Ohio!!!

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Ohio!!!

EntradaAutor: Airin_Reika » 19 jul. 2007 22:27

Hola!!! Fa uns mesos vaig anar a les xerrades de la udg i pel passadis vaig veure el vostre cartell i em va cridar l'atencio ^^ Be m'agradaria estar al corrent de les activitats k feu i tot aixo, m'agrada el manga/anime i la cultura japonesa des de fa uns anys i... soc una futura alumna de la UdG :P
Trobo molt be l'associacio pk si d'alguna cosa em keixava jo sempre es que a Girona no s'organitzava mai res relacionat amb el manga ^^

Anims a tots, sort i molts petons!
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

Re: Ohio!!!

EntradaAutor: Palex » 19 jul. 2007 23:34

Airin_Reika ha escrit: Be m'agradaria estar al corrent de les activitats k feu i tot aixo


Benvinguda^^

Només cal que et passis pel fòrum i ja veuràs les activitats que realitzem.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Jako-kun » 20 jul. 2007 10:21

Oissssssssssssssssss!!!!!......Benvinguda!!!suposo k debies nar a la facultat de ciencies o lletres....perk els de Psicologia estavem a la entrada i no al passadís....XDDDDD

Wenu pos ens veiem o per les projeccions o per alguna lloc........^o^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Airún » 20 jul. 2007 12:39

Benvinguda!!!!

SIIIII gent nova jajajaajja


Doncs espero k et pasis molt pel forum i k ens trobem a les projeccions i activitats k realitzarem, aki et sentiras com a casa ajjajajajajaj


Doozo yoroshiku!!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Airin_Reika » 20 jul. 2007 13:08

:P :P :P Gracies per la benvinguda ^^

Bueno doncs si... soc de lletres i avui m'acabo de matricular XDD Espero amb ansies les properes prjeccions =^.^=
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: koroki » 20 jul. 2007 13:52

Si si si siiiii gent novaaaaaaaaa siiiiiiii, menja nou >0<

A ciencies estavem a fora ò.o i no s'en veia gaire >-<.

Com diu en palex la millor manera de saber que fem es llegir el forum, es el nostre mitxa de comunicacio ù.u, aqui t'enteres de tots els cotilleos ù.ú
Normalment al foruim esta en permanent els teme simportant o que estem tractant ara mateix , aixi que es sencill :o

Més info, aqui, pregunta ò.ó
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dobok San » 20 jul. 2007 19:30

Ueeee m'encanta que vingui gent nova i mes que siguin noies muahahahaha, sobretoto no t'espantis perque en el fons, molt en el fons som persones normals aixi que ja sapas benvinguda siguis i com et diuen ja saps, passat pel forum i a part de veure el que fem ens coneixeras millor.
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: x3ron » 20 jul. 2007 20:03

benvinguda al forum, no t'espantis per gent com en dobok, gracies a deu no tothom som com ell xD, a mes es un pastel en els bolos xD, pero bueno aixo ja es un altre tema :D . Dons aviam si vens a les projeccions que sempre es bo que hi hagi gent.
x3ron
Japan Fan
 
Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: Airin_Reika » 20 jul. 2007 22:42

XDD Trankils no m'espanto, k fa molt k rondo per internet, per forums i per MMORPG i n'he trobat de tots colors xDDD Doncs a veure si es fa alguna cosa akest estiu, tambe m'agradaria poder donar idees per organitzar coses i tal ^^
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: koroki » 21 jul. 2007 15:06

Dobok San ha escrit:Ueeee m'encanta que vingui gent nova i mes que siguin noies muahahahaha, sobretoto no t'espantis perque en el fons, molt en el fons som persones normals aixi que ja sapas benvinguda siguis i com et diuen ja saps, passat pel forum i a part de veure el que fem ens coneixeras millor.
Normalissimes, vamos, de lo mes normal, tant normals com la gent que visita un gran esdeveniment com el salo del manga, així de normals més o menys.

x3ron ha escrit:benvinguda al forum, no t'espantis per gent com en dobok, gracies a deu no tothom som com ell xD, a mes es un pastel en els bolos xD, pero bueno aixo ja es un altre tema :D . Dons aviam si vens a les projeccions que sempre es bo que hi hagi gent.
No recordo qui va quedar dels ultim en la competició de bitlles ù.u, tu ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dobok San » 21 jul. 2007 16:10

x3ron ha escrit:benvinguda al forum, no t'espantis per gent com en dobok, gracies a deu no tothom som com ell xD, a mes es un pastel en els bolos xD, pero bueno aixo ja es un altre tema :D . Dons aviam si vens a les projeccions que sempre es bo que hi hagi gent.



GUMMA PERDEDOR
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: koroki » 21 jul. 2007 20:12

Per cert jo recordo que aqui dalt tens un post per posar fotus :roll:
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Salutacions

EntradaAutor: Kharl » 23 jul. 2007 16:37

En taro Adun XDDD ven vingudaaa jo tb acabo de fer la matricula i tiiinc un super carnet amb el meu careto xDDDDD wueeee jo també tinc ganes de liar-la mooooolt ^^ i de coneixer a la gent de aula, ens veieeem una abraçada a totsss ^^
Suzaku "Gundam 4 Ever"
Avatar de l’usuari
Kharl
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 24
Membre des de: 27 abr. 2007 20:49

EntradaAutor: Airin_Reika » 23 jul. 2007 16:40

XDDD la super foto del carnet XDDD doncs sort k akell dia em vaig mig arreglar, pero igualment vai kedar fatal T_T
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: Kharl » 23 jul. 2007 17:15

:P jejeje hi havia una gentadaaaa uffff i kin mareig amunt i avall amb això i amb lo altre jajaja, pero bueno al final hem sortit vius XDDD o això crec :D, ja tinc piss tb, només keda firmar papers jajaja i ta al costat de l'estació wuooooo mola mola XDD
Suzaku "Gundam 4 Ever"
Avatar de l’usuari
Kharl
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 24
Membre des de: 27 abr. 2007 20:49

Següent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron