Fotografies dels membres

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

EntradaAutor: SiKiaTriK » 17 juny 2007 00:47

Jako-kun ha escrit:recorda sempre k el lado fàcil a part de ser fàcil és molt mes divertit.....muajajajajajaa

seeeeh després del que m'ha passat avui a La Jonquera estic pensant seriosament deixar la llum pk estic fart que els tusken em donguin pel sac a mi i a tots els que són com jo...

Dj_Aleix ha escrit:Em pensava que en Darth Vader era més alt

Pubreeeet, el noi (o noia) ja era alt... passa que jo sóc un santpau xDDDD

Airún ha escrit:lluis aket dia kina por em vas fer, pujant per les escales macàniques de l'estació veig en jako i la trupe i redera i anava un noi molt alt tot tapat i jo ki koi es i era en lluís jajajjaja

Seeeeeh jo faig por de totes maneres... pro encaputxat guanyo molt xD

Dj_Aleix ha escrit:Per cert SiKiaTriK, a on tenies la mà esquerra?

Que no veus la cara de felicitat de la noia? ;D
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: Aiko Minamino » 17 juny 2007 00:56

doncs Siki, jo al teu costat semblare un barrufet, pk no arrivo ni al metre i mig...XDD
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Jako-kun » 17 juny 2007 01:02

aixxx....els tusken, els tusken.....si numés saben cridar, disparar a les vaines a les carreres i MORIR!!......¬¬

Ships kuan tinugi un moment posare alguna foto jo de cosplay.....ara no t'esperis gaire similitud.....les armes i la roba hi eren....xo el meu cabell no ajuda gaire als cosplays.....xo teni apensat de tenyirmel de color coure com en Kazou xo no hi va haver temps....ToT

PD: Lluiset recorda la oferta: "Come to the dark side...we have cookies!!!!"
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: aeris24 » 17 juny 2007 01:45

XDDDDDDDD Molt bon post, sí senyor!!

Doncs amb el permís de la secre, posaré una foto nostàlgica, de quan feia poquet que ens coneixíem (ja farà uns anyets ^^), perquè veieu com n'és de mona :p

Imatge

I ja posats a espantar-vos amb fotos meves, una de friki en un moment empanat, per seguir la tònica XD

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Kerla » 17 juny 2007 10:49

kyaaaaaaaaaaaaaaa fotus de la presiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *______________________________________________________*

espera, he vist el que crec que he vist?
NOOOOOOOOOOOOOOOOO Ooo fotos del meu passaaaaat >___< (això és perillós... ) perquè ja fa anys... uns 6?

Aiko, no problemo, jo sóc un napbuf també estic pel metre i mig.

eh Siki, passa'm el telf de la noieta (que suposo que li vas demanar XD) vull que em doni el nom de la marca del wonderbra.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Aiko Minamino » 17 juny 2007 12:11

weeee no soc l'unica! ^_^ k mones la Kerla i l'aeris n_n
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Kharl » 17 juny 2007 12:48

Heiiiii crec ke he apres a fer servir les imatges de foro jajaajaja wuuuooo nem a probar si surten beeee, ke surtin beeee ke surtinnnn grannss jajaja, senyor Spock comencem la transmissió XDDD

Aquesta és a Tenerifeee a un Restaurant, vem nar dos dies i vem demanar Pa amb tomaket jajaja:
Imatge

Aquesta és la meva gateta keishy a ke es monaaaa XD:
Imatge


Esperoooo ke surtinnn be jajaja :) :P
Kharl l’ha editat per darrera vegada el dia: 17 juny 2007 15:53, en total s’ha editat 5 vegades.
Suzaku "Gundam 4 Ever"
Avatar de l’usuari
Kharl
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 24
Membre des de: 27 abr. 2007 20:49

EntradaAutor: Jako-kun » 17 juny 2007 14:41

Wahhh Cris...no sabia k havies nat de cosplay de Inuyasha....O.O....euuuu tans anys fa k us coneixeu¿?....XD

Kharl, gupaes les fotos....XDDD.....si volsk kdein en mida normal, pos kuan et surtin els links k copies a l'ImageShack per penjar-los en forum....pos dels 6 links k em sebla k hi ha per triar, agafa el primer k hi ha sota de la foto, el k posa: "Hotlink for forums (1)"....és el k fa k es vegi en tamany orginial....XD


I wenu jo per la meva part en penjare unes tres més....XD

Aki amb dos amics frikis kuan anavem al conert d'Iron Maiden: el de l'esquerra és en Jain i l'altre es en Vidal, un friki k no sembla gaire friki xo k és friki i ell no s'ho acaba de creure....XD...però el més important d ela foto no son els frikis no jo.......és....LA DONA DE REDERA NOSTRE K ENS OBSERVABA AMB INCREDULITAT.....ELLA ÉS LA VERDADERA ESTRELLA DE LA FOTO.....UN APLAUDIMENT SISPLAU!!!!!!

Imatge

Aki jo kuan anava de cosplay de Kiriyama....ja k l'Aiko-chan m'ho ha demanat (si si, ja sé k numes em vas dir si havia nat de cosplay de Kiriyama......soc jo k m'invento les pelicules......XDDDDD)....es va fer el k es va poger...ù.u....i portant la bandana de Naruto k m'havia acabat de comprar...XD:

Imatge

I aki amb en Siki de jedi i l'Arale!!!....XDDDDD

Imatge

ja se k les imatges son una mica grandetes xo esk no le spudia fer ems petites....ù.u
Jako-kun l’ha editat per darrera vegada el dia: 17 juny 2007 15:05, en total s’ha editat 4 vegades.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Kerla » 17 juny 2007 14:51

Jako, t'agrada ocupar pantalla eeehh! XD molt bones les fotos

Kharl, ara siiiiii!!!! les fotos es poden veure grandetes si s'hi clika, m'agada molt la teva gateta >/////////<
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Jako-kun » 17 juny 2007 15:03

jejeeej....Kerla sempre postejes abans de k canvii el tamany de les fotos....esk justament avui he descobert k puc fer Vista Prelimniar....muajajaja

nah....s'ès tan friki com un pot.....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jako-kun » 17 juny 2007 15:08

LOOOOOL Kharl.......kuan penjes la foto al image shack pos ahuries de posar lo de "resize" i posar "for forums and mails"....així la imatge kedara amés reduida....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Aiko Minamino » 17 juny 2007 15:31

XDDD Jako t'ho vaig preguntar per demanarte despres k en posesis una pero t'has avançat a la peticio ù_ú XDDDD Esta molt be el cosplay ^^ Però no m'imagino en Kiriyama portant la bandana de naruto....O si? XDDD

Molt xuules les fotos, i per cert k fassis el cosplay de kiriyama en versio acabat de sortir de la explosio es genial n_n XDDD Aixo k dius de la dona de darrera em recorda a quan jo vaig fer cosplay de BR, k nava tacada de sang per el metro, ningú mes disfressat (ni les amigues) i tothom mirant, va ser genial XDDDDDDDD

AAaaaaix quin monu de cosplay k tinc....
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Kharl » 17 juny 2007 15:58

Wuoo la ke he liat amb les fotos en un moment jajajaja, gracies per l'ajuda Jako :). T'agrada la keishy kerla? es molt bonaaaa jeje sempre hem fa caricies :)
Suzaku "Gundam 4 Ever"
Avatar de l’usuari
Kharl
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 24
Membre des de: 27 abr. 2007 20:49

EntradaAutor: Ingunn » 21 juny 2007 20:54

Que guapos que esteu tots/es!!! hi ha més fotogenia aquí que en qualsevo revista de moda.
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Aiko Minamino » 21 juny 2007 21:20

Ingunn, tu nu poses fotu? juuum
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

AnteriorSegüent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron