Psychoville

Comenteu tota la música que us agradi,les vostres pelis preferides, sèries, programes de televisió, etc.!

Psychoville

EntradaAutor: Jako-kun » 15 ago. 2009 18:54

Psychoville
Imatge

És una sèrie que em va recomanar en Neo, de la qual en varem mirar part del primer capítol i va prometre molt....avui he acabat la primera temporada i trobo que és un molt bona sèrie. Es tracta d'una nova comèdia anglesa d'humor negre (de 7 capítols la primera temporada) amb un repertori de personatges del tot extranys. Seria com si ajuntessim Hitchcock amb Monty Python.
Els personatges que protagonitzen aquesta sèrie són:

Mr. Jelly
Imatge
Mr. Jelly és un pallasso manco que no suporta l'èxit de Mr. Jolly, un altre pallasso com ell.

Joy
Imatge
Joy és una comadrona convençuda que un ninot que utilitza per a les pràctiques amb futurs pares és el seu bebè, i que aviat tindrà vida.

Robert
Imatge
Robert és un nan amb poders psíquics que està enamorat de la protagonista de l'obra en la qual actua: Blanca Neus.

David i Maureen
ImatgeImatge
David Sowerbutts viu amb la seva mare, Maureen, i els dos estàn obsessionats amb els assassins en sèrie.

Mr. Lomax
Imatge
I Mr. Lomax és un col·leccionista de peluixos, vell, cec i avariciós.

Tots ells rebran una carta en la qual hi posa: “Sé el que vas fer…”, ja que tots ells tenen alguna cosa que amagar… i pagaran per això. Darrere d'aquesta carta s'hi amaga un misteriós personatge emmascarat.

PD: quan en Neo llegia la sinopsis.....tan sols li va fer falta mencionar "Pallasso manco" i "Nan amb poders psíquics" per qué la volgés veure XD....i és que amb uns personatges tan carismàtics i bizarros qui es pot resistir a aquesta sèrie?....jo almenys no ho he fet XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 17 ago. 2009 16:25

Wowww, sembla interessant, ja veure algun capitol i quan ho hagi fet, ja comentaré que m'ha semblat^^
M'agrada el nan i el pallasso xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界


Torna a: Música, Cinema i TV!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron