Bones!

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Re: Bones!

EntradaAutor: Konata » 18 oct. 2012 19:13

Kimy ha escrit:
Konata ha escrit:
Xose ha escrit:
Konata ha escrit:Modern Family es guay vale? :iquemes: Es genial ver los capítulos por la noche en neox, a mi me relaja un montón.


Es tan aburrida que serveix per anar a dormir :os_malvat:

Ojala

Modern Family es genial, sobretodo por la forma que la han grabado, cámara en mano (la mayoría de planos, vamos), desenfoques muy rapidos... Le da un toque a lo reality show que mola mucho <3

¡ESO ESO!
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Bones!

EntradaAutor: Sanse » 18 oct. 2012 19:27

A mi Modern Family no em sembla tant bona. Té mitja gracia, però no la posaria al nivell de TBBT o HIMYM. I molt menys de Castle.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Bones!

EntradaAutor: ACE » 19 oct. 2012 12:10

Merci a tots per la benvinguda :)!
Per començar a respondre jo sóc i visc a Salt, i els meus grups preferits de música són: MUSE, Skrillex, Nirvana i Queen.
Veig que m'heu recomanat THG(Els jocs de la fam), no estic gaire segur de que m'agradi, la veig una mica prototipo de peli/llibre adolescent(sense ànims d'ofendre a ningú...), em va una mica més la literatura adulta x'D La resta de llibres que m'heu dit els apunto ;)
I no, el FFXIII no m'agrada gens, és un passadís x'D Doncs em semblaría guay jugar al LoL amb qui vulgui(Kimy ja estas agregada). La meva id del Guild Wars 2 és Hetto.1831, a veure si fem alguna maz junts ;)

I sobre Modern Family, que sapigueu que és genial :iquemes: x'D
Aula Manga la vaig conèixer per una mena de cartell on surt la Haruhi Suzumiya.
I a quines activitats us referiu?
I crec que no em deixo res per respondre, si m'oblido de res aviseu ;)
Winter is Coming
Avatar de l’usuari
ACE
New_member
 
Entrades: 7
Membre des de: 16 oct. 2012 12:52

Re: Bones!

EntradaAutor: Sanse » 19 oct. 2012 12:41

ACE ha escrit:Merci a tots per la benvinguda :)!
Per començar a respondre jo sóc i visc a Salt, i els meus grups preferits de música són: MUSE, Skrillex, Nirvana i Queen.
Veig que m'heu recomanat THG(Els jocs de la fam), no estic gaire segur de que m'agradi, la veig una mica prototipo de peli/llibre adolescent(sense ànims d'ofendre a ningú...), em va una mica més la literatura adulta x'D La resta de llibres que m'heu dit els apunto ;)
I no, el FFXIII no m'agrada gens, és un passadís x'D Doncs em semblaría guay jugar al LoL amb qui vulgui(Kimy ja estas agregada). La meva id del Guild Wars 2 és Hetto.1831, a veure si fem alguna maz junts ;)

I sobre Modern Family, que sapigueu que és genial :iquemes: x'D
Aula Manga la vaig conèixer per una mena de cartell on surt la Haruhi Suzumiya.
I a quines activitats us referiu?
I crec que no em deixo res per respondre, si m'oblido de res aviseu ;)

El FFXIII serà un passadís, però estaràs d'acord amb mi en que és el passadís més bonic que t'has trobat mai, no? xD (Però segueix essent un passadís).

El cartell de la Haruhi mola, eh! Doncs amb activitats ens referim a totes les activitats que fem:
- Cada dos dilluns (normalment) fem una projecció d'una pel·lícula als recintes de la universitat.
- Activitats culturals relacionades amb la cultura japonesa, tals com cursos introductoris al japonès, cerimònia del te, cursos d'amigurumi/origami, etc.
- Jornades que duren tot el dia al voltant d'una temàtica, com el recent dia pokémon o la propera Jump Festa!, a més de les retrojornades i el carnaval otaku (i més!)
- Especials d'una serie, en la que fem una marató de la serie projectant-la sencera en una tarda. Tranquil, són series de 12 capítols, no fem maratons de series llargues, no som folls xD

I crec que no em deixo res, a part d'afegir que totes les activitats són gratuïtes, divertides i a més et pots endur fabulosos premis.*

Més info aquí

*Els premis poden no ser fabulosos
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Bones!

EntradaAutor: Hachi » 19 oct. 2012 14:44

Sanse ha escrit:
ACE ha escrit:Merci a tots per la benvinguda :)!
Per començar a respondre jo sóc i visc a Salt, i els meus grups preferits de música són: MUSE, Skrillex, Nirvana i Queen.
Veig que m'heu recomanat THG(Els jocs de la fam), no estic gaire segur de que m'agradi, la veig una mica prototipo de peli/llibre adolescent(sense ànims d'ofendre a ningú...), em va una mica més la literatura adulta x'D La resta de llibres que m'heu dit els apunto ;)
I no, el FFXIII no m'agrada gens, és un passadís x'D Doncs em semblaría guay jugar al LoL amb qui vulgui(Kimy ja estas agregada). La meva id del Guild Wars 2 és Hetto.1831, a veure si fem alguna maz junts ;)

El cartell de la Haruhi mola, eh! Doncs amb activitats ens referim a totes les activitats que fem:
- Cada dos dilluns (normalment) fem una projecció d'una pel·lícula als recintes de la universitat.
- Activitats culturals relacionades amb la cultura japonesa, tals com cursos introductoris al japonès, cerimònia del te, cursos d'amigurumi/origami, etc.
- Jornades que duren tot el dia al voltant d'una temàtica, com el recent dia pokémon o la propera Jump Festa!, a més de les retrojornades i el carnaval otaku (i més!)
- Especials d'una serie, en la que fem una marató de la serie projectant-la sencera en una tarda. Tranquil, són series de 12 capítols, no fem maratons de series llargues, no som folls xD

I crec que no em deixo res, a part d'afegir que totes les activitats són gratuïtes, divertides i a més et pots endur fabulosos premis.*

Més info aquí

*Els premis poden no ser fabulosos


Woo, els cartells han servit d'alguna cosa :kawai_oi:

En Sanse no t'ha pogut explicar millor el que fem a Aula Manga. L'activitat propera que farem és la Jump Festa al 17 de novembre, a veure si pots venir i et coneixem tots ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Bones!

EntradaAutor: Sanse » 19 oct. 2012 16:34

Hachi ha escrit:En Sanse no t'ha pogut explicar millor el que fem a Aula Manga. L'activitat propera que farem és la Jump Festa al 17 de novembre, a veure si pots venir i et coneixem tots ^^

:os_timit: Un, que ja acumula experiència xD
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Bones!

EntradaAutor: koroki » 20 oct. 2012 18:57

Els cartells son utils T0T

MErci ACE per veure-ho!
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Bones!

EntradaAutor: Mrs_L » 21 oct. 2012 18:13

Benvingut Àlex!
Tinc un amic que aquest any ha començat primer d'arquitectura xD
Respecte als teus gustos, coincidim en animes i música :kawai_oi:

Espero que t'ho passis bé per aquí ^^!
Avatar de l’usuari
Mrs_L
Friki
 
Entrades: 58
Membre des de: 18 ago. 2012 13:07

Anterior

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron