Saló del Manga 08

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Saló del Manga 08

EntradaAutor: MiraiMaki » 26 juny 2008 12:03

He tingut una idea.

Què us semblaria si pel saló del manga fessim una quedada cospleyats de la brigada Gurren Lagann? :D
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 26 juny 2008 12:18

....en principi amb la Taki, en Koroki, en Yami, en Darko i mes gent....teniem pensat de fer-ho....per tant com més gent millor!!!..xD

PD: jo vaig de Rossiu.....i ningu em pot prendre el cosplay d'aquest personatge tan genial....¬¬
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Elfangor » 26 juny 2008 12:27

jo, si al final em faig disfressa, aniré de Zukko, d'Avatar, així que no em puc apuntar xDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: MiraiMaki » 26 juny 2008 13:37

Doncs podriem fer un cuadre de personatges per saber quin personatge té cadascú, que si no encara hi hauràn 5 kaminas i 3 yokos jajajajaja

Jo amb el que més m'asemblo és amb en Simon, del segon arc argumental, quan ja és més gran.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 26 juny 2008 13:55

El cert és... Que tenim un grup de cosplay força complet XD Mira que et faig una llista: Kamina, Simon modo Garlock (el del final de tot, corsé i capa), Nia, Viral (per decidir està si del primer arc o del segon), Adiane, Gimmy, Darry, Rossiu, Kittan, i potser Kinon i Lord Genome (lol). I bé, si en Quim ha decidit algun personatge... XD

És que si ningú es fa enrere serà el grup de cosplay més gran en el que hauré participat.

Però vaja, dic jo que podríem fer una quedada d'aulamanga, independentment dels cosplays, apart que com has vist, com no vulguis anar de Yoko... XDDDDD (hum, tenim una amiga que potser anirà de Yoko, però ni és segur ni vindria amb nosaltres)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: MiraiMaki » 26 juny 2008 14:17

Taki ha escrit:El cert és... Que tenim un grup de cosplay força complet XD Mira que et faig una llista: Kamina, Simon modo Garlock (el del final de tot, corsé i capa), Nia, Viral (per decidir està si del primer arc o del segon), Adiane, Gimmy, Darry, Rossiu, Kittan, i potser Kinon i Lord Genome (lol). I bé, si en Quim ha decidit algun personatge... XD

És que si ningú es fa enrere serà el grup de cosplay més gran en el que hauré participat.

Però vaja, dic jo que podríem fer una quedada d'aulamanga, independentment dels cosplays, apart que com has vist, com no vulguis anar de Yoko... XDDDDD (hum, tenim una amiga que potser anirà de Yoko, però ni és segur ni vindria amb nosaltres)


Tots aquests personatges ja estàn agafats? Ò.ó a bones hores arrivo doncs XD

Jo de Yoko? Paso de transvestir-me i/o fer-me un canvi de sexe XDDDDD

I sobre lo de la quedada, mentres sigui per BCN podeu comptar amb la meva presència.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 26 juny 2008 14:46

MiraiMaki ha escrit:
Taki ha escrit:El cert és... Que tenim un grup de cosplay força complet XD Mira que et faig una llista: Kamina, Simon modo Garlock (el del final de tot, corsé i capa), Nia, Viral (per decidir està si del primer arc o del segon), Adiane, Gimmy, Darry, Rossiu, Kittan, i potser Kinon i Lord Genome (lol). I bé, si en Quim ha decidit algun personatge... XD

És que si ningú es fa enrere serà el grup de cosplay més gran en el que hauré participat.

Però vaja, dic jo que podríem fer una quedada d'aulamanga, independentment dels cosplays, apart que com has vist, com no vulguis anar de Yoko... XDDDDD (hum, tenim una amiga que potser anirà de Yoko, però ni és segur ni vindria amb nosaltres)


Tots aquests personatges ja estàn agafats? Ò.ó a bones hores arrivo doncs XD

Jo de Yoko? Paso de transvestir-me i/o fer-me un canvi de sexe XDDDDD

I sobre lo de la quedada, mentres sigui per BCN podeu comptar amb la meva presència.


Era broma, home, era broma XD És que tinc força amics aficionats al cosplay, com pots veure, i a tots ens agrada gurren ù.u

Com que havies dit pel saló, suposo que coincidirem força, però clar, heu de dir quin/s dia/es hi aneu ^^ Jo hi seré tots, així que tant m'és.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 26 juny 2008 16:58

Es que es way fer cosplays grans ô.o

Visca en kamina 8)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 26 juny 2008 17:08

Visca en Rossiu
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 26 juny 2008 17:24

Jako-kun ha escrit:Visca en Rossiu


Eh... XD No.

No tinc res més a dir.

Només... No.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 26 juny 2008 17:34

Taki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:Visca en Rossiu


Eh... XD No.

No tinc res més a dir.

Només... No.


xo és lo millor.....alemnys m'asseguro k poca o casi ningu vagi de cosplay d'ell.....és un avantatge...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 26 juny 2008 18:17

Jako-kun ha escrit:
Taki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:Visca en Rossiu


Eh... XD No.

No tinc res més a dir.

Només... No.


xo és lo millor.....alemnys m'asseguro k poca o casi ningu vagi de cosplay d'ell.....és un avantatge...XD


Si t'ho mires així... XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 26 juny 2008 19:11

Sempre ens quedara el cosplay de pedra que li tiren a en rosiu
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 27 juny 2008 12:36

:shock: a mi tmb m encantaria quedar amb tts vosaltres per anar al salo del manga,

si us queda algun lloc lliure x fer algun cosplay diguemho plisss :oops:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: MiraiMaki » 27 juny 2008 20:33

hachi_90 ha escrit::shock: a mi tmb m encantaria quedar amb tts vosaltres per anar al salo del manga,

si us queda algun lloc lliure x fer algun cosplay diguemho plisss :oops:


En teoria fins que no ens organitzem tots els personatges estàn lliures XD

Menys el Rossiu :P
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

Següent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron