Alice in Wonderland - Tim Burton (2010)

Comenteu tota la música que us agradi,les vostres pelis preferides, sèries, programes de televisió, etc.!

Alice in Wonderland - Tim Burton (2010)

EntradaAutor: Jako-kun » 20 gen. 2009 16:21

Tan sols se sap que s'està fent, la versió d'Alicia al país de les marevelles, dirigida per Tim Burton que se suposoa que sortirà al 2010, no hi ha ni trailers al youtube....tan sols merdes fanvideos de, com es de suposar, fans.
Imatge
És una pel·lícula que li tinc moltes ganes la veritat, soc molt fan dels llibres d'Alicia al país de les maravelles i serà interessant veure quina versió en fa Tim Burton....en aquest link de "imdb" teniu el cast d'actors per la película:
http://www.imdb.com/title/tt1014759/

Com era d'esperar de Tim Burton, en el repartiment d'actors hi ha en Johnny Depp i farà el paper del Barreter Boig que acompanya a la Llebra Boja a l'escena del tè i el "feliz no-cimpleanys" que la amjoria recordareu de la película de Disney....aquí en teniu una imatge d'en Johnny Depp:
Imatge
PD: tot i que encara queda temps per que surti, en tinc moltes ganes.....si surt algun trailer ja el posaré o que algú si el veu abans k li posi^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 20 gen. 2009 16:40

No ho sé segur, però vaig llegir por ahí que la imatge aquesta era un fake. Les que sí que han sortit són algunes de l'Alícia, crec. I obviament havia de sortir la Helena Bonham-Carter, que per cert hauria pogut fer d'Alícia, és una de les possibilitats que tenia, entre d'altres com el propi Depp (sí, en Tim Burton està com una cabra XD).

I per cert, la guionista és la de El Rey León i Mulan. N'espero qualitat.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 20 gen. 2009 17:08

a mi també m'ah semblat una mica fake.....és massa viat perk es desvetlli un eprsonatge que farà en Johnny Depp.....xo wenu....si més no es un fake k sembla currat...XD

mmmm....en Johnny Depp fent d'Alicia......seria soberbi.....realment....tot i k per les imatges que he vist de l'alicia.....no m'acaba de convèncer......m'esperava una actriu mes nena.....ja k l'alicia es aixó....una nena...XD

lo de la guionista del Rey Leon i Mulán no ho sabia.....em pensava k Disney els havia matat a tots els guinistes de les seves pelis k no son en 3D......xo seps....amb una guionista així la cosa promet...no se si ha fet altres guions de pelicules.....xo aquests dos l'avalen bastant crec jo...xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 20 gen. 2009 23:32

oohhh

Diguent tot això, m'entren ganes de veure aquesta peli.
En part que mulan i el rey leon son de les pelis de disney que més m'agraden^^
Viam si d'aqui poc treuen algun trailer o algu
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Yami » 23 gen. 2009 22:59

A no se on vaig llegir que la pel·lícula seria animada però farien servir de referencia els moviments reals dels actors, no se si serà veritat, per internet sempre es diuen masses coses XD
Avatar de l’usuari
Yami
Friki
 
Entrades: 77
Membre des de: 17 set. 2007 12:16

EntradaAutor: Taki » 24 gen. 2009 01:35

Jo vaig llegir que seria mescla d'animació 3D i imatge real, i em vaig imaginar rollo el video aquell del Dirge of Cerberus amb en Gackt.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Kioko Otonashi » 18 gen. 2010 22:09

La data d'estrena es el 5 de Març de 2010 i jo aniré a veure-la xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Kioko Otonashi
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 36
Membre des de: 27 des. 2009 14:45
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: koroki » 19 gen. 2010 00:10

Crec que en aquets forum més de un l'esta esperant.

Jo personalment no, pero perque no soc especial fan de la "saga".
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 19 gen. 2010 00:42

Jo soc una de les persones que l'esta esperant!!!
Aixxx tinc moltes ganes d'anar-la a veure.

Kioko Otonashi ha escrit: i jo aniré a veure-la xDDD


Vols venir amb mi a veure-la, i algu més que s'apunti? ^3^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界


Torna a: Música, Cinema i TV!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron