Konichiwa :3 Hola... torno a ser jo xDD

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Konichiwa :3 Hola... torno a ser jo xDD

EntradaAutor: Cheza » 10 gen. 2013 20:29

Holap ^^ bé... suposo que eto ne... no tinc excusa xDDD Fa molt que conec aula manga... i quan dic molt és un any... potser dos XDDD La meva memòria i jo no som amigues XDDD I també és cert que fa molt que no vinc a les quedades i tal >-< i amb això si que ho sento molt *Cheza fa una reverencia* Però, aquí estic amb ganes de donar guerra ò.ó espero que ningú pensi malament XDDDDD Sóc Cheza... un ésser que abans es deia Haru-chan(*Haruna Yukimura pa'h losh amigosh xDDDDD) I eto... a partir d'avui intentaré passar-me més per aquí >-< i per les quedades clar XDDD i bé... us haureu de tornar a presentar... molts de vosaltres >_< perquè segur que no m¡en recordo... menys dels més grans XD Koroki, Airi... i algú més que ara no men recordo del nom però men recordo de la carona x3 Així doncs, no se si algú es llegira tot aixo... xDDD però espero que em tracteu bé i em cuideu bé d'ara endavant*Cheza fa una altra reverencia* Ah, sobre els meus gustos i tal... xDDDD m'agrada el gore! :macabre: (m'encanta aquesta carona >-< xDDD) Bé, més o menys XDDD sóc una... no, espera soc no, tinc loladiction T^T qui en sàpiga del lol ja m'entendrà XDDD i... :troll: és un trol? >-< xDDDD que mono! XDDDDD eto... suposo que ja esta xDDD res mes de moment... de moment *Cheza al asecho* XDDD Ah si, pels gramarnazis XD ho sento però no em mato molt a escriure bé... només a classe i perquè sinó em baixen nota XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Cheza
Postejador Nat
 
Entrades: 319
Membre des de: 10 gen. 2013 17:25

Re: Konichiwa :3 Hola... torno a ser jo xDD

EntradaAutor: Hachi » 10 gen. 2013 21:31

Sóc una gramarnazi, *fora, fora, no et volem* :troll: Hue

És broma :macabre:

Okaeri nasai Cheza-chan :3 (Sóc l'Airi, per si no em reconeixies, a cada lloc vaig amb nicks diferents, jojojo)

Espero realment que vinguis a les nostres activitats, que només vas venir una fa temps, i sempre m'hagués agradat que haguessis vingut a més.

Doncs com que t'has hagut de registrar de nou, digues quins animes, manges, i coses t'agraden :kawai_oi:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Konichiwa :3 Hola... torno a ser jo xDD

EntradaAutor: Cheza » 10 gen. 2013 21:50

Eh eh, amb perdó però he vingut a més d'una quedada ehh xDDD en realitat vaig venir amb els antis bosos(caps en aglès) xDDD i amb vosaltres també ^^ aixi que no menteixis ¬¬ que el trol set menjarà :troll: hue hue hue xDDDDDDDD A més XDDD que em veuras a totes les reunions XDDD i em veuras per alla dient ningu ha fet les chapes?! però com és possible! si dema hi ha la quedada! T^T i us mossegare a tots :macabre: o potser us violare :troll: XDDDD en serio m'encanta la cara del trol xDDDD

Vé, Vé (esperant el castig de la gramarnazi XDDD) Els meus animes preferits.... pffff... val a dir que fa mooooooooooooooooooooollllllllllllllllt..... però moooooooooooooooooooooooooooooltttt XDDD que no em paso nits senceres mirant animes XDDDD per tanto... :os_u-u: no em feu res de dolent T^T XDDD Però comencem xD soc fan de les series tal i com he dit... gairebe totes fins als anys 2007--2008... tot i que algu, no dire qui ¬¬ em va dir que em mires Madoka >_< aixi que.. d'aqui res em veureu euforica per aqui cridant Madoka vull un fill teu! XDDDDD
A veure XDDD m'agrada Chobits, és epic, i ho sabeu XD El meu manga preferit, i m'he vist la serie, i l'opening es la ostia, es Hana yori Dango. L'últim ànime que he vist... ASO i m'he tornat a menjar en tota una nit >_< Hellsing :kawai_oi: XDDDDd eto ne.... m'estic llengin Inu x Boku SS que es una cutrada historia d'amor XD però és molt mono ^^ que més que més... ah soc fan de full metal panic XD però.... fa tant que el vaig mirar ja... que em sento vella i tot T^T XDDDD eto.... les series d'aquest ultims anys per mi son bastant fluixets... per no dir una mec! xD tot i que ara vull llegir sankarea tambe, tinc una foto d'ella en l'ordinador :kawai_oi: siusplau deixeume fer una xapa d'ella T^T

Nanananananananananana XDDD no se que més dir XDDd no hose Airi tu que ets l'única que t'intereses per mi xD preguntem coses T^T Soc un :troll: forever alone T^T soc verd i ningú m'estima XDDD




PD: Airi nem a proposarnos posar el troll en cada comentari e.e XDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Cheza
Postejador Nat
 
Entrades: 319
Membre des de: 10 gen. 2013 17:25

Re: Konichiwa :3 Hola... torno a ser jo xDD

EntradaAutor: Hachi » 10 gen. 2013 22:05

El càstig que et poso és...
.

.

.


Que et vesteixis de gateta, i vaig dient, nyaaa~, nyaaaa~ :troll:

Madoka és la millor sèrie del món he dit. Si entres a la meva habitació està plegat de coses d'aquesta sèrie :perverface: La Madoka i la Homura són tant gauis :perverface: . Jo em volia cosplayar de Madoka, però una persona molt dolenta em va fer treure les ganes, donat que segons aquesta persona sóc massa alta per anar d'ella :noemfotis:
Així que te la recomano ^^

T'agrada vocaloid em sembla no també? Quines cançons t'agraden D:?

T'agraden els dorames o el j-music?



Clar que m'interesso per tu, ets super mona, i a mi m'encanten les coses mones :troll:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Konichiwa :3 Hola... torno a ser jo xDD

EntradaAutor: Cheza » 10 gen. 2013 22:27

*Cheza es vesteix de gateta i va dient nyaaaaannn nyaaaannn mentres va mossegant a la gent xDDDD*
En realitat ja vaig anar un cop... vestida de conill... bé era un conill patetic XDDd pero tenia urelles de cunill ni tal xDDDD i tenia i encara tinc XDDD un pestanaga feta per mi xD aixi que... poca broma! ò.ó xDDDD

I etooo.... jo no et recordo tan alta>_< pero si es la mateixa persona que et va dir aixo u.u t'entenc a mi em va dir que soc terriblement baixeta T^T i em va crear encara més trauma del que tenia T^T XDDDD a més, molaria molt veuret anant de Madoka! :kawai_oi: si vens aixi a la proxima quedada t'estare fent fotos tot el rato i quan algu em pregunti riure com una psicopata :macabre: i dire hue hue hue XDDd perque soc un troll :troll: o me m'anire corrents fent la croqueta XDDDD.

A veure Vocaloid... vocaloid mola desque va apreixer Megurine Luka XDDDD osea xD *veu pija* La Megu Megu és la milor! *O* xDDD Normalment nomen recordo de les cançons ja t'he dit, xD la meva mejoria i jo no som amigues XDDDD peró bé les que se'm varen quedar i sempre me'n recordare són dues en concret *-* Last night good night, and Tower però aquesta segon es de Megurine Luka xDDD tot i que just be friends és també molt maca... i no saps la de cops que vaig plorar amb ella XDDDD em porta massa records aquella canço T^T


Següent preguntes: XDDDD J-music... Miyavi! Miyavi poweerr!!! *O* XDDDDD M'encanta aquest noi... es que es tan...v,nf-lfkdbglgbfg-kgn-slk XDDDD el tenia fins i tot com a to de trucada xD Dear my friend es terrible >_< i em volia fer una samarreta que digues Freedom, que és el titol d'una altra canço seva... pero com comprendras XD no tinc temps xDDD I doramas.... nop XD ho sento vaig intentar veure el dorama de Hana Yori Dango.... i vaig dir.. mai més XDD en serio mai mes XDDD no m'agraden gens >_< ho sento molt XDDD pero no XDDDD vull dir... jo amb els mangas i tal ja em creo paranoies mentals... de com podrien ser si fossin persones i tal... i quan els veig en persona... em treu tota ilusio T^T


Eto ne... espera... has dit que soc mona? >_< nuuuuuuuuuuuuuuuuuu que algu m'ajudii! T^T La Airi ara em raptara i em penjara en sa habitació T^T XDDDD Aqui la mona ets tu senyoreta, i a sobre super guapa ^^ i sempre vens amb uns vestits que em deixes en plan f-lihg-lsdgl-ksdn-lfkgdsf :os_t-t: i penso vull ser gran i ser tan xaxi com ella :os_t-t: XDDD en serio m'encanta com et vesteixes >_< <3
Imatge
Avatar de l’usuari
Cheza
Postejador Nat
 
Entrades: 319
Membre des de: 10 gen. 2013 17:25

Re: Konichiwa :3 Hola... torno a ser jo xDD

EntradaAutor: Hachi » 10 gen. 2013 23:07

Vol veure't vestida de conilleta, segur que series super axaxuxable :3.

Doooncs, no, no sóc tant alta, però la Madoka en principi té cos de nena petita, i es baixeta, i clar, per això no em deia que no em quedava bé anar d'ella. I em vaig traumar, perquè realment volia anar d'ella :os_t-t: . Tot i així, algun dia hi aniré :oops:
Mira la sèrie de debò *3*

Si.. Recordava que t'agradava molt la Luka xD, hi ha cançons molt maques d'ella ^^

En Miyavi no el conec, ja em miraré de baixar algun CD i escoltar alguna cosa :D

A mi m'encanten els dorames, els japonesos clar XD, ara m'estic viciant a bastants ><. No he vist del de Hana Yori Dango ><, algun dia el miraré >_>

Doncs si que ets mona, sí. Et reptaré i et posaré dins d'una gàbia i et donaré moltes pastanagues perquè et converteixis en un conill, LOL!
T'agrada com vesteixo :O? LOL. Ets de les primeres que m'ho diu e.e. M'agrada molt l'estil lolita, sobretot el classic i l'sweet. I adoro els vestits i els faldilles e.e.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Konichiwa :3 Hola... torno a ser jo xDD

EntradaAutor: Cheza » 10 gen. 2013 23:20

XDDDd Nop en realitat el vestit de conilleta va ser mes ben dit... vestit de carnaval que tenia per alla... al quali li vaig adjuntar unes urelletes i tal xD i tenia una pastanaga XDDDDD em va costar molt ferho tot XD i al final em va quedar les orelles malament pero bueno... al menys la pastanaga va molar XDDD encara la tinc XDDD

I ja em mirare la seria de Madoka ^^ tinc alguns altres amics, que també diuen que esta bé aixi que la mirare ^^ I eto ne... tu no tens cos de nena >_< ets un trol? :troll: hue hue hue xDDDDDDDD Jo a tu et vull veure de Madoka ¬¬ i si algu diu alguna cosa el mossego ò.ó perquè tu seras la Madoka més mona del món ^^

T'agradara >-< en miyavi t'agradara té cada canço... en serio, si tens temps escolta ara una que es diu Dear my friend >_< es genial de veritat t'ho dic >-< I sep, ja saps.. sempre em comprava chapes de Luka xDDDD
Jo tinc conegudes que estan viciades a dorames koreans xDDD en serio es terrible, i s'imaginen com tal actor o tal altre es el seu marit XDDD que em fa gracia <_< pero... en el fons jo somiava això amb nois dels mangues XDDDD (encara ho faig... ejem ejem xDDD) XDDDD

i... no acostumo a dir aixo pero... LOL! xDDDD en serio! XDDDDD nah, a mi donam boletes i menjar de gats, salmó sobretot >_< viuria amb els teus gats *3* i em faria amiga seva... i potser alguna cosa mes XDDDDDDDD
I vesteixes genial en serio >-< a mi m'agradava l'estil lolita abans, pero... és massa car >_< jo no m'ho puc permetre >_< aixi que... vaig dir, bé doncs mirare de lluny les lolites i els hi dire lo mones que són ^^ i tu sempre vas super mona >_< desde els vestits, fins als accesoris i les mitjes >-< no se si eres tu.. pero un dia crec que vares venir amb unes mitjes amb notes musicals i em vaig quedar com fsjlhdl-sdhlkflkdjflkjsd*-* jo vull!! T_T XDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Cheza
Postejador Nat
 
Entrades: 319
Membre des de: 10 gen. 2013 17:25

Re: Konichiwa :3 Hola... torno a ser jo xDD

EntradaAutor: koroki » 10 gen. 2013 23:56

LOL, mega conversa que heu fet O-o

A veure si mires madoka XD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Konichiwa :3 Hola... torno a ser jo xDD

EntradaAutor: Cheza » 10 gen. 2013 23:58

Y tu com sempre responent tres linies ¬¬ El trol forever alone et menjara per ser tan mala persona! :troll: XDDDDDDDDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Cheza
Postejador Nat
 
Entrades: 319
Membre des de: 10 gen. 2013 17:25

Re: Konichiwa :3 Hola... torno a ser jo xDD

EntradaAutor: koroki » 10 gen. 2013 23:59

Soc molt sosu XD

I heu fet una mega conversa aquí, es dificil preguntar res XD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Konichiwa :3 Hola... torno a ser jo xDD

EntradaAutor: Hachi » 10 gen. 2013 23:59

És un borde, no li pots demanar res més e.e
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Konichiwa :3 Hola... torno a ser jo xDD

EntradaAutor: Cheza » 11 gen. 2013 00:06

Jo tinc l'opció de bombardejarte a preguntes... xDDDd i aixi acabarem rapid >-< xDDDD amb la teva soseria a que si Airi? ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Cheza
Postejador Nat
 
Entrades: 319
Membre des de: 10 gen. 2013 17:25

Re: Konichiwa :3 Hola... torno a ser jo xDD

EntradaAutor: Hachi » 11 gen. 2013 00:11

Però si es limita només a respondre les preguntes serà avorrit D: :mhocrec:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Konichiwa :3 Hola... torno a ser jo xDD

EntradaAutor: Cheza » 11 gen. 2013 00:12

:ajaseps: sep tens rao T_T que fem Airi, que fem perque aquest noiet s'enrolli com un *rollito de primavera* xDDDd
Imatge
Avatar de l’usuari
Cheza
Postejador Nat
 
Entrades: 319
Membre des de: 10 gen. 2013 17:25

Re: Konichiwa :3 Hola... torno a ser jo xDD

EntradaAutor: Hachi » 11 gen. 2013 00:26

Cheza ha escrit: :ajaseps: sep tens rao T_T que fem Airi, que fem perque aquest noiet s'enrolli com un *rollito de primavera* xDDDd

xDDDDDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Següent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron