Lol of 300

Comenteu tota la música que us agradi,les vostres pelis preferides, sèries, programes de televisió, etc.!

EntradaAutor: Jako-kun » 01 ago. 2007 00:03

mes frikades de 300.....ù.u

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=g9TmQGHj_Es&mode=related&search=[/youtube]
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Ryuuzaki » 23 nov. 2007 00:12

Que LOOL x_D (Brush your teeth^^ al final xD)

En fins, per variar... més frikades de 300... i les k hi ha per veure ^^

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eVbhst6tpQI[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EY_0QNo2sq0[/youtube]

I és que el Nen Foll Germànic té canya per estona... també hi ha els seus "pinitos" amb 300 ^^
Justice always will prevail..
Imatge
Avatar de l’usuari
Ryuuzaki
Japan Fan
 
Entrades: 121
Membre des de: 19 oct. 2006 21:55
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: koroki » 23 nov. 2007 11:38

El primer video es MOLT sublim xDDDDDDDD

Me rigut bastant amb el primer ù.u.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sachiko » 23 nov. 2007 17:00

X_DDDDDDD pero que LOL que arriba a ser Deu meu xDD com molen xDDDDDDDDD
Avatar de l’usuari
Sachiko
Friki
 
Entrades: 65
Membre des de: 08 nov. 2007 01:06
Ubicació: Yuriland

EntradaAutor: Jako-kun » 23 nov. 2007 18:00

wow....molt bo el primer...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Kerla » 23 nov. 2007 19:31

Arribo una mica tard, però dir que les imatges del principi m'han fet partir la caixa XD quants de frikis que es dediquen a fer això, amb quina facilitat dominarem el món...

koroki ha escrit:Home crec que per veure un peli que sigui rigurosa amb l'historia, hauriem de fer un documental ù.u.

En una peli (o comic) es busca donar historia amb accio o argument adictiu, la gent ja no es pren aquestes coses al peu de la lletra ù.u


He d'admetre que només he vist fragments i no he llegit el còmic original, Però davant d'una afirmació així no em puc quedar tan tranquil·la - per alguna cosa estudio història i adoro el manga històric- es poden fer obres mestres sense perdre el rigor històric!!! a molts us pot semblar aburrida aquesta matèria, i jo diria que sobretot de la manera en que s'explica, però dona per molt! ni tan sols faria falta afegir més "acció" prou que en porta la humanitat. Si que alguna cosa es pot permetre ja que una pel·licula segueix unes pautes de ritme narratiu, però jo no deixaria passar res més.

Els "puntillos" o allò que enganxa, en general no és el Que t'expliquen, sinó Com. I sobretot en una peli comercial històrica, crec que s'hauria de mantenir encara més el rigor, tenint en compte que és el que aprendrà la gent i si et passes pel forro la història la gent només absorbirà coneixements equivocats que creurà correctes. No costa tant esforçar-se una mica més, i fer les coses bé, si es la millor manera de transmetre la història!

Sent com és una adaptació no s'hauria de criticar la peli sinó el còmic, i encara no he sentit ningú fer-ho... curiós...


bé, ja se que us puc semblar pedant o pesada, però quan la gent es posa amb "lo meu" no em puc quedar callada.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 24 nov. 2007 00:14

Bon comentari.

Pero no volia dir aixó, no volia dir que la historia fos aburrida, simplement que potser hi ha vegades que no dona per pelicules de acció trepidant o posar-ho tot, tot fa que la pelicula sigui pesada. No es pot ser el maxim de riguros, moltes vegades la vida de les eprsones no es divertida i la historia es la vida de moltes persones juntes xD.

Jo hem tragaria el documental de qualsevol cosa, no et pensis.

El que pasa que un autor es això, l'autor, no reinterpreta la historia, nomes fa un guio per la seva obra basat en certa època.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 24 nov. 2007 10:40

Bé, és basat en el còmic, i el còmic es una espècie d'interpretació una mica lliure de què en va escriure no-sé-quin grec, sobre aquesta batalla. Llavors és normal aquesta exageració "Nosaltres érem 300 i ells eren XXXXX" (cosa que de fet, no és certa, eren més de 300 tècnicament ^^U), i això com de que ells eren lletjos, monstres, i els grecs eren els combatents perfectes i valerosos. Crec que la pel·lícula volia transmetre aquest sentiment, el que va transmetre el grec de qui no recordo el nom en el seu llibre sobre la batalla de les Termòpiles (de fet, algunes de les frases cèlebres són del llibre, com aquella de "Nuestras flechas seran tantas que cubrirán el sol"/"Entonces lucharemos en la sombra", o alguna cosa així ^^U). I vaja, crec que això sí que ho fa. I per exemple allò tant polèmic de que en Xerxes sigui un "sarasa", és degut a que els espartans també ho veien així XD Home, els hi va venir un tio maquillat, amb joies...

És a dir, la pel·lícula no volia transmetre una realitat històrica sinó el sentiment grec, o almenys això és el que crec jo, i això ho aconsegueix.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

Anterior

Torna a: Música, Cinema i TV!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron