Atento, llegó el momento, me presento... :3

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Atento, llegó el momento, me presento... :3

EntradaAutor: killrot_sama » 08 maig 2013 09:47

No hi han gaires comunitats d'aquest tipus per internet, exclusivament per la ciutat de Girona.
El que em té desconcertat és, que és de la UdG, i com jo no tinc ni graduat escolar... xD
Bè, si hi ha alguna infracció al registrar-me per no ser de la UdG, els moderadors son lliures d'informar-me i donar de baixa el meu compte xD

Dit això..
Ara si! Em presento :)
Soc en Killrot_sama
Porto tota la vida entre Girona i Salt, i al 2006(o 2007, ara no recordo exactament xD) em vaig registrar amb aquest mateix nick a la web http://www.3xl.net (Sí, NET, encara no hi era el .cat xD)
No m'agrada gaire llegir mangues, no segueixo animes en japonés amb subtítols, ni em disfresso(encara que un parell d'anys si ho vaig fer, per entrar gratis al saló del manga... xD com a la Misae Nohara, m'encanta la paraula GRATIS! xD).
Els meus animes son una mica retro(no, no son old school xD)... :)
Mazinger Z
Bola de Drac/Z/GT(El Kai m'agrada, per ser part del món de bola de drac, però no el puc incloure entre els meus animes, hi han massa coses a Kai que em van decepcionar xD)
Yu Yu Hakusho
Slam Dunk
Kimagure Orange Road
Kare Kano
Sakura, la caçadora de cartes
Quedes detingut
Detectiu Conan
Dome, el petit geni del beisbol
InuYasha
Ranma
Cinturó Negre
Jeanne, lladre kamikaze
Neon Genesis Evangelion
Musculman
Fly
Kenshin, El guerrero samurai(si, jo també ho veia de gorra quan el Canal+ m'ho permetia... xD)
Pokemon(Kanto, Naranja, Johto)
Digimon(1 i 2)
Blau
Bo-bobo
Boys Be
Cowboy Bebop
DNA2
DR SLUMP(versió neo també :D)
Furi Kuri
Fruits Basket
Neia Under 7
I my me, strawberry eggs
Lady Oscar
Candy
Lamu
Love Hina
Loki, el detectiu misteriós
Orphen El Bruixot/La Revenja
Shin Chan
Trigun
Utena
... i no se si se m'escapa algun xD

En quant a videojocs...
SEGA:
Sonic
Streets Of Rage
Revenge of Shinobi
Golden Axe
D*ck Tracy(intentant censurar el nom del joc, que es un tant obscé, i no es pla de que em fotin fora d'aquí per publicar segons que... xD)
Nights
Shenmue
Phantasy Star Online(aquest encara el vull provar :3)
Super Hang-On!(Com no, aquest no podia faltar :D)
...i segur que n'hi han més que se m'han passat per alt xD

Nintendo: Zelda's, Pokemon's(no m'agrada en Mario, jo soc dels del boom de sonic al 91 xD)

i altres... com atari, capcom, namco... etc.(que tenen els seus jocs a sega-o tenien-, nintendo, sony i microsoft), jocs de competició, o més aviat, lluita cos a cos :D
Bola de drac, Street Fighter, Tekken, Mortal Kombat, Soul Calibur(encara que aquí hi han armes ¬¬)(si, m'agrada la lluita cos a cos, les arts marcials xD -res a veure amb la lluita lliure-)

Musicalment, gaire be no toco el mon de l'anime... com a molt cançons d'anime en català que han passat a formar part de cançons populars catalanes...(bola de drac, shin chan...) o potser la banda sonora de sonic xD(crush 40) i alguna de pokemon :P
però si anem al meu playlist, no s'assembla gens ni mica, ni tan sols hauria d'estar aquí si fos per això xD
Per tant, us prego que no em parleu de música japonesa perquè com diuen al barri de ma mare... "Ni papa, illo!" Bleh... igualment per si algú ho preguntés, musicalment tiro a: Rap, R&B, Reggae, Soul, Breakbeat... i demés música classificada com a "Música Negra"(pel simple fet de que els negres son qui començaren a fer-la xD-encara que ara ho fa cualsevol amb un micro i youtube-)

Buf! Quin fart d'escriure!
Per cert, FUMO! XD Des dels 17, no diré nom de pila, ni edat actual, ni msn, això cadascú ho ha d'esbrinar pel seu compte parlant amb mí :)
Espero que em rebeu bé! -.-U
killrot_sama l’ha editat per darrera vegada el dia: 08 maig 2013 15:48, en total s’ha editat 3 vegades.
Watashi wa jipushi :3
Avatar de l’usuari
killrot_sama
Friki
 
Entrades: 82
Membre des de: 08 maig 2013 08:53
Ubicació: Salt

Re: Atento, llegó el momento, me presento... :3

EntradaAutor: koroki » 08 maig 2013 10:57

PERMABANNED!

No, es broma. Som una associació de Girona i de la UdG, així que estas benvingut.

Es raru que no miris anime subtitulat, amb la pila d'anime que has vist. No t'agrada?

PD: El que si t'hauras de canviar es la firma, que es massa gran. ( rules.php#9 ).
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Atento, llegó el momento, me presento... :3

EntradaAutor: killrot_sama » 08 maig 2013 11:02

koroki ha escrit:PD: El que si t'hauras de canviar es la firma, que es massa gran. ( rules.php#9 ).


Ho sé, ho sé, estic encara en "fase" editant firma xD! Faig servir la previsualització, però com no se com queda la mida en algunes imatges, vaig posant tramitar, i vaig al missatge del fòrum a veure com queda :P
Watashi wa jipushi :3
Avatar de l’usuari
killrot_sama
Friki
 
Entrades: 82
Membre des de: 08 maig 2013 08:53
Ubicació: Salt

Re: Atento, llegó el momento, me presento... :3

EntradaAutor: Hachi » 08 maig 2013 11:22

Benvingut, espero veure't per les nostres futures activitats. Ara estem parats perquè els qui les organitzem no tenim temps, però a l'estiu farem alguna coseta :)

Quina presentació més currada! xDD

Veig que a part de shonen també t'agrada el shoujo, està bé això! Per cert, dels animes actuals te'n agrada algún?

Per cert, com ens has conegut, has vingut a alguna activitat nostra?


Dit tot això, passa-t'ho bé per aquí :kawai_oi:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Atento, llegó el momento, me presento... :3

EntradaAutor: killrot_sama » 08 maig 2013 12:15

Hachi ha escrit:Benvingut, espero veure't per les nostres futures activitats. Ara estem parats perquè els qui les organitzem no tenim temps, però a l'estiu farem alguna coseta :)


D'activitats, més que res m'interessen els campionats de videojocs(secció: lluita cos a cos xD) si en feu compteu amb mi, seré el més fort! ~~Shoooryuken!!~~

Hachi ha escrit:Veig que a part de shonen també t'agrada el shoujo, està bé això! Per cert, dels animes actuals te'n agrada algún?


Mmm... No :S Un amic em va enganxar a Naruto, però estaba en japonés subtitulat... xD Vaig fer l'esforç però era tan llarg i amb tants episodis de "relleno", que vaig acabar fart... Si t'hi fixes, la gran majoria d'animes que m'agraden, els feien a TVC(tv3, 33, k3), molts a la década dels 90(golden era que en diuen... *-*), tant me feia si era shonen o shojo... xD(Encara que m'agrada més els shonen, sobretot els de lluita xD -No fight no life :cool:- )

Hachi ha escrit:Per cert, com ens has conegut, has vingut a alguna activitat nostra?


Vaig anar un cop a una activitat que es feia a l'estació jove de Girona, no se si ereu vosaltres o no, era un torneig de videojocs xD(Però vaig arribar tard T_T ja s'havia acabat i no estava ni inscrit... pensava que em podria inscriure allà mateix xD) Us he conegut perqué després del tancament del 3xl trobava a faltar aquest ambient... xD I com al "nou 3xl"(un forum creat pels usuaris de l'ultima versió de la web del 3xl) no se'm va rebre gaire bé...(de fet, no tenia gaire bons lligams amb molts usuaris de l'ultim 3xl "oficial" xD) I com que per si fos poc, la gran majoria eren de Barcelona xD Vaig parlar amb el meu gran amic Sant Google, per veure si hi havia res a Girona, ja que no tinc cotxe, i jo soc un dels més de 6 milions d'"empleats" de l'inem que "cobra" un sou de 0€ (i que la meva tasca consisteix a fer de repartidor de currículums xD) i això no em permet anar a barna :) Varis cops hi he entrat però no em vaig registrar pel tema que no soc de la UdG xD(Encara que hi vaig treballar un parell de mesos de pràctiques, al Servei d'esports, fa uns anyets :P) Al final m'hi he registrat i he pensat, si s'ha de ser de la UdG per estar aquí ja m'ho diran -.- xDD
Watashi wa jipushi :3
Avatar de l’usuari
killrot_sama
Friki
 
Entrades: 82
Membre des de: 08 maig 2013 08:53
Ubicació: Salt

Re: Atento, llegó el momento, me presento... :3

EntradaAutor: Yui-chan » 08 maig 2013 13:12

Bueno després de llegir-m'ho tot, si tot m'has fet riure en alguns moments xDD, dir-te que benvingut, i que t'ho passis molt be per aqui xDD
En quan al que dius que no mires animes subtitulats, n'hi ha que els han traduit al español i alguns també al català en quan als que no ho estan tot es posar-s'hi xD al principi no mola gaire xD el 33, K3, 3xl, ens han mimat massa xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Atento, llegó el momento, me presento... :3

EntradaAutor: killrot_sama » 08 maig 2013 15:57

Yui-chan ha escrit:Bueno després de llegir-m'ho tot, si tot m'has fet riure en alguns moments xDD, dir-te que benvingut, i que t'ho passis molt be per aqui xDD
En quan al que dius que no mires animes subtitulats, n'hi ha que els han traduit al español i alguns també al català en quan als que no ho estan tot es posar-s'hi xD al principi no mola gaire xD el 33, K3, 3xl, ens han mimat massa xDD


Es que no m'agraden traduïts... jo els vull doblats!! xD Si m'he de posar a llegir subtítols, no veig el que fan els personatges, i no val la pena xD La meva velocitat llegint no és la mateixa que escrivint -.-U (no, no soc de llegir gaire xD)
Watashi wa jipushi :3
Avatar de l’usuari
killrot_sama
Friki
 
Entrades: 82
Membre des de: 08 maig 2013 08:53
Ubicació: Salt

Re: Atento, llegó el momento, me presento... :3

EntradaAutor: koroki » 08 maig 2013 16:28

killrot_sama ha escrit:
Yui-chan ha escrit:Bueno després de llegir-m'ho tot, si tot m'has fet riure en alguns moments xDD, dir-te que benvingut, i que t'ho passis molt be per aqui xDD
En quan al que dius que no mires animes subtitulats, n'hi ha que els han traduit al español i alguns també al català en quan als que no ho estan tot es posar-s'hi xD al principi no mola gaire xD el 33, K3, 3xl, ens han mimat massa xDD


Es que no m'agraden traduïts... jo els vull doblats!! xD Si m'he de posar a llegir subtítols, no veig el que fan els personatges, i no val la pena xD La meva velocitat llegint no és la mateixa que escrivint -.-U (no, no soc de llegir gaire xD)

Això només passa al principi, despres arriba un moment que ets un master dels subtitols. Aixo em recorda quant era jove realment XDDDDD

Hi ha varies series que segur que t'agradarien.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Atento, llegó el momento, me presento... :3

EntradaAutor: Hachi » 08 maig 2013 16:36

koroki ha escrit:
killrot_sama ha escrit:
Yui-chan ha escrit:Bueno després de llegir-m'ho tot, si tot m'has fet riure en alguns moments xDD, dir-te que benvingut, i que t'ho passis molt be per aqui xDD
En quan al que dius que no mires animes subtitulats, n'hi ha que els han traduit al español i alguns també al català en quan als que no ho estan tot es posar-s'hi xD al principi no mola gaire xD el 33, K3, 3xl, ens han mimat massa xDD


Es que no m'agraden traduïts... jo els vull doblats!! xD Si m'he de posar a llegir subtítols, no veig el que fan els personatges, i no val la pena xD La meva velocitat llegint no és la mateixa que escrivint -.-U (no, no soc de llegir gaire xD)

Això només passa al principi, despres arriba un moment que ets un master dels subtitols. Aixo em recorda quant era jove realment XDDDDD

Hi ha varies series que segur que t'agradarien.

OMG! És la primera persona que veig dient que li agrada més veure anime doblat que subtitulat DDD:
Mahou Shoujo Madoka Magika està doblada al castellà, és una de les meves sèries preferides actuals, te la recomano!
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Atento, llegó el momento, me presento... :3

EntradaAutor: Hario » 08 maig 2013 17:34

killrot_sama ha escrit:Streets Of Rage
Nights
Shenmue

Me caes bien.
Avatar de l’usuari
Hario
Mangaddicte
 
Entrades: 633
Membre des de: 15 oct. 2011 21:28
Ubicació: SPXX0038

Re: Atento, llegó el momento, me presento... :3

EntradaAutor: killrot_sama » 08 maig 2013 19:18

koroki ha escrit:
killrot_sama ha escrit:
Yui-chan ha escrit:Bueno després de llegir-m'ho tot, si tot m'has fet riure en alguns moments xDD, dir-te que benvingut, i que t'ho passis molt be per aqui xDD
En quan al que dius que no mires animes subtitulats, n'hi ha que els han traduit al español i alguns també al català en quan als que no ho estan tot es posar-s'hi xD al principi no mola gaire xD el 33, K3, 3xl, ens han mimat massa xDD


Es que no m'agraden traduïts... jo els vull doblats!! xD Si m'he de posar a llegir subtítols, no veig el que fan els personatges, i no val la pena xD La meva velocitat llegint no és la mateixa que escrivint -.-U (no, no soc de llegir gaire xD)

Això només passa al principi, despres arriba un moment que ets un master dels subtitols. Aixo em recorda quant era jove realment XDDDDD

Hi ha varies series que segur que t'agradarien.


Segur que n'hi ha moltes xD Però fa pal veure la mateixa seqüencia 2 vegades(1 per llegir, 1 per veure la imatge xD). Encara que si hi han fandubs currats, puc mirar doblat amb fandub xD
Watashi wa jipushi :3
Avatar de l’usuari
killrot_sama
Friki
 
Entrades: 82
Membre des de: 08 maig 2013 08:53
Ubicació: Salt

Re: Atento, llegó el momento, me presento... :3

EntradaAutor: killrot_sama » 08 maig 2013 19:21

Hachi ha escrit:
koroki ha escrit:
killrot_sama ha escrit:
Yui-chan ha escrit:Bueno després de llegir-m'ho tot, si tot m'has fet riure en alguns moments xDD, dir-te que benvingut, i que t'ho passis molt be per aqui xDD
En quan al que dius que no mires animes subtitulats, n'hi ha que els han traduit al español i alguns també al català en quan als que no ho estan tot es posar-s'hi xD al principi no mola gaire xD el 33, K3, 3xl, ens han mimat massa xDD


Es que no m'agraden traduïts... jo els vull doblats!! xD Si m'he de posar a llegir subtítols, no veig el que fan els personatges, i no val la pena xD La meva velocitat llegint no és la mateixa que escrivint -.-U (no, no soc de llegir gaire xD)

Això només passa al principi, despres arriba un moment que ets un master dels subtitols. Aixo em recorda quant era jove realment XDDDDD

Hi ha varies series que segur que t'agradarien.

OMG! És la primera persona que veig dient que li agrada més veure anime doblat que subtitulat DDD:
Mahou Shoujo Madoka Magika està doblada al castellà, és una de les meves sèries preferides actuals, te la recomano!


Doncs sí xD Entre l'éxit que ha tingut últimament el doblatge català xD i que jo abans feia fandub plan parodia xDD m'agrada més doblat xDD Ja me la miraré, que em falta poc per acabar Dome a l'animelliure :)
Watashi wa jipushi :3
Avatar de l’usuari
killrot_sama
Friki
 
Entrades: 82
Membre des de: 08 maig 2013 08:53
Ubicació: Salt

Re: Atento, llegó el momento, me presento... :3

EntradaAutor: killrot_sama » 08 maig 2013 19:22

Hario ha escrit:
killrot_sama ha escrit:Streets Of Rage
Nights
Shenmue

Me caes bien.


Me gusta caerte bien por el hecho de que me molen esos juegos :)
Sega rulz!
Watashi wa jipushi :3
Avatar de l’usuari
killrot_sama
Friki
 
Entrades: 82
Membre des de: 08 maig 2013 08:53
Ubicació: Salt

Re: Atento, llegó el momento, me presento... :3

EntradaAutor: Yui-chan » 08 maig 2013 21:44

Quan he dit traduits em referia a doblats, Fail :os_timit:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Atento, llegó el momento, me presento... :3

EntradaAutor: Hachi » 08 maig 2013 22:45

killrot_sama ha escrit:
Hario ha escrit:
killrot_sama ha escrit:Streets Of Rage
Nights
Shenmue

Me caes bien.


Me gusta caerte bien por el hecho de que me molen esos juegos :)
Sega rulz!

A veure si avui entra una persona al xat, que és fan de Sega xD. El faràs feliç xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Següent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron