True Blood

Comenteu tota la música que us agradi,les vostres pelis preferides, sèries, programes de televisió, etc.!

True Blood

EntradaAutor: Hachi » 30 jul. 2009 16:02

Coneixeu aquesta serie o heu vist algun capitol??
Fa poc que m'hi vaig viciar i realment em va agradar, no son vampirs com els de crepusculo que brillen (tot i que nomes brillen a la peli ¬¬, als llibres no)



True Blood és una serie de televisió que consta de dues temporades, que la segona encara l'estan rodant, basada en les novel·les de Charlaine Harris.
La història succeix en un poble de Luisina, que gràcies a una sang artificial creada a Japó els vampirs poden viure entre els humans. Els protagonistes són Sookie Stackhouse (Anna Paquin), una cambrera amb un poder especial (que no diré per no fer spoiler) i Bill Compton (Stephen Moyer) un vampir que desitja integrar-se entre els humans.

Imate d'ells dos:
Imatge

Imatge de la sèrie:
Imatge





Només us puc dir que aquesta sèrie no es pot catalogar fàcilment, ja que es molt sàdica, també te histories d'amor, hi ha sexe, diguem que bastant variada, xD.
L'únic que no m'agrada gaire de la serie son els ullals i els ulls que se'ls hi posen als vampirs quan tenen set.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 30 jul. 2009 21:19

hachi_90 ha escrit:(tot i que nomes brillen a la peli ¬¬, als llibres no)


pos a mi em va dir un que ha llegit el llibre que si que brillen XD.....la lacra més gran de Crepúsculo que no es podrà treure mai de sobre XD

referent a la serie de True Blood, tinc al pis l'Arzakon (també conegut com Albert o també conegut com l'home amb barba XD) que hi està molt xo que molt viciat.......i és un continu de recomanar-la XD.....i epl que me diu ell també hi ha molt de sexe a la serie.....cosa que dona motius suficients per fer-li un cop d'ull.....xo encara la tinc pendent.....hi ha masses series per veure ù.u

tu per on vas de la serie Hachi?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 30 jul. 2009 22:46

No brillen, si no que amb la llum se'ls hi accentua la seva bellesa xD a crepusculo xD

Sisisi hi ha molt de sexe, pero tambe es mooolt sadic i hi ha molta sang xD(per aixo m'agrada xD)
Vaig pel capitul 5 de la segona temporada. Nose a mi em vicia molt, a mes que hi ha bastantes coses que passen que no te les esperes.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 31 jul. 2009 11:58

Jako-kun ha escrit:
hachi_90 ha escrit:(tot i que nomes brillen a la peli ¬¬, als llibres no)


pos a mi em va dir un que ha llegit el llibre que si que brillen XD.....la lacra més gran de Crepúsculo que no es podrà treure mai de sobre XD
No es la unica lacra. . .
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 31 jul. 2009 12:13

koroki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:
hachi_90 ha escrit:(tot i que nomes brillen a la peli ¬¬, als llibres no)


pos a mi em va dir un que ha llegit el llibre que si que brillen XD.....la lacra més gran de Crepúsculo que no es podrà treure mai de sobre XD
No es la unica lacra. . .


no he dit pas que fos la única....he dit que era la més gran...almenys en el meu parer XDDD
a més, pensa k hi ha 3 llibres més....imaginat el ventall de possibilitats que hi han per pervertir encara més la figura del vampir XD

wenu prou de parlar de Crepuscle.....que sembla que no però hi ha molt de fan suelto....i encara acabaré rebent XD

referent a True Blood tot i no haver vist gaire....només diré que en Lafayette rulzzzzzzzz molt XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 31 jul. 2009 12:16

Jo soc fan de crepusculo xDDDD, i bueno nomes dir que odio les pelis aixo si xD, tampoc transtornen gaire la figura del vampir xD
Per cert, jo tmb he llegit els llibres, bueno menys 70 pagines del 4rt(que encara l'he d'acabar)


Ohhh si Lafayettee és el millor, xDDD, mira la serie que passen coses bastan rares xD, per on vas tu?
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 31 jul. 2009 14:05

hachi_90 ha escrit:Ohhh si Lafayettee és el millor, xDDD, mira la serie que passen coses bastan rares xD, per on vas tu?

que va, jo nomes he vist troços de diferents capitols que m'ha ensenyat l'Albert XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: ri_oopp » 15 oct. 2009 00:13

Jo he vist la primer isegona temporada..i la veritat no entenc que tothom digui que hi ha molt de sexe ( a part de la sookie i en Bill que carden a cada capitul, pero no es veu). La serie es genial això si i en Eric es el puto amo jajaja i en lafayette tmb.
"HASTA LA VICOTRIA SIMPRE¡¡¡¡¡
ri_oopp
New_member
 
Entrades: 5
Membre des de: 10 nov. 2008 01:26
Ubicació: girona

EntradaAutor: Hachi » 15 oct. 2009 18:32

Bueno jo no dic que n'hi hagi molt, pero n'hi ha xD

Siii en lafayette és súblim m'encanta aquest home (al final de la última temporada per poc no em traumo xD)
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Ingunn » 15 oct. 2009 20:54

a mi també em va pasar!!! li agafas molt de carinyo al Lafayett i en Godric també... :(
Vull més TRUE BLOOD!!
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20


Torna a: Música, Cinema i TV!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron