Ohayo :)

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Ohayo :)

EntradaAutor: Kharl » 27 abr. 2007 21:24

Hola que tal gent de Gironopolis que tal tot? :) Aquest any si tot va bé i trobo plaça començaré a estudiar a Girona, soc un boig del manga i l'anime i m'agradaria conèixer gent amb la mateixa afició, hem dic Carlos, però hem podeu dir Kharl o AkaKitsune XD, encara no se com ho tindre de temps, però si no vaig massa ofegat m'agradaria ajudar en tot el que pugui ;) una abraçada a tots ens veiem ;)
Suzaku "Gundam 4 Ever"
Avatar de l’usuari
Kharl
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 24
Membre des de: 27 abr. 2007 20:49

EntradaAutor: SiKiaTriK » 27 abr. 2007 21:39

Molt Bones Carlos! Caram, en pocs dies hem tingut dues incorporacions, tu i la Aiko-chan :P està molt bé això. Doncs pel que dius has arribat al lloc adequat. Tot i que som una associació petita ens basem en que tothom pot fer una mica allò que li agradi, així que quan estiguis per aqui i ens coneguem ningú et priva de fer una projecció, activitats, el que se t'acudeixi ^^. Per cert, em dic Lluis i sóc el cap de Disseny. Benvingut a Aula Manga ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: Airún » 27 abr. 2007 21:45

Benvingut Karlh!!!

Estas en el lloc indicat per coneixer gent amant del manga/anime ... cultura japonesa. Aki et trobaràs com a casa, no t'espantis si veus gent molt friki, ho son molt pero no moseguen, o si jajaj

Weno espero k ens veiem en alguna projecció, activitat i sobretot pel forum evidentment ^^

Doozo yoroshiku
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Aiko Minamino » 27 abr. 2007 22:35

Konichiwaaaa ^_^ Encantada!Jo tambe soc nova per aqui ^_^ Encantadaaaaaaa!!!


SiKiaTriK m'encanta k em digueu Aiko-Chan es genial!Que visca els super frkis ^O^
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Kharl » 28 abr. 2007 01:57

jeje moltes graciés per aquesta rebuda tan calurosa, vaig intentar trobar-vos com un boig aquest dos dies de festa major a la uni jeje però no va haver sort, però una cosa si vaig conseguir, la vostre adreça ;) això ja es un gran pas per poder vos coneixer. Aiko-chan jeje hem entrat junts XDD això mola, ahh i no us preocupeu que jo també soc mooooolt friki sempre m'ho diuen, pode com els de genshiken jajaja com el prota.

Moltes Gràcies a tots de veritat per la rebuda, Aquest es el meu camí del Friki XDD ;)
Suzaku "Gundam 4 Ever"
Avatar de l’usuari
Kharl
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 24
Membre des de: 27 abr. 2007 20:49

EntradaAutor: Airún » 28 abr. 2007 10:26

Ja potser k no ens trobessis perquè estavem com molt amagats, gent k konec k tmb buscaven la parada i tmpoc la van trobar, hauriem d'haver posat un cartell dient "Paradeta AMU cap aki" ^^ però lo important és k trobessis la web ^o^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: koroki » 28 abr. 2007 13:09

mes gent per pervertir en el gran art del manganime (**)

El lloc on estavem no era idoni ù.uU

Peró no vam saber-lo fins a ultim moment ><
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kharl » 28 abr. 2007 15:43

Gent us deixo el meu msg per si hem voleu agregar, nota el ESP és d'Esparreguera jajaja, el meu poble, :P ja se que sembla unaltre cosa... aix... ;)

El msg és: fenixesp@hotmail.com

Els meus manganimes preferits són tots els Gundam, bleach,naruto el nou Code geass i bueno una infinitat més XDDD
Suzaku "Gundam 4 Ever"
Avatar de l’usuari
Kharl
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 24
Membre des de: 27 abr. 2007 20:49

EntradaAutor: Jako-kun » 28 abr. 2007 18:09

Unchaaaaa Kharl....benvingut a l'AUlamanga......i sips, com diu en koroki, el lloc on estavem no era pas el mes vistos de tots....xo wenu....era com estar entre els sombres....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taishi » 28 abr. 2007 18:46

Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: koroki » 30 abr. 2007 16:19

Taishi ha escrit:Benvingut.


Quin missatge mes escuet ò.oUUU

La llista sembla molt curta, has de lelgir més manga (hh).
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taishi » 01 maig 2007 01:39

koroki ha escrit:
Taishi ha escrit:Benvingut.


Quin missatge mes escuet ò.oUUU

La llista sembla molt curta, has de lelgir més manga (hh).


XDDD fes-hi clic.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Kerla » 01 maig 2007 22:03

XDDDDDDD genial Taishi

aaahhh, a tot arreu on miro només hi ha frikis! >__<
Noi, has entrat al lloc idoni, aqui s'entenen conceptes com: ets més edulcorat que marmalade boy, o ets més rebuscat que la minami ozaki, i quan diguis itadaikimasu abans d'endrapar, aquí t'entenen i no et miren amb cara de: "no m'insultis".

Benvingut al club dels que portem "friki" escrit al front i dels que utilitzem més paraules japoneses que pròpies XD. I pel temps, tranquil, la majoria aquí no tenim temps i tot i així sempre acabem fent un racó per la nostra estimada associació!!

la secretària especialitzada en yaoi i yuri 8)

Ps: Kharl i Aiko, no intento forçar a ningú, només dir que si us voleu registrar a l'associació podeu sense ser universitàris. Tot i que si preferiu fer-ho el curs que ve no hi ha cap problema, podeu venir a les activitats igualment. (es que sent la secre se qui es registra a i qui no : P)
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Kharl » 01 maig 2007 22:18

Gracieees per la rebuuuudaa Kerla jeje po xii som frikis fins la medula jajaja i això és bo Xiiiip.

Jo sóc d'Esparreguera al baix Llobregat a una hora i tres quarts de Gironopolis, però aquest any aniré a viure a la metropolis XDD i a estudiarrr, sempre que pugui aniré als actes ja ke una força irrefrenable m'indueix a anar-hi XDD, i només instal.larme hem fare de l'associació :) a liarlaaa per Girooonaaa que es conegui el nom de Gundam XDD
Suzaku "Gundam 4 Ever"
Avatar de l’usuari
Kharl
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 24
Membre des de: 27 abr. 2007 20:49

EntradaAutor: Aiko Minamino » 02 maig 2007 00:04

Jeje jo tenia intencio de fer-ho però no estava segura de com, es allò que surt a la pàgina principal?
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

Següent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron