Musical de Sweeney Todd a Barcelona

Comenteu tota la música que us agradi,les vostres pelis preferides, sèries, programes de televisió, etc.!

Musical de Sweeney Todd a Barcelona

EntradaAutor: Taki » 07 gen. 2009 12:49

Per fi els déus m'han escoltat! Podrem disfrutar a Barcelona del musical en què està basada una de les películes més exitoses de l'any, i que a mi particularment em va encantar. El cas és que jo penso anar-lo a veure, i ja tinc unes quantes persones amb qui anar... Però he pensat que potser a algú més de per aquí li interessaria. El pla seria agafar les entrades d'aquí poc, avui ho he mirat i si agafem d'una sessió que no sigui de les primeres encara estan casi totes a la venta. Si hi anem un dia de cada dia, el preu de les entrades va dels 30 als 38 euros, els dies de festa crec que era des 35 als 48, o alguna cosa així. Les sessions són a les 9 de la nit i alguns dies a les 6 i mitja.

Si algú està interessat, que ho digui ràpid, ja que d'aquí una setmana m'agradaria comprar ja les entrades, i si hi anem junts millor que seiem junts... n.n

Com ja us deveu imaginar, les entrades poden comprar-se pel servicaixa, així que no suposen cap problema.

Un video perque veieu com és l'adaptació:

[youtube]http://youtube.com/watch?v=Vjb6LPvkTs8[/youtube]

EDIT: Fallo meu... XD Seria a mitjans o finals d'abril.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 07 gen. 2009 13:38

oh mola^^
Sembla que hagi d'estar be l'adaptació,
a més si dius que es fa a l'abril el més segur és que pogui venir^^

Si hi anessim hi anirem cap a barcelona al mitg dia o axins no? D'aauesta manera no ens perdem clase
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: neodark » 09 gen. 2009 11:28

Com vai dir...m'apunto! xd
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Hachi » 22 abr. 2009 23:14

Trossos del musical de Sweeney Todd, es que estava intentant trobat el video de la lombriz o la lletra... Pero en lloc surt :(


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BPeH7cvwFvY&feature=related[/youtube]

Èpic el començament.
Hachi l’ha editat per darrera vegada el dia: 24 abr. 2009 13:34, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Taki » 23 abr. 2009 09:21

El primer video ja el vaig posar jo XD I apart d'aquests dos també hi ha "No hay lugar como Londres", però res més perquè això és com una mostra per veure si t'agrada i anar-hi o no. Igual treuen després una versió grabada, però em dóna que no... Perquè els hauria estat més rentable treure-la abans i poder-la vendre a la gent que va a veure l'obra XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 24 abr. 2009 13:33

Si si, molaria que treguessin un cds amb les cançonsss, seria genial :O
sorry, per posar video repetit
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界


Torna a: Música, Cinema i TV!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron