Konichiwa ^^

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

EntradaAutor: Darko » 23 abr. 2007 00:15

Visual o no visual....realment hi ha tanta diferencia??

Pd. An cafe... ho recordo com el grup ke sonava kuan es va calar el pc el divendres, no vai poder arribar a escoltar una canço sencera...
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Aiko Minamino » 23 abr. 2007 01:41

koroki tinc un dubte, ets noi o noia?I si ets noi, en seriu t'agrada el yaoi?
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: koroki » 23 abr. 2007 09:57

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Koroki ser noi si ù.u i si m'agrada el yaoi, algun problema ù.ú ? Hi ha manges que estan molt be ò.o. Es que es tant raru ? si es raru millor, aixi soc mes friki (hh).

I visual no visual, no hi ha gaire diferencia a vegades, pero tenen un estil una mica caracteristic de fer musica, a part que tenen la força del seu estil de vestir i que en directe solen ser increibles >-<. Jo recomanu escoltar canços per entendre-ho ù.u.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Aiko Minamino » 23 abr. 2007 11:59

Noooo cap problemaaaa, però es que em pensava que els nois que els agradava el yaoi era una llegenda urbana. Ho trobo genial ^_^ Simplement fa res parlava amb una amiga de Barna sobre l'inexistencia dels nois k els hi agrada el yaoi i lo misterios del fet. XDD Pues això k ho trobo genial ^^
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Jako-kun » 23 abr. 2007 12:45

Unchaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Benvinguda Aiko.....perdona per no escriure més aviat....es lo k té no tenir internet al pis....XD

ja sabia jo k akella noia amb cara d'inocent.....en el fons era una friki!!!!!.....és conya....va ser sort k et veies en akell moment llegint Black Jack....despres vai demanar fulletons k ens kedaven.....i te vai nar a atakar....muajajajaja

res res...deixant paranoies a part...benvinguda a l'Aulamanga.....m'en alegro k t'hagi agradat de trobar per fi una associació de Manga a Girona....i després el MÓOOOOOOON......upsss...havia dit k dixava les paranoies....xo es k no ho puc evitar....XDDDD

per acabar espero k vinguis a les projeccions k fem-....ens veiem....^o^

PD: sips, al principi es fa dificil saber si en Koroki es un tio o una tia.....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Aiko Minamino » 23 abr. 2007 13:00

ARigatou Gozaimasu per la benvinguda ^_^ weeeeeeeeee

Tinc cara d'innocent?XDDDDDDDDDDDDD Pues sip en el fons soc una friki jojojojojojojojojojo Be, en el fonsi en la superficie XDDD

Black jack es com un amulet, em va començar a agradar el manga amb 13 anyets perque vaig llegir un article precios sobre Osamu Tezuka i Black Jack, i gràcies això he conegut a taaaaaaanta gent k val la pena ^_^ I mira quan decideixo fer-mela col·leccio (aquest any) va i em condueix cap a l'aula manga XDDDD Es el meu amulet XDDD

L'Aula Manga te com a objectiu final dominar el mon?

Ah, i tant que vindre a les projeccions!^_^ A veure si us conec ^^

Jako-kun ha escrit:PD: sips, al principi es fa dificil saber si en Koroki es un tio o una tia.....XD


Es que no ho podia saber pel nom i... XDDD Com ja he dit pensava que els nois que els hi agradava el yaoi era una llegenda ^^
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Darko » 23 abr. 2007 15:27

Dominar el món és una de les coses que farem en breu, només quedar donar l'ultim pas xD
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: SiKiaTriK » 23 abr. 2007 17:09

Hoooooooooooooooi!!! Uo! una petita nova friki-incorporació a l'Aula Manga :D Sigui molt Benvinguda Aiko-chan! Veient que ha vingut una persona com tu val la pena la jornada de portes obertes que vam fer a la Uni de propaganda AmU. (tot i que et vam captar a l'estació xDDD) jo era el que li va donar el fulletó i el paperet an Jako per que te'l donés :P (i... si, cara d'innocent xDDDD) per això ens vam atrevir :$. Doncs re, jo soc en Siki, faig Psicologia amb en Jako i l'Airún (no com aquesta gent maligne de montilivi ¬¬ jojojojojojojo) i re, sóc el que fa els cartells de les projeccions i tal. Espero veure't-hi aviaaaaaat *^_^*
Jiyaaaa neeeeee!!
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: Aiko Minamino » 23 abr. 2007 17:42

Siki ha escrit:Sigui molt Benvinguda Aiko-chan! Veient que ha vingut una persona com tu val la pena la jornada de portes obertes que vam fer a la Uni de propaganda AmU


uooooo m'has dit Aiko-Chan com molaaaaaaaaa nyu ^//^ Jo estic contentissima sou tots super simpatics weeeeee tinc ganes de coneixer-vos ^_^ I de venir a les projeccions i tal ^_^ nyu nyu weeeeeeeee

Encantadissima Sikiiiii ^O^

Doncs et dono les gracies a tu tambeeeeeeeeeee arigatou gozaimasu Siki-kun ^_^
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: koroki » 23 abr. 2007 20:44

Aiko Minamino ha escrit: Simplement fa res parlava amb una amiga de Barna sobre l'inexistencia dels nois k els hi agrada el yaoi i lo misterios del fet. XDD Pues això k ho trobo genial ^^


Doncs a barna conec més de un noi que li agrada el yaoi ù.u

Es raru, pero no tant ò.ó. Tot i aixi tenim una calite millor que la resta de frikis, evidentment (hh)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Aiko Minamino » 23 abr. 2007 21:59

sincerament ho trobo fantastic ^_^ Sempre esta be ser diferent als demes, i ser diferent entre els diferents encara es millor no?
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Taishi » 24 abr. 2007 01:07

Ummm pues hola bones benvinguda xD

Veig que t'agrada Battle Royale - en Kiriyama es el més 'divertit' i el que va fer més 'punts' pq excepte el veterà de l'any passat i alguns altres... ummm... com que no se salva ningú xDD. Em va agradar molt la primera pelicula.

Tampoc es estrany que als nois els hi agradi el Yaoi, a mi no es que m'interessi ni m'apassioni pero no em desagrada -- clar que no he vist casi res es pot dir xD

En fi, que t'ho passis bé per aqui i que et viciis a molts mangues i animes. 8)
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Aiko Minamino » 24 abr. 2007 16:24

Arigatou gozaimasu Taishiiii ^_^

Siii el kiriyama es el millor ^O^

Taishi ha escrit:En fi, que t'ho passis bé per aqui i que et viciis a molts mangues i animes


Okiiiiiii seguire el teu consell XDDDDDDDDD
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Dobok San » 11 juny 2007 20:50

Benvinguda a la secta, com molts altres comparteixo la ilusio de teni nous membres femenins perque les reunions sempre som massa tius i no mola xDD , espero que quant ens coneguis a tots no t'espantis i fotis el camp per potes xDD es bastant posible, sobretot per culpa d'en Xeron, ens fa fugir molta gent pero com es bon noi no el fem fora.


Darko nomes et puc dir una cosa..... Dokuro-chan powa!!!!

Koroki si es raro que et moli el yaoi xDDD no hi ha escusa xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: koroki » 11 juny 2007 20:57

Dobok San ha escrit: . . . sobretot per culpa d'en Xeron, . . .


+1
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

AnteriorSegüent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

cron