Herois

Comenteu tota la música que us agradi,les vostres pelis preferides, sèries, programes de televisió, etc.!

Quin personatge us agrada mes?

Peter Petrelli
0
No hi ha cap vot
Nathan Petrelli
0
No hi ha cap vot
Claire Bennet
0
No hi ha cap vot
Hiro Nakamura
3
75%
Niki Sanders
0
No hi ha cap vot
Matt Parkman
0
No hi ha cap vot
Issac Mendez
0
No hi ha cap vot
Mohinder Suresh
0
No hi ha cap vot
Sylar
1
25%
Gabriel Gray
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals : 4

Herois

EntradaAutor: Idroj » 19 maig 2008 14:44

Hola a tots :D

Avui he tingut loportunitat de conectarme i de pasar per aki, aixi k penjare alguna cosa ineresant.XD

Segurament molts de vosaltres ja habreu vist akesta serie k per mi a estat mitica en el sentit k es una serie k enganxa mol.
Encara recordo els dimecres al vespre al canal Tv3, mestirava al sofar de casa meva a empasarme els 2 capitols seguits.

Es allo k kuan sacaba dius:
- Com continuara.... vull veure el seguent capitol!!!!!

Personalment, el personatge k a mi magrada mes es en Hiro Nakamura, es un personatge unic, k am el seu poder de teletransportacio pot teletransportarse a kualsevol lloc i kualsevol epoca, i no es fantastic aixo!!!!

Dons b, ara k he fet una parrafada, es hora de k comenteu akesta serie de k us a semblat. I sobre si/o com sera la seguen temporada. :P

Imatge
Avatar de l’usuari
Idroj
New_member
 
Entrades: 8
Membre des de: 24 set. 2007 23:15
Ubicació: Sant feliu de Guixols

EntradaAutor: Jako-kun » 19 maig 2008 16:06

estava entre en Hiro i en Syler......xo m'he quedat amb en Hiro......tot i que haig de reconeixer que no he vist del tot la serie....xo si el principi i el final....i el k m'he perdut m'ho varen explicar....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Airún » 21 maig 2008 21:18

En Hiro és el millor!!!! ^^

És super mono i el poder k té és genial, encara k si els poguesis tenir tot, weno tots no k n'hi ha alguns k no m'agraden gens però weno ^^

Per això potser seria en Peter Petrelli tot i el que li passa però weno, jo estava entre en Hiro i ell.
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Jako-kun » 21 maig 2008 22:10

Airún ha escrit:En Hiro és el millor!!!! ^^

És super mono i el poder k té és genial, encara k si els poguesis tenir tot, weno tots no k n'hi ha alguns k no m'agraden gens però weno ^^

Per això potser seria en Peter Petrelli tot i el que li passa però weno, jo estava entre en Hiro i ell.


molt millor en Syler k en Pitrelli....on s'es vist un germà de president que tingui poders ....sisplau......fora conyes.......en Piutrelli seria del lado fàcil.....fua m'acosto a akest tink el seu poder.....millor en Syler.....matar i congelar i tallar cap.....i despres tink el seu poder.....aixxxx....és així com un heroi es fa famòs kuan només keda ell.....maujajaaja...fora conyes.....espero veure en syler a la proxima temporada...
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 26 maig 2008 22:28

Jako-kun ha escrit:
Airún ha escrit:En Hiro és el millor!!!! ^^

És super mono i el poder k té és genial, encara k si els poguesis tenir tot, weno tots no k n'hi ha alguns k no m'agraden gens però weno ^^

Per això potser seria en Peter Petrelli tot i el que li passa però weno, jo estava entre en Hiro i ell.


molt millor en Syler k en Pitrelli....on s'es vist un germà de president que tingui poders ....sisplau......fora conyes.......en Piutrelli seria del lado fàcil.....fua m'acosto a akest tink el seu poder.....millor en Syler.....matar i congelar i tallar cap.....i despres tink el seu poder.....aixxxx....és així com un heroi es fa famòs kuan només keda ell.....maujajaaja...fora conyes.....espero veure en syler a la proxima temporada...


Però si en Saylar és igual que en Peter, però aquest últim no necesita mirar el cerbell per aconseguir el poder, ni ha prou que tingui aprop algú amb poders i ja l'aconsegueix XDDDD

És un puta en Petrelli, té la millor habilitat de totes.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 26 maig 2008 22:40

MiraiMaki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:
Airún ha escrit:En Hiro és el millor!!!! ^^

És super mono i el poder k té és genial, encara k si els poguesis tenir tot, weno tots no k n'hi ha alguns k no m'agraden gens però weno ^^

Per això potser seria en Peter Petrelli tot i el que li passa però weno, jo estava entre en Hiro i ell.


molt millor en Syler k en Pitrelli....on s'es vist un germà de president que tingui poders ....sisplau......fora conyes.......en Piutrelli seria del lado fàcil.....fua m'acosto a akest tink el seu poder.....millor en Syler.....matar i congelar i tallar cap.....i despres tink el seu poder.....aixxxx....és així com un heroi es fa famòs kuan només keda ell.....maujajaaja...fora conyes.....espero veure en syler a la proxima temporada...


Però si en Saylar és igual que en Peter, però aquest últim no necesita mirar el cerbell per aconseguir el poder, ni ha prou que tingui aprop algú amb poders i ja l'aconsegueix XDDDD

És un puta en Petrelli, té la millor habilitat de totes.


vale k la d'en Syler és més putada......xo mola aixó de tenir k anar obrint caps.....muajajajajajajaja

l'unic inconvenient d'en Petrelli es k, vale le spot tenir totes....xo primer ha de trobar-ne...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Airún » 27 maig 2008 20:14

Jako-kun ha escrit:l'unic inconvenient d'en Petrelli es k, vale le spot tenir totes....xo primer ha de trobar-ne...XD


Si et refereixes a k primer a de trobar gent amb posders, en Sayler també sinò com els hi obrirar el cap sino els troba¿? Per això vol el mapa i el programa akell per a trobar a totes les persones amb poders
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Jako-kun » 27 maig 2008 21:14

Airún ha escrit:
Jako-kun ha escrit:l'unic inconvenient d'en Petrelli es k, vale le spot tenir totes....xo primer ha de trobar-ne...XD


Si et refereixes a k primer a de trobar gent amb posders, en Sayler també sinò com els hi obrirar el cap sino els troba¿? Per això vol el mapa i el programa akell per a trobar a totes les persones amb poders


aki m'has pillat....jeje^^U
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 27 maig 2008 21:16

El Saylar és un puta, perquè ho dic jo i l'Espagueti Volador, i les veus, que no callen mai. Ah! I es veu a venir que morirà a la tercera temporada :twisted:
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Darko » 29 maig 2008 21:24

MiraiMaki ha escrit:Però si en Saylar és igual que en Peter, però aquest últim no necesita mirar el cerbell per aconseguir el poder, ni ha prou que tingui aprop algú amb poders i ja l'aconsegueix XDDDD

És un puta en Petrelli, té la millor habilitat de totes.


Diria que en Sylar pot utilitzar més d'una habilitat alhora, mentre que en Petrelli ha d'anar una per una
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu


Torna a: Música, Cinema i TV!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron