Bones!

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Re: Bones!

EntradaAutor: Hachi » 21 març 2013 00:31

koroki ha escrit:Hylak, lolis o no lolis?

En Hylak és una persona decent, però deixo que respongui ell
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Bones!

EntradaAutor: Hylak » 21 març 2013 00:44

Uhmmmm... Crec que s'ha d'estudiar cada cas individualment, seria molt cruel generalitzar en aquest tema :W
Avatar de l’usuari
Hylak
Postejador Nat
 
Entrades: 331
Membre des de: 20 març 2013 19:01

Re: Bones!

EntradaAutor: Hachi » 21 març 2013 13:45

Hylak ha escrit:Uhmmmm... Crec que s'ha d'estudiar cada cas individualment, seria molt cruel generalitzar en aquest tema :W

? Però si jo dic que no ho ets xddd

Nuse, jo crec que ser lolicón = pederasta i no m'agrada la idea ·_·. Perquè entenc que et pugui agradar un personatge lolicón en concret, com també pot agradar un personatge yandere en concret, i no ser un sàdic. Però, el fet que només t'agradin els lolicions o les lolis, doncs... Nuse...
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Bones!

EntradaAutor: Hylak » 21 març 2013 15:17

Hachi ha escrit:
Hylak ha escrit:Uhmmmm... Crec que s'ha d'estudiar cada cas individualment, seria molt cruel generalitzar en aquest tema :W

? Però si jo dic que no ho ets xddd

Nuse, jo crec que ser lolicón = pederasta i no m'agrada la idea ·_·. Perquè entenc que et pugui agradar un personatge lolicón en concret, com també pot agradar un personatge yandere en concret, i no ser un sàdic. Però, el fet que només t'agradin els lolicions o les lolis, doncs... Nuse...


No feia referència al teu post nusenuse, m'he limitat a contestar :U

Però sí, com he dit, no tinc un tipus de personatge preferit, tot depèn del cas en concret :D
Avatar de l’usuari
Hylak
Postejador Nat
 
Entrades: 331
Membre des de: 20 març 2013 19:01

Re: Bones!

EntradaAutor: Hachi » 21 març 2013 15:24

Hylak ha escrit:
Hachi ha escrit:
Hylak ha escrit:Uhmmmm... Crec que s'ha d'estudiar cada cas individualment, seria molt cruel generalitzar en aquest tema :W

? Però si jo dic que no ho ets xddd

Nuse, jo crec que ser lolicón = pederasta i no m'agrada la idea ·_·. Perquè entenc que et pugui agradar un personatge lolicón en concret, com també pot agradar un personatge yandere en concret, i no ser un sàdic. Però, el fet que només t'agradin els lolicions o les lolis, doncs... Nuse...


No feia referència al teu post nusenuse, m'he limitat a contestar :U

Nyaaaaa, doncs m'he confós :/. Gomen.

Hylak ha escrit:Però sí, com he dit, no tinc un tipus de personatge preferit, tot depèn del cas en concret :D

Obvi.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Anterior

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron