Em presento

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Em presento

EntradaAutor: joha-joha » 03 nov. 2015 14:21

Hola a tothom!

Sóc en joha-joha, sóc fan de l'anime, la música J-Pop i la cultura i tecnologia japoneses a l'estil dels Geek Otakus (sé que algú em voldrà matar però el manga no m'interessa gaire :roll: ) i estic fent 1r a l'Eram, la seu de la UdG de Salt on en fa el grau d'Audiovisual i multimèdia.

Suposo que com la majoria de gent d'aquí també vaig començar amb l'anime del 3xl de petit (el Detectiu Conan sobretot, One Piece i Bola de Drac mai m'han agradat gaire :roll: ) i al cap d'uns anys vaig tornar a dins d'aquest món. Ara ja porto uns quants anys mirant anime japonès subtitulat i enrolant-me en altres fòrums i fansubs, buscant BDs i música i fent entrar a més gent dins d'aquest món. Totes les obres de Key m'encanten (Clannad, Little Busters, Angel Beats, Charlotte,...) igual que la majoria d'animes de Production IG o A-1 PIctures, com Psycho-Pass en el 1r i SAO o Uchuu Kyodai en el segon. També m'agraden les comèdies romàntiques tipus Toradora o animes científics tipus Steins:Gate.

Ja feia temps que us seguia per FB i al final he acabat dient hola per aquí a veure si s'anima el fòrum i conec gent nova interessada en el tema com jo :emocio:

Res més a dir, molt de gust!!!
Avatar de l’usuari
joha-joha
New_member
 
Entrades: 2
Membre des de: 03 nov. 2015 13:31

Re: Em presento

EntradaAutor: koroki » 05 nov. 2015 08:36

Woo, gent nova!

Benvingut. Com pots veure, el forum no esta massa animat... :nocrec: Si pots portar gent nova, molara bastant XD

No llegeixes res de manga XD? I com ho fas pels spoilers XD?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Em presento

EntradaAutor: Mrs_L » 11 nov. 2015 13:35

Benvingut al fòrum Joha-joha : D!!
Avatar de l’usuari
Mrs_L
Friki
 
Entrades: 58
Membre des de: 18 ago. 2012 13:07

Re: Em presento

EntradaAutor: joha-joha » 17 nov. 2015 18:51

Doncs simplement vigilo on avisen que hi ha spoilers i si no avisen doncs... :noemfotis:
M'agradaria poder-me unir a l'aula Manga però el formulari de la web està una mica obsolet xD
Ja us visitaré pel Bunkasai i així ens podrem conèixer :kawai_oi:
Avatar de l’usuari
joha-joha
New_member
 
Entrades: 2
Membre des de: 03 nov. 2015 13:31

Re: Em presento

EntradaAutor: koroki » 05 des. 2015 07:19

joha-joha ha escrit:Doncs simplement vigilo on avisen que hi ha spoilers i si no avisen doncs... :noemfotis:
M'agradaria poder-me unir a l'aula Manga però el formulari de la web està una mica obsolet xD
Ja us visitaré pel Bunkasai i així ens podrem conèixer :kawai_oi:

Tampoc esta tan obsolet, pobre XD

Lo del DNI es, tecnicament, indispensable xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Em presento

EntradaAutor: Yui-chan » 22 feb. 2016 22:26

Benvingut!!! Al club com aquest club no hi ha res benvingut a AMU3 :lolface:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre


Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron