Fotografies dels membres

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

EntradaAutor: Dj_Aleix » 07 juny 2007 22:17

Ostia pues ara anava a posar que me feies recordar a Misa xDDD

Si, lo del “Dj” és molt típic però que hi farem.. jo tan sols sóc un aficionat i un freak de la música, no crec que hi hagués cap discoteca que em volgués per lo que punxo, tot i que ara amb la excusa d'aquest nou estil anomenat “Schranz” (que no és res més que un HardTechno dolent com li dic jo xD) comencen a posar coses realment dures i a invitar a persones realment series de la escena Hardcore. No anant gaire lluny en el propi Blau vaig veure un Flyer on hi anava en Lenny Dee, un dels pares del Hardcore, i creador del primer segell íntegrament Hardcore. Però bueno, suposo que això us deu sonar a xino xDDD No m'enrotllo més xD

P.D. És que l'actualitat musical (en quan a música electrònica) em posa dels nervis!
Quanta injustícia!
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Kerla » 08 juny 2007 12:09

bah, i desprès diuen que els frikis son lletjos.... en aquesta associació podem dir que hi han molts bishis (bishonen i bishoujo) ju ju ju *_____* (tinc complexe menkui)

i primerament, koroki.... torna a dir que ets lleig i et trenco un mirall pel cap!!!

com diria en Sorata a X, "me gusta ser dragon de cielo/membre de l'aulamanga, porque somos todos muy guapos, ganariamos hasta con uno de feo"(exceptuo posar la opinió que tinc de mi mateixa)
ja que veig que els nous membres no es queden curts. :wink:

Dj_Aleix, a veure si algun dia podem fer una macrofesta aulamanga(seh, d'il·lusió també es viu) i t'encarregues de la música. no domino massa el tema, però jo sóc fan de la música electrònica, bé, la de fa bastants anys, a partir el 2000 no he sentit gaire res de bo. (però b, ja et dic tampoc hi entenc gaire, només és una opinió d'aficcionat).

Taishi, eh!! no et dic que l'Aiko no sigui mu bunica ( que ho és, i les cuetes són cuquissimes >//<), però aixo de "perfi una noia bonica" jo em se dues habituals (a les reunions) que són un regal per la vista!
només vull dir que són guapes, espero que els respectius xicots no em peguin. que un ja me la te jurada desprès que li passes yaoi de death note...

(si koroki si, estic buscant foto, quan trobi una passable ja la posareeeee)
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Kerla » 08 juny 2007 17:27

Premi a qui sapiga distingir qui de les dos sóc jo XD (en koroki em matarà)

Imatge
Kerla l’ha editat per darrera vegada el dia: 10 juny 2007 16:52, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Taishi » 08 juny 2007 18:44

Kya!!!!! Que petita!!! Kerla no se si t'he vist a tu llavors xD, pq no es que hagi anat precisament a moltes activitats ni projeccions (2 o 3). De totes formes l'any k veee a lo millor em paso por ahi més sovint fufufu. Hmmm lo de l'Aiko ho he dit de debò (pq com k mai vinc mai conec a ningu), s q a més es tan kawaii que m'he enamorat de ella només veure-la. ><

Sobre lo de la macrofesta no estaria malament, potser per la proxima festa de la UdG...

En fi.... aki me podeu coneixer, no us espanteu (es falsa evidentment, pq no em mati en Kira):
Imatge

¬¬ Au... es la única que penso posar... ja ho he dit k no m'agraden les fotos, i amb la camera tan cutre que tinc la unica forma de que quedi bé es iluminant-me a sac i he quedat ciego de la llum que veia així que...

8)
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: koroki » 09 juny 2007 10:36

Ko ko ko ko ko ko, us estic fent posar fotus a tots, excelente 8)

Y kerlaaaa no si val, si poses quant ets petita no si val T0T, aixi tots podem guanyar en kawaii mode ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kharl » 09 juny 2007 20:09

Wueeeeeee genttttt aki tinc la meva de photopeich a veure si surt jaja aket soc jo l'any passat a Tenerifeee vem fer ruta turistica per tots els parc d'animal jejee m'encanta la fauna :P


Imatge
Suzaku "Gundam 4 Ever"
Avatar de l’usuari
Kharl
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 24
Membre des de: 27 abr. 2007 20:49

EntradaAutor: Dj_Aleix » 09 juny 2007 21:16

Kerla ha escrit:bah, i desprès diuen que els frikis son lletjos.... en aquesta associació podem dir que hi han molts bishis (bishonen i bishoujo) ju ju ju *_____* (tinc complexe menkui)

i primerament, koroki.... torna a dir que ets lleig i et trenco un mirall pel cap!!!

com diria en Sorata a X, "me gusta ser dragon de cielo/membre de l'aulamanga, porque somos todos muy guapos, ganariamos hasta con uno de feo"(exceptuo posar la opinió que tinc de mi mateixa)
ja que veig que els nous membres no es queden curts. :wink:

Dj_Aleix, a veure si algun dia podem fer una macrofesta aulamanga(seh, d'il·lusió també es viu) i t'encarregues de la música. no domino massa el tema, però jo sóc fan de la música electrònica, bé, la de fa bastants anys, a partir el 2000 no he sentit gaire res de bo. (però b, ja et dic tampoc hi entenc gaire, només és una opinió d'aficcionat).

Taishi, eh!! no et dic que l'Aiko no sigui mu bunica ( que ho és, i les cuetes són cuquissimes >//<), però aixo de "perfi una noia bonica" jo em se dues habituals (a les reunions) que són un regal per la vista!
només vull dir que són guapes, espero que els respectius xicots no em peguin. que un ja me la te jurada desprès que li passes yaoi de death note...

(si koroki si, estic buscant foto, quan trobi una passable ja la posareeeee)


Una macrofesta? Perquè no!
El que si es podria fer es un karaoke xDDDD

A partir del 2000 la músic electrònica per mi fa una davallada bastant gran... Almenys la música que escolto jo. La Maquina pràcticament desapareix, o se la veu molt poc (ara ni se la veu) i el Hardcore perd tot el encant que tenia en la època Gabba i es comercialitza passant al Newstyle. Es a dir, la escena mainstream deixa molt que desitjar i si algú vol escoltar alguna cosa decent s'ha d'anar a la escena més underground. A més, la paxanga es veu que ho arrasa tot xD Ja gent que es pensa que el House i la paxanga és el mateix. Nose, tot està molt malament. La gent no és sèrie des del meu punt de vista, i no tenen cap interès per la música. En fi...

P.D. 1: Lo del Karaoke ho veig factible xDDD
P.D. 2: Volem més FOTOS!
P.D. 3: Fart d'estudiar a la biblioteca! Esperem que demà no se'm fagi tan pesat...
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: x3ron » 10 juny 2007 10:14

Bueno, pos buscant alguna foto friki, he trobat akesta va ser del salo del manga del 05, on vam anar de bleach com podeu veure, volia posar una foto del viatge a japo :D pero ma fet mandra buscar el cd, ames no vull donar-vos enveja.


Imatge


PD:soc el del mig per si algu no ho sap.
x3ron
Japan Fan
 
Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: Kerla » 10 juny 2007 15:21

Jako, inigualable XDDD
Així m'agrada, res de posar, una foto ben natural 8)

X3ron ¬¬ millor, res de fotos del Japó que despertes ànsies assassines >__<

Kharl!! són molt petitones, les fotos!!

Ps:prometo buscar/fer alguna passable i actual i postejar-la. Però aviso jo vaig al revés que el vi, amb el temps empitjoro.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Jako-kun » 10 juny 2007 15:58

oi oi.....gumen Kerla esk tenia problemes amb el tamany de foto...i he reeditat moltes vegades...i el teu coment ha kedat ua mica desplaçat....XD
Aki la teniu la foto del monstre de la gruta friki.....el sabueso de l'Aulamanga!!!.....wenu mes k sabueso feia de cucaracha....la foto es de l'utlim Saló del Manga k mentres esperavem el tren per tornar em vaig estirar pel terra com si fos un escarbat.....kuan m'avorreixo faig coses semblant o pitjors....muajajajjaja

...els k com jo normalment neu amb tren reconeixereu el terra de l'estació de Bcn-Sants o de Clot-Aragó ara no recordo...fins i tot es veuen una mica les vies....XD.....akell dia la humanitat estava a una patada d'alliberar-se de la meva presència....xo no va ser aixís... :twisted: ...muajajajjajajajajaj... 8)


Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Airún » 10 juny 2007 16:15

amb la de milers de fotos k tens hi havies de posar la CUCARACHA-JAKO-KUN, és k te titol i tot jajajaj

weno jo potser algun dia poso una foto pero no us emocioneu, tardara el seu temps i tmpoc us espenteu amb el subjecte k veureu jajaj
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: koroki » 10 juny 2007 19:41

jakooooooooooooooooooooooo

tu si que saps ò.óUUUUUU

Te has guanyat 100 minipunts frikis del fòrum de aulamanga ù3ú

xeron si vols ja poso jo fotus de japan (hh), així perquè la gent conegui aquells llocs tant macu i tal (L), peró esta fotu ja saps que es privada ù///u, després ja saps que vam fer i tal >////<, aix aquella roba me porta records sempre (L)

Kerla, has de posar mes fotuuuus >3< que jo te vull veure ù.ú

Kharl estas molon en la fotu, tipo chico martini sin serlo ò.o

Taishi Bona fotu, tens estil ò.o
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 11 juny 2007 00:25

si si....en volem de la Kerla....UH HA!!!....XD......i les den Koroki i en Gumà....¬¬"....k aki de yaoi ja estem a costumats aveure'n...XDD.....i tamb fotus de la resta de gent(noies noies noies).....XDDDD!!!!.....no cal k us hi mateu gaire perk soc insuperable en lleig.....ara, el morbo ja es una altre cosa......muajajajaaja
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Dobok San » 11 juny 2007 20:38

Uaaaaa si que hi ha penya nova aixó em passa per estar tant de temps sense passar-me per aquins, mea culpa.
Collons Gumma (Xeron) no pots posar ni un post on parlis del viatge a japó ets un cansino, al final t'haurem de fotre de pals per que aprenguis xDD
M'alegro de veure gent nova i el rollo de les fotos mola, sobretot que les posin noies, que poques que en tenim a l'associacio i totes compromeses, aixo no pot ser xDD.
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: koroki » 11 juny 2007 20:59

aixo aixo, dobok, feia temps que no te dignaves a psar per aqui ù.u

a veure si cau tambe la teva fotu, i amb la bellesa masculina que tenim engatusem unes quants noies mes ( i nois yaoi 8) )
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

AnteriorSegüent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron