Hello, i'm Grifox!

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Hello, i'm Grifox!

EntradaAutor: Grifox » 30 oct. 2012 19:31

De fet Grifox es el meu apode.. xDD Em dic Guillermo Marco, tinc 18 anys i soc estudiant de comic a l'Escola Joso de Barcelona (quan m'ho permet la meva pobre i malmesa economia xDD).

Intento sortir endenvant com a dibuixant de comic a l'editorial Apocalipta, que te origen a Uruguay. Porto mesos preparant un nou projecte dintre d'aquesta empresa anomenat "El Octavo Dia", comic digital que molt aviat estara disponible a internet. (Apa ja tic feta la propaganda :lolface: )

Tinc gustos molt variats en el que es refereix el manga i l'anime. Primer de tot tingueu clar que per a mi no hi ha res mes sagrat que el meu estimat manga, Dragon Ball!! (no crec que calgui anomenar l'autor.... Be de fet si, l'inigualable Akira Toriyama!!! :kawai_oi: ) Soc fan d'aquesta serie des que tenia bolquers, i des d'aquell punt fins ara el meu fanatisme nomes ha fet que augmentar.^^
Be seguint amb els gustos, normalment em decanto per un estil mes shonen. One Piece, Naruto, Yu Yu Hakusho, Hunter x Hunter, Slam Dunk, Death Note, Bakuman.... Son algunes de les meves preferencies. El Seinen es un altre de les meves passions. Berserk i Zetman serien exemples del que m'agrada. Tambe m'agraden força el mangas de comedia, sobretot si estan ambientats en un contexte estudiantil. School Rumble es una obra mestra per mi. xDD No puc aguantar el Shojo, exepte algun cas extremadament exepcional. Les histories romantiques em solen agradar si les barregem en un contexte mes variat, ja sigui comedia, realisme, accio, aventures.... Maison Ikkoku (Rumiko Takahashi) o Kimagure Orange Road (Izumi Matsumoto), per exemple.

Be m'estic enrotllant molt nomes per dir "hola"...... xDDDD O sigui que millor passeu de tot el que he dit amunt, que ja m'anireu coneixent per aqui, i de moment nomes quedeu-vos amb el:

HOLA A TOTHOM!!

PD: Per cert, si algu de per aqui li agrada dibuixar i vol quedar algun dia per practicar una miqueta, jo encantat! ;)
Avatar de l’usuari
Grifox
New_member
 
Entrades: 5
Membre des de: 30 oct. 2012 18:36

Re: Hello, i'm Grifox!

EntradaAutor: Hachi » 30 oct. 2012 21:59

Benvinguuut!!!

Ja que ets dibuixant de manga, a off topic, tenim un apartat on la gent ensenya els seus dibuixos, et convido a què ens ensenyis com dibuixes o fins i tot que posis una tira teva :kawai_oi: .

Per cert, com ens has conegut? I t'agrada el j-music?

Espero veure't en alguna de les nostres activitats!
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Hello, i'm Grifox!

EntradaAutor: koroki » 31 oct. 2012 00:10

Benvingut!

Tenim pooca gent que es dediqui a dibuixar!! Mola.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Hello, i'm Grifox!

EntradaAutor: Sanse » 31 oct. 2012 00:57

UO! ¡Un dibuixant professional de còmic! Crec que ets el primer que tenim. Benvingut!

Bueno, has deixat clar els teus gustos, però parlans una mica de tu, d'on ets, com ens has conegut, etc...

I vaja, que a veure si pots vindre a alguna de les nostres activitats, t'hi esperem!
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Hello, i'm Grifox!

EntradaAutor: Yui-chan » 31 oct. 2012 11:30

Benvingut :)
sorry per esser una mica sosa pero... no se que dir-te :omfg:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Hello, i'm Grifox!

EntradaAutor: koroki » 31 oct. 2012 11:32

El que si teniem es algun que dibuixa eh?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Hello, i'm Grifox!

EntradaAutor: Darko » 04 nov. 2012 23:30

Benvingut! Encara que tinguis aquesta obsessió per bola de drac U.u
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Hello, i'm Grifox!

EntradaAutor: Grifox » 16 nov. 2012 10:31

Perdo per no donar mes senyals de vida des de la presentacio.... xDD A vegades m'agafa la vena d'ermita i m'en vaig de meditacio a les muntanyes un temps... xDDDD

Be nomes dir gracies a tothom qui m'ha donat la benvinguda! I tambe aprofitare per parlar una mica mes de mi.
Soc narutal de Roses alla per l'alt emporda, pero des de ben petit que visc a girona y voltants. Fins als 12 anys vivia a Salt i despres em vaig mudar a Girona, Taiala (a l'altre punta vaja xD). Vaig coneixer la pagina perque buscaba algun grup relacionat amb el mon del manga per aqui Girona, que no hi conec gaire gent amb els meus mateixos gustos...
Sobre el j music, en general m'agrada una mica de tot. Sobretot escolto bandes sonores d'anime, openings i endings en especial. TOT lo de Dragon Ball xD, Death Note i una pila mes... Maximum the hormone i One Ok Rock son els meus favorits suposo.

Ja anirem parlant!

PD: potser em paso dema per l'espai jove i ens veiem!^^
Avatar de l’usuari
Grifox
New_member
 
Entrades: 5
Membre des de: 30 oct. 2012 18:36

Re: Hello, i'm Grifox!

EntradaAutor: koroki » 16 nov. 2012 10:34

Esperem que et pasis, si vius a Girona es un moment ô.o
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Hello, i'm Grifox!

EntradaAutor: Hachi » 16 nov. 2012 10:57

A veure si vens doncs, i et coneixem ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界


Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron