Exposició Ukyo-e, l'origen del mot "manga"

Per remarcar tot tipus d'activitats relacionades amb el MangAnime o Japó que es facin al territori.

Exposició Ukyo-e, l'origen del mot "manga"

EntradaAutor: Jako-kun » 27 juny 2008 13:28

Una exposició bastant interessant que es faa Barcelona sobre l'origen del manga més antic posible, ho trobo una bona activitat com per fer una excursió AulaManga a Barcelona......(k ja ho vaig proposar amb l'exposició d'art Kawaii i ningu va dir res....ù.u)....aki teniu la notícia:

"En 1814 el pintor Hokusai Katsuhika (1760-1849) publicó un libro de Ukio-e (grabados) titulado “Hokusai no Manga”, fue la primera vez que se usó la palabra “Manga” para referirse a expresiones gráficas. Ahora, la Fundació Caixa Catalunya recupera esta tradición artística japonesa y desde el pasado 17 de junio y hasta el 14 de septiembre ofrece la exposición Ukiyo-e, imágenes de un mundo efímero. Grabados japoneses de los siglos XVIII y XIX de la Bibliothèque Nationale de France.
Una oportunidad única para descubrir las raíces del manga moderno en un entorno incomparable como es la Pedrera de Gaudí.

Del 17 de junio al 14 de septiembre de 2008

Sala d'Exposiciones de La Pedrera. Passeig de Gràcia, 92. Barcelona
De lunes a domingo, de 10 a 20 h
Acceso gratuito
"

Imatge

Más información sobre la exposición: http://obrasocial.caixacatalunya.es/oso ... l?idioma=2

Más información sobre el origen del manga: ¿Qué es el manga?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 28 juny 2008 15:49

uaaa, doncsss sembla molt interessant

si us desidiu a fer l excursio juntament amb la nasariko momoiro i aya ens aputem^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 28 juny 2008 16:39

seps seria interessant...a nos er k la gent estigui molt ocupada doncs estaria be fer-hi ua excursioneta...i despres podriem anar al Kiku-chan i a la tarda de compres per Norma comics ital.......merxi per comentar......ets la unica k llegieix le smeves noticies...ToT
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 28 juny 2008 16:45

Jako-kun ha escrit:seps seria interessant...a nos er k la gent estigui molt ocupada doncs estaria be fer-hi ua excursioneta...i despres podriem anar al Kiku-chan i a la tarda de compres per Norma comics ital.......merxi per comentar......ets la unica k llegieix le smeves noticies...ToT


No, jo les llegeixo, però no et dono el gust de comentar-te XD

Apart d'això, dir que em sembla una bona idea perquè a més és GRATIS, no?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: aimarkus » 05 set. 2008 11:59

Hola, veig que fa molt temps que s'ha creat aquest post, pero m'agradaria daber si aquest projecte tira endevant i si estareu per allà a l'exposició... M'acabo de registrar ja que m'ha apaegut aquest fòrum tot buscant informació sobre el manga i l'ukyo-e per el meu treball de recerca, i gràcies a la vostra notícia podré ampliar una mica més el meu treball i així enriquir-me d'aquest art bastant desconegut per mí!

Gràcies per la vostra atenció, aviam si algú respon :wink: .


PD:tinc la intenció d'anar-hi al dimarts
Imatge
Avatar de l’usuari
aimarkus
New_member
 
Entrades: 8
Membre des de: 05 set. 2008 11:51
Ubicació: Manlleu (Raccoon City)

EntradaAutor: Jako-kun » 05 set. 2008 12:16

ieps! benvingut! m'agrada k les noticies que penjo siguin utils a la gent ^^ i fas ve d'anar-hi el dimarts, perk s'acaba el diumenge de la setmana que ve...ù.u

be, la cosa va quedar una mica morta....i va ser un projecte més que res.....no se...a mi em feia ilusió anar-hi.....si de cas m'animo i vaig per allà, ja et diria alguna cosa.....t'envio el meu numero de movil per MP i tu fas el mateix i ja te trucaria per kedar per allà....millor aixís perk no ho tink del tot segur de podeer-hi anar....^^U

tot i aixó m'ha agardat k em comentessis la notícia i que t'hagi servit per ampliar el teu treball de recerca.....a aprt de dir-te que si t'agrada el manga i la cultura japonesa, pots continuar pel forum^^......XDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 08 set. 2008 23:44

benvunguttt!!

perque no et presentes a, presentacio de membres i ens dius de pas de que tracta el teu treball de recercaa^^

a mi m'hagues agradat anar... pero dema faig de 2-10 30, impossible venir U.u
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: aimarkus » 09 set. 2008 01:55

Gràcies a tots! jejeje, així ho faré, demà quan torni de l'exposició explicaré k tal ha anat tot, i a profitaré per presentarme :D .

A continuació vaig a dormir que demà m'aixecu d'hora jeje!

Salut!
Imatge
Avatar de l’usuari
aimarkus
New_member
 
Entrades: 8
Membre des de: 05 set. 2008 11:51
Ubicació: Manlleu (Raccoon City)

EntradaAutor: Taki » 09 set. 2008 20:30

Jo, i jo ho veig just avui XD Benvingut de totes maneres ^^

Per cert... JAPAN RAIL PASS!!! No? No me n'havia adonat...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: aimarkus » 09 set. 2008 22:57

Hola de nou!!!

Quin gran dia que he passat jeje.

A comentar que l'exposició etsava prou bé (Maki pervertit del hentai xDD), tot i que hem patit un petit contratemps als 10 minuts de ser a dins i ens han fet fora (perquè ha marxat la llum xD segur k heu malpensat den Jako..).

Crec k m'ajudarà bastant en el meu treball :D

A part de l'exposició hem fet una llarga però agradable patajada x barna tot visitant botigues frikisi parant a dinar a un restaurant japonès prou bo! Tot i k el pròxim dia us portaré en elk coneixia jo ok?

Mersi x tot, sou grans!
Imatge
Avatar de l’usuari
aimarkus
New_member
 
Entrades: 8
Membre des de: 05 set. 2008 11:51
Ubicació: Manlleu (Raccoon City)

EntradaAutor: Jako-kun » 10 set. 2008 14:19

ejjejeje i tant! va ser un gran dia!!, molt LOL el fet de k s'els anessin els plons just quan estavem a mitja exposició del matí....XD
A més, es genial coneixer gent friki^^ yeaaaaaah.....XD

PD: i tant, el proxim cop anem en el que em vas recomanar rpimer....per cert la boleta d'arros de maduixa estava bonissima!!! visca l'Udon!!...xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 10 set. 2008 14:25

Joooooo, jo també vull que em diguin que sóc graaaaan! XD

Ju, fa molt que no vaig a Barcelona (sí, ves, estava difícil la cosa...), ho hagués sabut abans (el dia abans, almenys XD) i m'apuntava, llàstima.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 11 set. 2008 00:49

Jako-kun ha escrit:per cert la boleta d'arros de maduixa estava bonissima!!! visca l'Udon!!...xD

ara ho he recordat......es deia MOCHI!!!...amb la frase de: "anem a fer un mochi"!

Taki ha escrit:Ju, fa molt que no vaig a Barcelona (sí, ves, estava difícil la cosa...), ho hagués sabut abans (el dia abans, almenys XD) i m'apuntava, llàstima.


com k no us veia pel messenger i no tenia saldo....no us vaig poder dir res.....a mes pensava k ja llegirieu el forum algun dia.....gomen u.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 11 set. 2008 01:32

Jako-kun ha escrit:
Taki ha escrit:Ju, fa molt que no vaig a Barcelona (sí, ves, estava difícil la cosa...), ho hagués sabut abans (el dia abans, almenys XD) i m'apuntava, llàstima.


com k no us veia pel messenger i no tenia saldo....no us vaig poder dir res.....a mes pensava k ja llegirieu el forum algun dia.....gomen u.u


Cabrón, vivim a menys de cinc minuts l'un de l'altre, no hi ha excuses XDDD

Nah, és igual. Suposo que ja m'espero fins el saló. Que amb el cosplay ja gastaré prou...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Airún » 11 set. 2008 16:52

Va ser un gran dia ^^

I per fi em vaig comprar la figuera del nino de SAW ^^ es genialisiiiiiiim

Llastima k era la unica noia pero mu vaig passar mubé i sempre es bo coneixer gent ^^

S'ha de repetiii xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

Següent

Torna a: Activitats externes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron