Velvet Goldmine

Comenteu tota la música que us agradi,les vostres pelis preferides, sèries, programes de televisió, etc.!

Velvet Goldmine

EntradaAutor: Taki » 04 gen. 2008 22:36

Sobre quina altra pel·lícula podria escriure jo aquí? Lògicament... Havia de ser Velvet Goldmine ^^ Faré un cpoy/paste de la wiki per la part de l'argument.

Velvet Goldmine es el título de una película de 1998, dirigida por Todd Haynes y protagonizada por Ewan McGregor, Jonathan Rhys-Meyers, Christian Bale y Toni Colette. El productor ejecutivo fue Michael Stipe, líder del grupo R.E.M..

En ella se narra la historia de Arthur Stuart (Bale), un reportero que investiga la carrera del cantante de Glam rock Brian Slade (Rhys Meyers) quien fue misteriosamente asesinado en uno de sus conciertos. Para ello, debe entrevistar a las personas que fueron parte de su vida en ese entonces; Kurt Wild (McGregor), un amigo también cantante con el que colaboró en varios de sus discos (s'han deixat la part del yaoi... XDDD No me l'imagino jo, eh, a la peli surt), Mandy Slade (Colette), su ex esposa y Jerry Devine, su manager. Aunque la historia es ficticia, es obvia la inspiración que tuvo Haynes en los cantantes David Bowie e Iggy Pop.


Vaig conèixer aquesta pel·lícula gràcies a Paradise Kiss (la mencionen en el tomo 1) i em va intrigar, així que una tarda d'aborriment em vaig decidir a veure-la... I em va enamorar. No té el ritme d'una pel·lícula normal, això es veu de seguida, perquè està plena de coses en plan videoclips i directes... Crec que més que la història el que em va enamorar (i m'enamora encara) es la part visual i sonora, a més de la originalitat. En quant al maquillatge, vestuari, dissenys, fotografia... Per mi és perfecte. La música és l'adequada encara que es troba a faltar música real d'en David Bowie, però no la va voler cedir... Però la banda sonora en general m'encanta, i és sorprenent que tant en Jonathan Rhys-Meyers com l'Ewan McGregor sàpiguen cantar així...

En fi, que no és una pel·lícula convencional, per tant no sabria si recomanar-la així a gran escala... Però és una joya per mi ^^

Imatge

EDIT: Mira que sóc burra, m'he oblidat de posar una "mostra" del que es la pel·lícula XD

(Un dels videoclips que surten)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=L1y_PRuq7x0[/youtube]

(Placebo... Algú els coneix? XD Doncs van aparèixer a la pel·lícula, una de les seves aparicions era això, una versió de 20th Century Boys de T-Rex)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OoZ_L1lEcTc&feature=related[/youtube]
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 05 gen. 2008 13:40

ES gran pel·lícula, a mi em va agradar molt realment, la musica i la imatge es molt bona, crea un ambientació molt especial.

Per mi també es una gran obra de culte, te deixa fascinat.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Airún » 05 gen. 2008 17:28

A mi també em va agradar molt, tant els actors, la musica, el vestuari etc...


^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Yami » 11 gen. 2008 20:51

M'agradaria tornarla a veure xk realment la vaig trobar un pel complicada, i una pelicula amb tans matisos esta be tornarhi per descobrir noves coses ke et vas perdre el primer cop.
Avatar de l’usuari
Yami
Friki
 
Entrades: 77
Membre des de: 17 set. 2007 12:16

EntradaAutor: Jako-kun » 11 gen. 2008 22:17

molt bona película.....el primer cop k la vaig veure...em vaig kedar O.o...el segon cop....vaig començar a entendra-la millor.....tot i que com diu en Yami té molts matissos......i aixó juntament a k s'ha de comparar amb diverses biografies d'estrelles del rock dels anys k ens parla la película, la pot fer una mica dificil d'entendre a la primera.....

en resum: és una película molt completa i interessant a la vegada k té alguns puntassos divertis......amb bons tocs del rock dels incis i de les seves branques derivants....xo que et pot fer perdre una mica si no estas acostumat a aquest tipus de desenvolupament de l'argument.....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Ingunn » 15 gen. 2008 15:19

Si que es bona..si l'Ewan surt molt guapo aqui...molt sexy :)
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20


Torna a: Música, Cinema i TV!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron