis , i escrivo mejor rapidito e.e ya k a sido mi estilo al escrivir desde siempre :lolface:

Permet-me discrepar sobre la gratuitat del teu temps. També podries escriure ràpid i bé, escriure ràpid no és excusa per escriure malament.

Dit això, benvinguts!
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: La gran presentación de adrianbb (AuralDragon)

EntradaAutor: adrianbb » 08 oct. 2012 12:22

merci a tots :kawai_oi:
adrianbb
New_member
 
Entrades: 13
Membre des de: 07 oct. 2012 19:40

Anterior

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 2 visitants

cron