Concert Maximum the Hormone

Comenteu tota la música que us agradi,les vostres pelis preferides, sèries, programes de televisió, etc.!

Concert Maximum the Hormone

EntradaAutor: Jako-kun » 22 set. 2008 22:53

Imatge
El 9 de Novembre, Maximum the Hormone + Deafness, tocaran a la sala Salamadra1, cau en un diumenge, jo fijo que hi vaig....algu mes s'hi vol apuntar¿?¿?¿?¿?...intentare pillar lloc per dormir allà.....xo ja es vurá.....no soc gaire benaventurat en trobar llit per dormir....ù.u

El preu son 30 €

PD: va Uri (mushroom) ves-hi nomes per dir: "tocad la de Death Note!!!"....XDDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 27 set. 2008 13:52

Bueno, doncs parlem sobre lo del concert aquí. Jo m'hi apunto, i segurament un amic meu també hi vindrà. Sobre lo de dormir, jo tenia pensat en que, un cop acabat el concert, esperar fins a les 6 i pico (que és quan surt el primer tren) i tornar cap a casa, no se vosaltres si us fa gaire gràcia aquesta solució paxanguera XDDDD

En Jako podria editar el primer post amb la gent que s'hi apunta, així ens fem una idea del total.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 27 set. 2008 16:41

D'un cop que ho vaig fer.....no em va fer gaire gracia passar la nit fins la matinada pels carrers de Barna, soc masa poruc referent a aixó i tothom que veig enkra k siguin àvies, em penso que em volen robar o assassinar.....sisi es bastnt paranoide ho sé....xD

jo em sembla k tinc lloc per dormir a casa d'un amic.....xo no se si em deixarà portar gairemés gent.....un o dos potser si....xo no més...ù.u

xo si voleu cap rpoblema, em quedo amb vosaltres fins la matinada o anem a un alberg com me va dir la Hachi....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 27 set. 2008 23:42

nose a mi tan mes estarme fins la matinada... tot i que prefereixo un alberg algun atre lloc
una cosa a quina hora s'acaba el concert mes o menys?

dema trucu a les meves amigues, q ahir i avui no he tingut temps i us comfirmo les que podran venir
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: MiraiMaki » 28 set. 2008 16:53

Habiam... si som tants dubto que el teu amic ens vulgui a casa Jako, a més, pensa que per ell som desconeguts XDDDD

Voltar per la matinada, home, ens quedariem xerran tan tranquilament fins les 6 o així, i tranquil, que n'he pasat de tots colors i si hi hagués algún problema sabria com reaccionar XDDDD

Em sembla que el Jako, la Hachi i jo som els més entusiasmats en això del concert :D
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 28 set. 2008 17:02

la Hachi m'ha dit k una amiga seva tamb anira al concert.......ah! i el tio k m'havia de deixar dormir es en Vidal...segur k el recordes Maki.....es el k portava camisa....XDDDD i wneu....si fossin dos enkra potser....xo tanta gent jo crec k no em deixaria....xo no problem on passem la nit....xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 28 set. 2008 17:07

Clar que m'en recordo home, em va caure de puta mare aquell tio :D
* Nota mental: agregar-lo al msn, puta memòria peix! *
Però vols dir que als seus pares (en cas que visqui amb ells) els hi fes gràcia que vinguin noies i tot? Tot i que l'idea no sembla gens dolenta, eh? XDDDD
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 28 set. 2008 18:16

MiraiMaki ha escrit:Clar que m'en recordo home, em va caure de puta mare aquell tio :D
* Nota mental: agregar-lo al msn, puta memòria peix! *
Però vols dir que als seus pares (en cas que visqui amb ells) els hi fes gràcia que vinguin noies i tot? Tot i que l'idea no sembla gens dolenta, eh? XDDDD


nah no viu amb els pares....està allà "estudiant"......xo no xe...ja te dic si fossim menys gent potser.....xo no crec...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 28 set. 2008 19:06

com ha dit en jako una amiga meva ja es segur q vingui, l'altra encara nose.

doncs ens quedem rondant x bcn, abans q sorti el tren podem anar a esmorzar, i ja sens passara el temps rapid no?
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: MiraiMaki » 28 set. 2008 23:01

hachi_90 ha escrit:com ha dit en jako una amiga meva ja es segur q vingui, l'altra encara nose.

doncs ens quedem rondant x bcn, abans q sorti el tren podem anar a esmorzar, i ja sens passara el temps rapid no?


Amb vosaltres segur que sí, igualment ja us dic que estigueu tranquils, si pasa algo trec el meu sable làser i us defenc :D
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 07 oct. 2008 11:49

jo crec k seria quatió d'anar a comprar les entrades....per si de cas....xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 07 oct. 2008 14:39

vale, doncs podrem anar a comprar les entrades junts que no se on shan d anar a comprar?
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: MiraiMaki » 07 oct. 2008 17:34

Jako-kun ha escrit:jo crec k seria quatió d'anar a comprar les entrades....per si de cas....xD


Bona idea Jako. Anireu a comprar-les a BCN? XDDDD
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Hachi » 07 oct. 2008 17:39

s'han d'anar a comprar especialment a bcn?:s

o hi ha altres maneres? xDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 07 oct. 2008 22:18

hachi_90 ha escrit:s'han d'anar a comprar especialment a bcn?:s

o hi ha altres maneres? xDD


mmmm em sembla k la botiga d ela Unidiversitat de Montilivi està vinculada a TickTackTicket....per tant allà s'hi poden comprar.....ho podries anar a mirar Iria¿?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Següent

Torna a: Música, Cinema i TV!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron