Boneesss!!

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Boneesss!!

EntradaAutor: Dj_Aleix » 02 maig 2007 13:13

Doncs bé, tot i que ja porto alguns dies registrat i comentant alguns posts em presentaré, ja que el sub-fórum de presentació no esta per fer maco sinó per fer-ne ús :P .
Hem dic Aleix i actualment estic cursant segon d’empresarials (grup B xD).
Aquest fòrum fa algun temps que ja l’havia vist, però no em vaig registrar abans perquè no podia (no es veien el numero aquells que et demana per poder-te registrar)
M’agrada el Manga i l’Anime (com tothom de aquí naturalment xD) tot i que dedico més temps a l’Anime que al Manga.

Doncs res, un plaer esta amb vosaltres :wink:
Ens veiem per aquí!! 8)
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Darko » 02 maig 2007 13:38

Benarribat Aleix

Crec que ets el primer de la facultat d'economiques que entra a l'Aula Manga xDDD i això que esta ple de cartells nostres....

A mi també em va passar el mateix amb lo dels numeros per registrar-se, es molt frustant voler-se registrar a un lloc i no poder per culpa d'això.
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: koroki » 02 maig 2007 14:11

Aqui veig un altre afectat pel meu error en modificar codi (H)UUUUU

Gumen ú.ù

Benvingut de nou aixi

espero que postejis molt t'integris al grup i te poguem usar com a conillet d'indies ò.óU

I esta molt be tenir a algu de econimiques entre nosaltres ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 02 maig 2007 18:05

sips...ets el primer d'economikes.....em sembla k era la ultiam uni k ens faltava tocar....esk benb nos e de kina uni es cada un de la Aulamanga....

xo res...k Benvingut Aleix....i lo de conillet d'indies k diu en koroki no en facis cas...és numes un cop cada mes.....és suportable...XDDDD...i més si t'ho fa amb carinyu....XDDDDDD

vagi b!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Dj_Aleix » 02 maig 2007 20:33

Collons! El primer? Al veure tan de cartells per allà em vaig pensar que deuríeu ser la majoria d’allà, però ja veig que no xD. De fet jo he “caigut” aquí pels cartells, tot i que no em vaig poder registrar perquè no es vien els números. Feia ràbia, perquè a menys que posis els números aquells (que de vegades ja m’equivoco i tot xD) no et pots registrar.

Conillet d’índies? No sona gaire bé això... xD :roll: :roll:
Merci per la benvinguda i salut a tots! :wink:
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: koroki » 02 maig 2007 20:55

ens falta conquistar altres facultats encara, no cantis victoria ò.o. diria que ens falta algu de dret i lletres esta molt despoblat encara ù.u. i que me dius de turisme ¿?

Al menys me sentu be perque solo ficar jo els cartells allà ^^, mai se on posarlos -.-U
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Airún » 03 maig 2007 10:22

Benvingut Aleix!!!!

No t'espantis amb akets noiets k se'ls inva molt la olla ^^. Estas en el lloc indicat per parla d'anime, manga i de moltes frikades més i a més a més venir a les projeccions i colaborar en el que vulguis, donar idees etc..

Weno espero k ens veiem pel forum i per les projeccions i activitats k realiztem

Doozo yoroshiku!!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: SiKiaTriK » 13 maig 2007 23:16

uoooooooooooooooo, una nova adquisició al repertori i milícies aulamanguistes! : D~~~ el món als nostres peus xDDDD. Així que vas arribar aqui pels cartells? doncs jo soc en SiKiaTriK (SiKi per més curt) o Lluis si vols el real, i sóc el que es dedica a fer els cartells :D el proper es Inuyasha i l'he acabat avui a la tarda! Passa't per la secció de Disseny i veuràs la recopilació que he fet (els meus son a partir de Perfect Blue).
Bé, doncs benvingut i aviam si ens veiem a la propera projecció ;D
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: Dj_Aleix » 19 maig 2007 19:23

Doncs el de Inuyasha encara no le vist!
El de Porco Rosso si, a baix abans de entrar a l'aula de informàtica el vaig veure ;D
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Kerla » 19 maig 2007 22:17

Benvingut!!!! Tot i que el curs ja està acabant-se espero que et poguem veure a les pròximes activitats!!! o si més no les del curs que ve :wink:

(si se'm permet) Simplement una mini aclaració per la resta de membres (ei que la secre parla!) tenim membres de quasi totes les facultats, de dret, turisme, i economiques si que n'hi han, però són dels membres inactius ^^UU esperem que un dia despertin :roll:
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Aiko Minamino » 31 maig 2007 20:57

Konichiwa Aleix !!(si saludo amb retras es k m'havia mort XD Ostres fa ilusio això de poder saludar a un lloc dient algu en japones i k no et diguin "eing?")

Casi tothom de l'aulamanga es universitari que margi k estic XDDDDDD I a sobre encara m'haure d'esperar un altre curs per entrar u,u nyu I nomes per curiositat, hi ha algú de Biologia?
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: koroki » 31 maig 2007 22:03

Hi ha algu que li agrada el manga de biologia, pero son bastant mandrosos i no se han apuntat mai a aulamanga ù.uU
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Aiko Minamino » 31 maig 2007 23:22

ja ja ja be si l'any k ve entro a Bilogia no serà per mandra pk ja hi estic a l'aulamanga n_n
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: koroki » 01 juny 2007 08:59

Millor, aixi tindre algu a la facultat de ciencies de aulamanga, a patrt de en quim ù.u

Osti es cert, en quim diria que fa biologia, o ciencies ambientals, no se ben be ù.u, pero viu per aqui tambe ù.ú

Som una gran familia >(L)<
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Aiko Minamino » 01 juny 2007 11:14

Estas a ciencies koroki?Ques estas estudiant?

I la veritat es que si que es nota que hi ha molt bon rollu amb tots els membres n_n
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

Següent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron