Fotografies dels membres

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

EntradaAutor: Kerla » 11 juny 2007 22:11

jo crec que si als bishis els hi posem un yukatta una mica obert */////* i els fem passejar amb pancartes de l'associació per tota la udg, segur que aconseguim un bon nombre de membres nous ^^

seh, sembla que la majoria de noies (com a mínim les habituals) ja hem triat presa, però recordeu que sempre hi han nois que estan lliures ho ho ho. Bishis x bishis sempre és una bona combinació!!!
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Kerla » 11 juny 2007 22:37

Bé, ara no us podeu queixar, us deixo dos fotos, la primera fa referència a l'època que ens trobem, exàmens, i Kerla com a bona universitària es passa les hores estudiant amb diligència i responsabilitat ò_ó. (i malauradament la foto és massa certa u.u)

La segona com deveu sospitar és cosplay de Rosiel (angel sanctuary) que vaig fer fa... mmm 3 anys?, pse, ja se que en rosiel te els cabells clars,(i algu m'ha dit que m'assemblo més a l'alexiel aixi) però em feia pal decolorar-me'ls i la perruca no hauria funcionat amb la meva pelambrera.-sento la mala qualitat de la foto, encara anava amb carret-

Ale, i si mai trobo una foto on surti passablement afavorida potser la poso, però em sap greu no tenir-ne d'aquestes de moment^^U us heu de conformar amb l'adefesio aket.

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Aiko Minamino » 11 juny 2007 23:18

uoooooooo kerlaa k mona k ets!!!(i tens un poster de saiyuki! >///<

Quantes noies son? Tan poques n'hi han?
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Kerla » 12 juny 2007 11:12

Aiko Minamino ha escrit:uoooooooo kerlaa k mona k ets!!!(i tens un poster de saiyuki! >///<

Quantes noies son? Tan poques n'hi han?


seh...ja m'ho diuen que sóc bastant mico...
(dos posters de sayuki per ser mes exactes, un el tapa el meu cap de carbassa, de tela amb el cap d'en Sanzo surtin d'unes aigües fosques *_*-la imatge original diria que és sang-)

sobre les noies que som, bé, no comptem pas en tota l'associació només els membres visibles. Doncs les més habituals (que quan hi ha reunió, hi som) seriem tres, la presi (aeris) l'airún i jo. llavors tindriem l'ingunn i la lluna que fa temps que no les veiem, i molt excepcionalment surt alguna més.
En conclusió, a les reunions som tres noies(a molt estirar quatre) contra mmm... uns nou nois ^^U
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 12 juny 2007 11:26

Llegint yaoi, tu si que saps (hh), aquesta es la kerla que jo conec ù.ú

I si es mona ^3^, i m'agrada mab el cospley ò.óU
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Aiko Minamino » 12 juny 2007 11:31

XDDDDDDDDDD No dona mico no (XDDDDD m'ha fet gràcia la sortida XDDD) K ets molt maca dic ^_^

UOoooooo o sigui que tens aquell poster a on en Sanzo surt sortint de les aigues negres.. uooooooo >//////< Sanzooooo *babeja* Kina envejaaaaa m'haig de comprar Saiyuki Reload ja ^///^

Doncs .. Si que hyi ha una lleugera desproporcio XDDD
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Dobok San » 14 juny 2007 14:16

Bueno per peticio popular dels meus fans (la veritat es que nomes m'ho ha dit en Koroki, merci tiu per creure en mi xDD ) poso un parell de fotos meves fent el que millor se fer, e gilipolles, bueno en una surto bastant normal xDD

Imatge


El Burro Català:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Dj_Aleix » 14 juny 2007 23:09

Dobok San ha escrit:Bueno per peticio popular dels meus fans (la veritat es que nomes m'ho ha dit en Koroki, merci tiu per creure en mi xDD ) poso un parell de fotos meves fent el que millor se fer, e gilipolles, bueno en una surto bastant normal xDD

Imatge


El Burro Català:
Imatge


Per la foto dedueixo que ets del Madrid!!! xDDD

Ja podem resar (tot i que no crec amb déu) perque perdin i perquè el Barça guanyi :cry:
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: SiKiaTriK » 16 juny 2007 00:35

Doncs un servidor s'afegeix a les fotos per conèixen's. Com que sóc menys fotogènic que el fary menjant llimones sense dentadura us poso una foto en la que surto mitjanament bé. Es el Saló del Manga edició 2006, jo soc l'Obi Wan Kenobi i el company Darth Vader no el conec, no es va treure la màscara pro em va fer molta ilu trobar un friket d'Star Wars tan ben caracteritzat *^_^*. Petonets a toooots!!!!

Imatge

Aquesta segona va ser més tard, ja a punt de marxar... coses que passen la gent diu uala uala demanem-li una foto... i clar.. qui va triar la noia? foto amb el Jedi! com ha de ser si señor!... eh! eh!... a l'esquerra! pervertits... que estic a l'esquerra!!!... joer, ni cas.. en fi, cordeu-vos els baberos xD

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: Jako-kun » 16 juny 2007 01:03

seh seh seh......s'ha de reconeixer k la noia estaba bona bona......i el traje ajudaba a resaltar millor.....(babessssss)...xoooooo ki va fer l afoto¿? eh¿? ki la va fer¿?.....jo! muajajajajaj

recorda sempre k el lado fàcil a part de ser fàcil és molt mes divertit.....muajajajajajaa

on hi hagi un bon Kiriyama k s'apartin el padawans!!!!.......(perke nkra portes la cueta de padawan....XD)
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Dj_Aleix » 16 juny 2007 14:57

Em pensava que en Darth Vader era més alt :?: :?: :?:

Bones fotos (la segona sobretot xDDD)
Ara en serio, sempre he somiat en tenir un casc de Dart Vader o dels soldats de l'Imperi ben parit, llàstima que els preus son bastant elevats...
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Airún » 16 juny 2007 18:47

lluis aket dia kina por em vas fer, pujant per les escales macàniques de l'estació veig en jako i la trupe i redera i anava un noi molt alt tot tapat i jo ki koi es i era en lluís jajajjaja

va estar motl bé tothom el parava per fer-li fotos vas ser famos per un dia jajajaj

La segona foto jo ja no hi era, sort k no vaig veure les cares k d'havieu posar alla tots babejant....
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Dj_Aleix » 16 juny 2007 19:02

Per cert SiKiaTriK, a on tenies la mà esquerra? :roll: :roll: :roll: :roll:
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Jako-kun » 17 juny 2007 00:21

lol....aki t'han ben pillat Siki!!!!....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Aiko Minamino » 17 juny 2007 00:25

Jako tu no vas nar disfressat de kiriyama?
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

AnteriorSegüent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron